וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תגידו שלא אמרנו: אלו המכנסיים שכולן ילבשו בקרוב

25.11.2019 / 8:25

קבלו את המכנסיים הלוהטים של החורף, כאלו שישתלבו נהדר עם המגפיים הנכונים של העונה וגם יעניקו שיק אחר לסטריט-וור. מבטיחות שזו רק ההתחלה, ואין מנוס מלקחת אותם ברצינות

עכשיו כשהחורף עושה קולות רציניים של 'מתקרב' הגיע הזמן להיות פרקטיות ולדבר ברצינות על טרנד המגפיים-עד-הברך. כבר הכרזנו פה על חזרתה של הקלאסיקה באגף ההנעלה, זו שנדחקה בשנים האחרונות אל מחוץ לתחום לטובת מגפונים במלא וריאציות וגם לטובת מגפי הירך שהיו לוהטים כמה עונות. ומעבר לכך, לא רק שהגיע העת להתייחס אליהם מחדש, הם אפילו דוהרים לעבר משבצת 'המרענן הרשמי של החורף'.

המכשול היחיד בדרך לפייבוריטיות הגואה של מגפי העור הגבוהים במראה נקי ומוקפד הוא שלצד הקלאסיות הבלתי מתפשרת שהם מוסיפים ללוק ישנו קושי גדול לשלב אותם במלתחה. לנעול אותם מעל ג'ינס סקיני או כל מכנסיים צמודים אחרים מתקבל לוק שלרוב פחות מחמיא, למרות שאי אפשר לבטל את האופציה באופן גורף, עם מכנסיים בגזרה משוחררת זה כבר יותר הגיוני ועם שמלה או חצאית באורך מידי זה דווקא עובד מצוין אבל מאותגר פרקטית ברמת החרישות. החדשות הטובות הן שתמיד אפשר לסמוך על תעשיית האופנה שלא תשאיר מגמה כה חזקה תלויה באוויר ותספק פתרון חדש ומלהיב שיגרום לנו לבזבז יותר.

אז במקום לתחוב חצי מהמכנסיים לתוך זוג מגפי עור ולחטוף קריז מהעובדה שהשוקיים מקבלות נפח לא רצוי, קבלו את אורך המכנסיים הלוהט של החורף - עד אחרי הברך. שם רשמי עדיין לא המציאו להם כך שאפשר לכנות אותם ברמודה ארוך או קולטס (מכנסיים מתרחבים חושפי קרסול) קצרים, ובכל מקרה מה שמשנה פה הוא השימוש הרלוונטי שמקפיץ גבוה את מדד הסטייל של המגפיים שעד לא מזמן נחשבו ארכאיות.

עוד בוואלה!

בחיים לא חשבנו שהטרנד הזה יחזור: שרשראות המשקפיים מהניינטיז מתקמבקות

לכתבה המלאה

ובהתייחס לשאר הפריטים הנחשקים של העונה נחשף בפנינו עולם חדש של טוטאל לוקים: בלייזר יתן לסיפור המחוייט פרשנות קלילה יותר, עם סווטשירט זה הולך לסטריט סטייל מזן חדש ועוד לא הזכרנו סניקרס או נעלי עקב קלאסיות שהופכות את המכנסיים האלו לפרה שתמשיך לחלוב באביב ובקיץ הבאים.

על המסלולים הם בלטו בקולקציות הסתיו-חורף של סלין בגרסאות דנים וטוויד, ז'יבנשי, בוטגה ונטה (בעור), מקס מרה וגוצ'י בין היתר. גם ברשתות עממיות יותר כמו זארה, אסוס ויוניקלו נתנו לא מעט פרשנויות למכנסיים המדוברים, כך שאין מנוס מלקחת אותם ברצינות.

זארה, מכנסיים. יחצ חו"ל,
זארה - 199 ש"ח/יחצ חו"ל
אייץ' אנד אם, מכנסיים. יחצ חו"ל,
אייץ' אנד אם - 229 ש"ח/יחצ חו"ל
דורין פרנקפורט, מכנסיים. יחצ חו"ל,
דורין פרנקפורט -525 ש"ח/יחצ חו"ל
cos, מכנסיים. יחצ חו"ל,
קוס -855 ש"ח/יחצ חו"ל
ריזרבד, מכנסיים. יחצ חו"ל,
ריזרבד - 139.90 ש"ח/יחצ חו"ל
ברשקה, מכנסיים. יחצ חו"ל,
ברשקה - 149.90 ש"ח/יחצ חו"ל
  • עוד באותו נושא:
  • מכנסיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully