הפקת אופנה סילבסטר קניוני עזריאלי H&M. מאיר כהן,
הפקת אופנה סילבסטר קניוני עזריאלי H&M/מאיר כהן

טייה ופיי מתחילות את 2020 בקולקציית סילבסטר מהממת

בשיתוף קניוני עזריאלי

1.12.2019 / 7:49

הדוגמניות המשגעות זכו בפרס הגדול כשרצו למיליון בתכנית הריאליטי האתגרית וכעת מחממות מנועים לרגל השנה החדשה עם קולקציית הסילבסטר הזוהרת של H&M שתוכלו למצוא בקניוני עזריאלי. צפו

טיה גלילי ופיי ז'קיטה הלהיבו מדינה שלמה כשזכו (ובצדק) בעונה האחרונה של "המירוץ למיליון", ומאז הקפיצו חזק את המניות שלהן בעולם הדוגמנות. לרגל השנה החדשה, כשבפן הכלכלי כבר יש שידרוג, הן דואגות גם לשדרג את המלתחה עם כמה שיותר פריטים מפתים. קולקציית הסילבסטר של H&M מביאה את כל מה שאישה רוצה ללבוש בערב הזוהר של השנה, אך במינון המדויק, כזה שיהיה שמיש גם אחרי אותו ערב מוגזם.

הקולקציה החדשה של H&M: צפו בהפקת האופנה

הפקה: YY productions

פאייטים, לורקסים ושאר אלמנטים מנצנצים הפכו השנה לרלוונטיים מתמיד, כשהשתלבו גם במלתחות של נשים שנצמדות ללוקים קלאסיים ונקיים יותר. הקולקציה החדשה של H&M מציעה חולצות פאייטים בגווני ירוק, כסוף ושחור, ג'ינסים שחורים קלאסיים, בגדי גוף מקטיפה עם שרוולים תפוחים, שמלות מיני מנצנצות והכל במחירים אטרקטיביים - עד 229 שקלים בלבד.

לכאלו שעדיין מתקשות לעכל את מתקפת כדור הדיסקו נזכיר שהסוד הוא במינון - לכו על חולצת וולנים כמו של פיי, ג'ינס שחור ותאבזרו עם עגילי קריסטלים נופלים, חולצת פאייטים כמו של טייה וג'ינס קלאסי ומי שלא חוששת להפוך למסמר הערב - שמלה מיני כסופה היא התשובה.

(צילום: מאיר כהן)

(צילום: מאיר כהן)

(צילום: מאיר כהן)

(צילום: מאיר כהן)

(צילום: מאיר כהן)

(צילום: מאיר כהן)

(צילום: מאיר כהן)

צילום: מאיר כהן
איפור: עדן מוטהדה MAC
דוגמניות: פיי ג'יקיטה סוכנות יולי, טייה גליל סוכנת עלית מודל
סטיילינג: מיטל ברונר
הפקה: YY productions
לוקיישן: בר הפנטסטיק

מערכת וואלה אופנה, בשיתוף קניוני עזריאלי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully