וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השנה שלה: ג'יי לו שוברת שיא חדש בשער היסטורי למגזין GQ

20.11.2019 / 13:00

ג'ניפר לופז שברה השנה כל שיא אפשרי, ועכשיו מגיע הישג נוסף. המגזין GQ בחר בה להיות הפנים הנשיות הראשונות של גיליון "אנשי השנה", שעד היום הופיעו עליו רק גברים. "כבוד הוא לי", כתבה ג'יי לו באינסטגרם. במגזין הסבירו: "היא אייקון"

ג'ניפר לופז/ניר פקין

(בווידיאו: ג'ניפר לופז בישראל)

ג'ניפר לופז ממשיכה לשבור השנה שיאים. אל רשימת ההצלחות הבלתי נגמרת של ג'יי לו ב-2019, אפשר עכשיו לצרף הישג נוסף: הטייטל "האישה הראשונה אי פעם שנבחרה לככב על גיליון סוף השנה של מגזין GQ". מגזין הגברים מפרסם בכל דצמבר את גיליון "אנשי השנה" שלו, וכמצופה - בכל שנה בוחר גבר לככב על השער. זו הייתה המסורת עד היום, ולופז שברה אותה כשנבחרה להופיע על השער.

התמונה של לופז (50) שמופיעה על שער המגזין היא תמונת קלוז-אפ בשחור לבן, כשלצדה מופיע הכיתוב: "ג'ניפר לופז, אייקון". ג'יי לו שיתפה את תמונת השער באינסטגרם שלה וכתבה: "במגזין שבדרך כלל מצלם רק גברים. כבוד הוא לי להיות על שער אנשי השנה של GQ". מלבד תמונת השער, ג'יי לו מופיעה בתמונות נוספות בתוך המגזין, כולן צולמו באווירה אדג'ית על טהרת השחור, כשחלק מהתמונות ללא צבע בכלל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז שער מגזין GQ. GQ, אתר רשמי
עושה היסטוריה. ג'ניפר לופז על שער מגזין GQ/אתר רשמי, GQ

באחת התמונות היא לבושה בשמלת מחוך לוהטת עשויה עור שחור של המעצב דניס באסו שעלותה 3,600 דולר, והיא מקושטת בתכשיטים של קרטייה וטיפאני שנאמדים בכמה מאות אלפי דולרים. בתמונה אחרת היא לובשת מעיל עור שחור של בוטגה ונטה ושעון של בולגרי ועוד לוק שחור מנצח של מכנסי עור וקרופ טופ שמציג אנדר בוב סקסי. בידה היא אוחזת מעיל עור שחור של טום פורד ועל צווארה שרשרת של קרטייה. בכל התמונות מראה שיער שלה פרוע, כאילו רטוב, מה שמוסיף לשובבות הלא מהודקת שמנסות התמונות להעביר, אולי כהומאז' לדמותה של רמונה מהסרט האחרון בכיכובה של ג'יי לו.

במגזין מונים את הסיבות שהביאו אותם לבחור בלופז לאשת השנה. בראש ובראשונה נמצא כמובן הסרט החדש שלה, "נוכלות בלי חשבון" (Hustlers באנגלית), שם היא משחקת את דמותה של החשפנית הקשוחה רמונה שהפכה לפושעת. בהמשך יש את סיבוב ההופעות העולמי שלה, שלשמחתנו גם עבר בישראל, הרגע האייקוני במילאנו שם צעדה על המסלול של ורסצ'ה עם פרשנות עדכנית לשמלת הגראמי שלבשה בשנת 2000 והולידה את "גוגל תמונות" וכן האירוסים לבן הזוג אלכס רודריגז. כל אלה הובילו אותם לבחור בלופז לאשת השנה, גם אם היא לכאורה לא במגדר הנכון. ואם צריך לסכם, אז לפי המגזין, לא מן הנמנע שעונת הפרסים שמתחילה ממש בקרוב תעשה כבוד אדיר ללופז. אנחנו בהחלט מחכים לאוסקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully