וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחלומות שלנו: קאיה גרבר יוצאת לבלות עם החבר החדש בשמלה משגעת

24.11.2019 / 15:15

הטופ מודל הצעירה הגיעה לחתונה של חברים מלווה בבן הזוג הטרי פיט דיווידסון. יכולנו לדבר הרבה על הזוגיות הלוהטת והחדשה בביצה הבינלאומית, אבל אנחנו פשוט לא מצליחות להפסיק לבהות בשמלה שהיא לבשה

סינדי קרופורד ובתה קאיה גרבר, פריז, ספטמבר 2017/Splash

(בווידיאו: קאיה גרבר עם אמה סינדי קרופורד, 2017)

יש פאוור קאפל חדש לוהט, צעיר ומלא שיק בביצה הבינלאומית. קאיה גרבר (18), בתה של סינדי קרופורד ומזמן כבר דוגמנית מצליחה בפני עצמה, החלה לצאת בחודש שעבר עם השחקן פיט דיווידסון (26), האקס-ארוס של אריאנה גרנדה. אחרי חודש של צילומי פפראצי - בסוף השבוע האחרון הם התייצבו מול הצלמים כשיצאו יחד לאירוע מסוקר. התמונות בעיקר גרמו לנו לחלום על השמלה המשגעת של גרבר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קאיה גרבר פיט דווידסון. splash
סוף סוף יוצאים יחד למקום פומבי. קאיה גרבר ופיט דיווידסון/splash

הטופ מודל ובן הזוג הגיעו לחתונה של חבר בפלורידה בלוקים שתואמים אירוע מהסוג הזה. דיווידסון לבש חליפה שחורה עם חולצה לבנה והחליט לוותר על עניבה, אבל עם כל הכבוד ללוק האלגנטי שלו, מי שבאמת עניינה אותנו הייתה גרבר. הדוגמנית לבשה שמלה כחולה עם כתמים לבנים של המותג Reformation האהוב שעולה 193 פאונד. לא נעים, אבל לגמרי לא נורא, ומי יודע מה יביא הסייל של 'בלאק פריידי'.

מה שכבש אותנו בשמלה, מעבר לצבע שלה, היה דווקא הגזרה - המחשוף המרובע שמחמיא תמיד, השרוולים הארוכים והשסע העמוק ברגל. כדי להשלים את הלוק הוסיפה הדוגמנית סנדלי עקב בצבע שחור, שרשרת כסופה עדינה, עגילים קטנים ותיק כתום בוהק, לזריקת צבע.

קאיה גרבר פיט דווידסון. splash
התיק הבוהק לא הפריע ללוק/splash

מוקדם יותר באותו יום תועדו בני הזוג הצעירים מבלים בבריכה במלון במיאמי ומרעיפים זה על זו אהבה - החל מנשיקות דביקות על מיטות השיזוף ועד חיבוקים בלתי פוסקים בבריכה. כאמור, מאז אוקטובר, כשפורסם לראשונה כי השניים במערכת יחסים, הם נצפו בעיקר בתמונות פפראצי. גם ההגעה לחתונה תועדה על ידי צלמי פפראצי, אבל עכשיו כבר אי אפשר להתכחש לזוגיות החדשה שנרקמה בשל ההגעה המשותפת לאירוע המסוקר. מעניין מה יש לאריאנה גרנדה להגיד על זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully