וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגזמתם! צפו בטירוף הקניות של קים אקאפי ואביחי דעי

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

26.11.2019 / 11:16

כמה פריטים מקבלת קים מדי שבוע מרכישות באינטרנט? מהי הקנייה הכי גדולה שביצע אביחי? ואיזה פריט התברר כטעות קטלנית? שני כוכבי הרשת ראש בראש - מי מגזים יותר עם קניות ברשת? התשובה כנראה תפתיע אתכם

יח"צ

שופינג זה כיף. שופינג ברשת הוא כיפי אף יותר. מהספה בבית או מהסמארטפון בים, כל האופציות פתוחות בפנינו ואפשר לקנות מה שרוצים, בכמה שרוצים ומאיפה שרוצים. אך כמו בכל דבר בחיים, גם בשופינג לא כדאי להגזים. בכל זאת, יו נואו, הכסף לא גדל על העצים והקלות שבה אפשר בכמה קליקים להזמין לעצמנו חולצות, שמלות, נעליים, תכשיטים ואקססוריז יכולה לעיתים לעבור את הגבול.

לקחנו שני כוכבי רשת שמבחינתם שופינג אונליין הוא פאן טהור, ושאלנו אותם כמה שאלות על קניות ברשת. בפינה האחת, כוכבת "איט גירל" קים אקאפי, שמתחזקת מעל מאות אלפי עוקבים באינסטגרם. אתרי הקניות האהובים עליה הם אסוס וזארה ומוטו השופינג שלה הוא "I see it, I like it, I want it, I buy it". בפינה השנייה, אביחי דעי, כוכב אינסטגרם ואושיית סטייל, שאתרי הקניות האהובים עליו הם Net-a-porter ו-Shop boop. המוטו שלו הוא "כל עוד הכרטיס עובר, הכול בסדר".

אז מהו הפריט הכי יקר שהם רכשו אונליין? מהי הקנייה הכי גרועה שלהם? וכמה חבילות מחכות להם בממוצע כל שבוע? צפו.

לכל כיף יש גבול

אם אתם מזהים הגזמה אצלכם או אצל אחד מהקרובים אליכם, בין אם זה באכילה או בתחומים אחרים, כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום ההתמכרות. אם ההגזמות האלו קשורות לעולם ההגרלות וההימורים - אנחנו כאן כדי לעזור לכוון ולייעץ. הגרלות והימורים הם חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי בעולם, אך לכל כיף יש גבול וצריך לדעת לשחק במידה ולא להפוך להתמכרות. במפעל הפיס החליטו לפעול לכך שאנשים יבינו שההשתתפות צריכה להיות מהנה אך גם מבוקרת ומידתית ולכן מציעים את מגוון הכלים, המידע, העצות, אנשי המקצוע והטלפונים באתר משחקים באחריות של מפעל הפיס שיעזרו לכם להתמודד עם ההשלכות ולהימנע מלהגזים.

נוטים להגזים בהרבה אספקטים של החיים וחושבים שאולי יש מקום לדאגה? כאן תוכלו לקרוא מידע שיעזור לכם

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully