וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היובש הזה לא עומד להיעלם בקרוב - אלו המוצרים שיצילו את המצב!

שירלי אכסלרוד

20.11.2019 / 9:30

בימים שבהם אנחנו חווים את ארבע עונות השנה ביום אחד - משמש יוקדת ועד ליובש חורפי מציק, אין פלא שגם העור המאוזן ביותר צפוי לרדת מהפסים, שלא לדבר על מה שסחבנו עוד מהקיץ. קבלו חמישה מוצרים שיטפלו בנזקים

1. קרם לחות של אסתי לאודר

נסיינית שנכנסה ללופ מתסכל של עור מתגרד ומתקלף ביום, ואז קרם עשיר ושמנמן בלילה שסתם לה את האפידרמיס וחיצ'קן אותה קשות, הייתה מרוצה ביותר מהלחות החדשה מסדרת ה-Daywear של אסתי לאודר, שמגיעה במרקם סורבה תכול קריר ומרגיע, נטול שומן, ריח למות ו-SPF שסגר לה את הפינה של הגנה בשעות היום. "בסיס מעולה למייק-אפ, וחוץ מהמיכל הלא הגייני שמחייב לדחוף אליו אצבע, מדובר בלחות מושלמת ומאוזנת ליום, שתלך איתי מעכשיו ועד החורף".

אסתי לאודר - Hydration sorbet cream.
220 ש"ח ל-50 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם המובחרות.

אסתי לאודר. יח"צ חו"ל,
קרם לחות של אסתי לאודר/יח"צ חו"ל

2. קרם עשיר של דרמלוג'יקה

מי שזקוקה לפתרון רדיקלי יותר, לשעות הלילה ובכלל, כדאי שתדגום את הפורמולה החדשה של דרמלוג'יקה לעור יבש במיוחד, שמבטיחה לשפר את הגמישות והרכות ומגיעה בשפופרת נוחה והגיינית. "קרם עשיר מאד, אבל במרקם קל באופן מפתיע. לא שמנוני, לא דביק ולא מבריק, נספג בשניה וכבר אחרי לילה אחד העלים את אדמומיות הסתיו הקבועה בלחיים. בימים של יובש מעיק במיוחד הרחקתי לכת והשתמשתי בו גם בבוקר. הדאון סייד היחיד - ריח דק עם ארומה רפואית פחות חביבה".

דרמלוג'יקה - Intensive moisture balance.
276 ש"ח ל-50 מ"ל, לרכישה באתר הישראלי של המותג.

דרמלוג'יקה. יח"צ חו"ל,
קרם עשיר של דרמלוג'יקה/יח"צ חו"ל

3. מוס לחות לרגליים של Footlogix

אחרי חצי שנה בכפכפים, לא ניתן יותר להסתיר את העובדה שהעקבים שלך הפכו לפרסות של סוסה. אם הגילוף בפדיקור כבר לא מועיל לחספוס, ואת משאירה שריטות עמוקות במצעים, זה הזמן להתחיל לטפל בכף הרגל כדי לשוב ולהיות הנסיכה שאת. קרם הלחות המוקצף של Footlogix, מותג שכל כולו מוקדש לכפות רגליים, הוא תענוג רציני לכל מי שמתבאסת ללכלך את השמיכה בקרם שמנוני או סתם לא בעניין של לישון בגרביים. הוא מגיע במרקם מוס, נטול ריח ונספג בשניה וחצי, בלי להשאיר דוק שמנוני לא על הרגליים ולא על הידיים שמרחו אותו. הוא אמנם לא עושה ניסים - נדרשו כמה וכמה מריחות לפני השינה בטרם השיפור נראה לעין, אבל מכיוון שהוא כה נעים וידידותי, אפשר לזרז את התהליך ולמרוח אותו גם בבוקר לפני שמשתחלים לנעליים.

Footlogix - Double Defense.
130 ש"ח ל-125 מ"ל, להשיג ברשת נייל סטודיו.

footlogix, קרם רגליים. יח"צ חו"ל,
מוס לחות לרגליים של Footlogix/יח"צ חו"ל

4. ליפסטיק של ז'יבנשי

מזג האוויר היבש ביותר שאפשר לדמיין כבר כאן, והראשונות לשלם את המחיר הן השפתיים. האם יש מראה קשה יותר משפתיים מתקלפות? כן, בהחלט - שפתיים מתקלפות שהתיישב להן ליפסטיק בחריצים.
למי שמאסה בשפתון טיפולי שקוף וחיוור, ה-Rose Perfecto של ז'יבנשי הוא הדבר עצמו. הוא מגיע בשבעה גוונים, מסגול כהה (יחסית) דרך אדמדם ועד לוורוד בהיר ענוג, ולמרות הצבע העשיר והמבריק, הביצועים הם כמו של מוצר טיפוח: המרקם חלקלק, נעים ומרכך, בזכות תמצית שיאה ועוד דברים טובים, ואפשר להשתמש בו גם על שפתיים חרבות ממש.

ז'יבנשי - Le Rose Perfecto.
170 ש"ח, לרכישה ברשתות הפארם המובחרות.

ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
ליפסטיק של ז'יבנשי/יח"צ חו"ל

5. בושם של ג'ו מלון

כח העל של הנסיינית א' הוא להתאהב במהדורות מוגבלות. לפני יותר משנתיים, כשיצא Poppy & Barley מבית ג'ו מלון, לא ידעה הנסיינית כמה תתאבל כשתתיז את השפריץ האחרון מהבקבוק, בלי להכין לעצמה מלאי מספיק ממנו. מכירים התמכרות? אז כזה. השנים עברו, בשמים באו והלכו, אבל שום דבר שהריחה לא היה דומה לשילוב המופלא, הרענן והמשגע בין השעורה לפרג. קפיצה לסתיו 2019, מסתבר שיש נסים גלויים, וג'ו מלון החזירו את הניחוח לרשימת הקבועים שלהם, גם אם בווריאציה קלילה יותר. לא perfume אלא cologne אוורירי, קצת יותר עוקצני בקצוות, ועדיין - מתוחכם, יוצא דופן, ולא דומה לשום דבר אחר. מושלם לסתיו ההפכפך ולכל העונות שיבואו אחריו.

ג'ו מלון - Poppy & Barley.
256 ש"ח ל-30 מ"ל, 530 ש"ח ל-100 מ"ל, לרכישה בחנויות המותג.

ג' מלון לונדון. יח"צ חו"ל,
בושם של ג'ו מלון/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully