וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסי, אבל אחר: קים וקורטני קרדשיאן סוף סוף ויתרו על המחשופים

24.11.2019 / 13:28

את סוף השבוע הזה האחיות קרדשיאן כנראה לא ישכחו. זה התחיל בהשקת ליין טיפוח של ויקטוריה בקהאם, הבסטי החדשה שלהן, והמשיך להופעה של מדונה וביקור מאחורי הקלעים כשהן לבושות בלוקים שחורים ומאופקים. אהבנו

קים קרדשיאן קורטני קרדשיאן מדונה/אינסטגרם

(בווידיאו: קים וקורטני פוגשות את מדונה מאחורי הקלעים)

אין הרבה מפגשים אופנתיים שמרגשים אותנו כמו זה שנערך בסוף השבוע האחרון. מלכת הסטייל מלונדון ויקטוריה בקהאם פגשה את מלכת הטראש האמריקאית קים קרדשיאן ואת אחותה קורטני - ואנחנו מריחות פה פאוור-בסטיז חדשות בביצה הבינלאומית. המאורע המרגש התרחש בלוס אנג'לס, כשהאחיות קרדשיאן הגיעו להשקה של מוצרי טיפוח חדשים מהמותג של בקהאם.

בקהאם הייתה זו ששיתפה את התמונה המשולשת באינסטגרם: "כל כך כיף לחגוג את השקת קרם הלחות שלי עם קורטני וקים", כתבה. ויקי לבשה לאירוע החגיגי שלה חליפה לבנה, בעיצובה כמובן, מקולקציית 2020 עם סטילטו בצבע שחור ושידרה ערימות של גלאם, בדיוק כמו שמצופה באירוע לכבודך.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן קורטני קרדשיאן ויקטוריה בקהאם. GettyImages
פאוור-בסטיז חדשות? קים וקורטני עם ויקטוריה בקהאם/GettyImages

קים הגיעה בשמלת מקסי עשויה קטיפה שחורה בגזרת אוף שולדרס, די מאופקת ביחס ללוקים הרגילים של הכוכבת, אליה צירפה שרשראות זהובות ומגפיים תואמים מקטיפה. קורטני, המנצחת שלנו לסיבוב הזה, הלכה על מעיל עור שחור ארוך של המותג Alice + Olivia עם קשירה באיזור המותניים והפריט הכי חם העונה - מגפי עור עד אחרי הברך. מדויקת.

אבל הבילוי לא הסתיים בלהתחכך עם פוש ספייס. אחרי שסיימו להשיק, המשיכו האחיות קרדשיאן להופעה של מאדאם איקס - הלוא היא מדונה, שגם היא התרגשה מאוד מהאורחות המיוחסות שהגיעו להופעה של בלוס אנג'לס. בשלב מסוים בהופעה, ירדה מדונה מהבמה והתיישבה לצד קים, שהייתה בשורה הראשונה, ושאלה אותה אם היא נהנית. "זה כל כך סוריאליסטי", ענתה לה קים, "אני פה עם אחותי קורטני שנהגה לשמוע את התקליטים שלך בילדות כל הזמן".

השתיים המשיכו לדבר על אימהות וילדים, ומדונה אמרה לקים: "אני לא יודעת איך את מתעוררת מוקדם לילדים ועדיין נראית כל כך נפלא", וקים, שלא מפספסת הזדמנות עסקית, ענתה לה: "אלו מסכות לעיניים". את השיחה ביניהן סיכמו כשמדונה אמרה לקים: "אני מקווה שאתן נהנות ואם אחותך לא תתנהג היטב, אעלה אותה לבמה איתי".

אחרי ההופעה הגיעו האחיות לחדר ההלבשה לפטפט עוד קצת עם הזמרת. מדונה שיתפה סרטון מתוך המפגש מאחורי הקלעים באינסטגרם וכתבה: "אוהבת שחברים שלי מגיעים לבקר". בסרטון רואים את קים מחמיאה למדונה: "זה היה מדהים, נראית טוב", היא אומרת לה. השלוש צחקו על השיחה שנערכה ביניהן במהלך המופע, ואף העלו זיכרונות ממופע של פרינס ב-2011 שבו הוא העלה את קים לבמה, וגרם לה למבוכה גדולה.

קים קרדשיאן קורטני קרדשיאן. GettyImages
בשמלת קטיפה ומעיל עור שחור. קים וקורטני בהשקה של ויקטוריה בקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully