וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לקנות אם אפשר להכין? המקום שבו תוכלו ליצור בעצמכם פריטים מעוצבים

26.11.2019 / 8:12

בשנים האחרונות, יחד עם ההבנה שהפכנו לחברה צרכנית, התפתחה מאוד תרבות ה-DIY, כלומר - עשה זאת בעצמך. הלכנו לבדוק חלל עבודה שמציע מגוון סדנאות בתחומים שונים ויצאנו עם קופסת הפתעות וחשק לעוד

חנות מייקרס MAKERS. ירון וינברג,
חוץ מסרטונים והדרכות ברשת, יש גם לא מעט סדנאות DIY. הסדנה של מייקרס/ירון וינברג

יחד עם המודעות העולה לאיכות הסביבה ולחברה הצרכנית שהפכנו להיות, התפתחה תרבות ה-DIY, כלומר - Do it Yourself, או בעברית - עשה זאת בעצמך. במקום ללכת ולקנות משהו חדש או לשפץ את הבית בעזרת בעל מקצוע - אפשר פשוט לעשות זאת לבד. יותר ויותר חנויות מוצרי בית מציעות מוצרים לעבודה עצמית לשיפוץ או להכנה של פריטי ריהוט ודקורציה לבית. חוץ מסרטונים והדרכות ברשת, יש גם לא מעט סדנאות בפלטפורמות שונות שבמסגרתן אפשר להגיע ובמשך זמן מוקצב ליצור מאפס משהו חדש לבית.

סדנאות DIY מייקרס Makers. גל סלונימסקי, מערכת וואלה!
מציע יותר מ-60 סוגי סדנאות שונים/מערכת וואלה!, גל סלונימסקי

אחד המקומות הללו שמציעים מגוון רחב של סדנאות הוא makers, שנמצא בקניון שרונים בהוד השרון. המתחם, שבשמו המלא נקרא - makers.design.work.shop, מציע יותר מ-60 סוגי סדנאות שונים. למשל: אריגה, עיצוב בבטון, סריגה, מקרמה, עיצוב תכשיטים, עיצוב מראות, עיצוב כריות, פיסול ברשת ברזל, ריקמה, יצירת עציצים, בניית ספסלים ואפילו צילום בסמארטפון.

הצטרפתי לאחת הסדנאות כדי להבין על מה מדובר. הסדנה שאליה הגעתי הייתה "קופסה מתפוצצת" עם מדריכה בשם סמדר. זו בעצם סדנת יצירה בנייר - שלמדתי שנקראת גם אומנות הסקראפ, שבמסגרתה יוצרים קופסה, שמבחוץ נראית תמימה - אך ברגע שפותחים אותה היא הופכת לאלבום תמונות מעוצב עם כיסים, פופ-אפים ועוד הפתעות.

עוד בוואלה! בית ועיצוב

יום שישי הולך להיות לוהט: כל מבצעי בלאק פריידי בעיצוב הבית

לכתבה המלאה
סדנאות DIY מייקרס Makers. גל סלונימסקי, מערכת וואלה!
ככה זה התחיל. סדנת "קופסה מתפוצצת"/מערכת וואלה!, גל סלונימסקי

מדובר בסדנה של ארבע שעות שבה גזרנו, הדבקנו, קיפלנו, הוספנו מגנטים, קישטנו והפכנו דפי נייר ריקים לגוף תלת-ממדי מעוצב ומלא בשיק אישי. את אלבום התמונות אפשר לשמור לעצמך או לתת מתנה ליום הולדת, לבר או בת מצווה, ליום נישואים או סתם למישהו שאוהבים. מדובר בארבע שעות של שקט, התנתקות מהחיים עצמם לטובת התמסרות ליצירה, שבסוף גם יוצאים עם תוצר שהוא כולו שלך. לחלוטין מתאים לכל הגילאים וגם למי שאין לו שום ידע או ניסיון קודם.

השעות בסדנה היו כמו תרפיה או אפילו קצת כמו חזרה לילדות עבורי, ואני מאמינה שגם עבור יתר המשתתפות. בסוף הסדנה המדריכה נתנה למשתתפות דפים מעוצבים ודבק לקחת הביתה, כדי שאם נרצה לשדרג את הקופסה שעשינו או לנסות ולהכין אותה פעם נוספת בבית - יהיה לנו את חומרי הבסיס. היא גם הכינה מדריך מלא של הכנת קופסה מתפוצצת בבית, אבל יש לי הרגשה שבלי הליווי של המדריכה זה בטח לא יצא אותו דבר, אז אולי עוד אחזור.

במהלך השבוע ולרגל הבלאק פריידי, עד 29 בנובמבר, כל מי שירכוש סדנה במייקרס יקבל 20% הנחה. ההטבה תקפה על כל הסדנאות - וגם על סדנאות עתידיות.

סדנאות DIY מייקרס Makers. גל סלונימסקי, מערכת וואלה!
גזרנו, הדבקנו, קיפלנו, הוספנו מגנטים וקישטנו/מערכת וואלה!, גל סלונימסקי
סדנאות DIY מייקרס Makers. גל סלונימסקי, מערכת וואלה!
הקופסה המתפוצצת שלי/מערכת וואלה!, גל סלונימסקי
סדנאות DIY מייקרס Makers. גל סלונימסקי, מערכת וואלה!
וככה זה נראה מבפנים/מערכת וואלה!, גל סלונימסקי
  • עוד באותו נושא:
  • DIY

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully