וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו טווסות: חמש מגמות ששלטו באינסטגרם החודש

28.11.2019 / 12:00

גם במהלך נובמבר נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטגרם וליקטנו עבורכן את המגמות הנכונות שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי הפאשניסטות החמות בעולם

להתהדר בנוצות

מאז שתעשיית האופנה פיצחה את טכנולוגיית הפרוות המלאכותיות אנו עדים לפופולריות מאסיבית של התחום. אם נשים בצד את מעילי הפרווה שהשתלטו בשנה שעברה על כל חלקה טובה וממשיכים איתנו גם בחורף הנוכחי, כרגע השימוש העדכני הוא דווקא כנוצות ארוכות שלא מיועדות לחימום בימים הקרים אלה כקישוט חינני ומשדרג לתיקים, שרוולים, מחשופים וכגימורים לכל פריט לבוש אפשרי. האקסטרה פיניש הזה הוא לגמרי מקפצת הידור וסטייל לכל לוק.

בלייזר בלי דש

הבלייזר הוא ללא ספק אחד מפריטי המפתח החזקים במלתחה הנשית כבר חורף שלישי ברציפות ודי ברור מדוע מדד הפופולריות שלו לא דועך. מדובר בגזרה בעלת אפשרויות בלתי מוגבלות הן מבחינת התאמה לכל מבנה גוף ולכל גיל, הן מבחינת אפשרויות סטיילינג והן מבחינת הצבעים והגזרות. בתחילת הסתיו (לא זה הישראלי שבקושי הגיע) צצו בפיד פה ושם בלייזרים ללא דש וסברנו שמדובר בבחירה אקראית של גברת זו או אחרת. כי למרות שמדובר בקלאסיקה נשית מוכרת הדש הוא חלק מהחיוט הגברי והמראה האנדרוגני שהביאו את הבלייזרים לדרגת הרתיחה הנוכחית. החודש הסתבר לנו שלא רק שלא מדובר ביד המקרה אלה במגמה מכוונת עם שינוי קטן שעושה הבדל משמעותי ולוקח את הסיפור לשני כיוונים שונים.

הראשון מכוון לסטייל קר, מינימליסטי ונקי כשהדוגמה הבולטת ביותר מגיעה מהאחיות אולסן וקולקציית הסתיו המוצלחת שלהן ב-The row עם סדרת ז'קטים בגווני חול, אפור ושחור שמוצעים בכמה גזרות מטריפות ובאורכים שונים. הסגנון השני קורץ לקלאסיות השאנלית עם אותם בלייזרים מטוויד ברכיסת כפתורים זהובים ומפתח צוואר עגול ללא דש. גרסא נוספת רשמה נוכחות אצל כמה ממובילות האופנה החזקות באינסטה בדמות בלייזר טוויד אוברסייז בגוון חום משובץ והיא מבית היוצר של מנגו כחלק מפעילות הרשת שלהם mangogirls#.

מגפי סערה

אחרי שנתנו לנו לפחות שנה לעכל את העובדה שהקאמבק של ד"ר מרטינס ודומיהם מהניינטיז אכן קורה, וקורה הרבה מעבר לקוריוז חביב, הצלחנו להפנים ואף להתמכר לטרנד הנעליים הגבוהות במראה מגושם ובסוליה שטוחה וגסה על גבול הפלטפורמה. מדובר בעולם ומלואו בו טמונים לא מעט ניואנסים כמו סוליות טרקטור או חלקה, נעלי טיפוס מאסיביות, עם ובלי שרוכים וכאלו שנסגרות ברצועות ובאבזמים.

בתוך כל הז'אנר השנוי במחלוקת הזה, אלו שכיכבו בפיד של נובמבר הם לפחות מהזן שהכי נוח להינעל עליו: מגפי לוחמים או ה-stormtroopers. כי אם כבר נפלנו בטרנד אז לפחות בלי להסתבך בשרוכים עד אמצע השוק ואבזמים על הדרך, אלא פשוט להחליק את הרגל דרך פתח אלסטי או רוכסן. גם קל לתפעול וגם לא משאיר שום אופציה לחדירת פגעי מזג אוויר. ג'ניפר לורנס וזואי קרביץ לא מורידות את הקומבט השחורים של the row, שמוצעות גם בצבע לבן ועולות 1,290 דולר. את אלו של בוטגה ונטה באותו המחיר כמעט כבר לא ניתן להשיג אחרי שכל בלוגרית/פאשניסטה אפשרית הצהירה ויזואלית שהם אצלה במלתחה. אבל עם כל הכבוד למגפיים שעולות מעל 1,000 דולר יש גבול לרמת הקורבניות שלנו ובהחלט אפשר להסתפק בגרסאות של זארה ורשתות אחרות, במידה וגם שם לא נרשם סולד אאוט.

קרדיגן עם שיק פריזאי

בעוד הזיווג הפונקציונלי של מזג אוויר קר וסריגים הוא מובן מאליו בכל חורף, אין מצב שחמקה מעיניכם העובדה שהשנה הוא נוכח בווליום גבוה מהרגיל. חלקים תחתונים כמו מכנסיים וחצאיות לצד שמלות וקרדיגנים ארוכים הם משהו שאפשר למצוא העונה בכל קולקציה כמעט, וגם כתבנו פה על כך לא מעט. אבל מה שבלט יותר מכל החודש בגזרת האינסטה הם המיני-קרדיגנים עם הכפתורים העדינים שמסתיימים בגובה המותן פחות או יותר, כאלו שמשדרים 'סבתא-שיק' שהולך עם שרשרת פנינים וגולף מתחת. זה אולי לא הכי פרקטי שהטמפרטורות מנסחות אאוטפיט של שכבות ומעיל, אבל שיטוט בחשבון האינסטגרם parisianvibe שהתלבש עליהם לאחרונה מציג אותם באור חדש עם ערמות סקס אפיל כשהם נלבשים סולו סגורים עד הצוואר או עם כמה כפתורים לא רכוסים. ובהקשר שלנו, עד שהחורף יואיל בטובו להגיע לישראל מדובר באופציה רלוונטית באמת.

תיק חום של וונדלר

כבר סיקרנו פה לא מעט את מותג התיקים והנעליים ההולנדי wandler שהתיישב בתקופה האחרונה על משבצת חביב הפאשניסטות בזכות עיצובים סופר עדכניים, איכות מעולה ומחירים בינוניים (ביחס לז'אנר). המותג מסתמן כמכונה שלא מפסיקה לספק לעולם האופנה להיטים, ואם בקיץ היו אלו המיולס הצבעוניות בעלות חרטום מרובע שנחרשו וצולמו על ידי לא מעט איט גירלז נחשבות, בסתיו הנוכחי זה תיק מדגם ג'ורג'יה בגוון חום (או שזוף כפי שהוא מכונה באופן רשמי) שמחירו 675 יורו.

במבט ראשון קשה להבין מדוע תיק צד מלבני בשייפ בגט מעור חום התקבע ככוכב מבוקש בקטגוריה כה סטנדרטית, כאילו מה כבר יכול לרגש בתיק עור חום? אבל כשצוללים לתוך הדיטיילז התשובה ברורה. נתחיל בצבע - החומים מתפקדים כצבע הנכון לעונה והגוון השזוף שלו הוא כזה שמתאים לכל סקאלת החומים ועדיין משתלב עם שחור או כל צבע אחר. הגודל שובב - נראה קטן אבל עבה מספיק בשביל שימוש מבוקר עד לילה, הסגירה מדויקת - מעטפה ריבועית מעור ועליה ניצב אבזם זהוב מלבני שיחד עם הצורה של התיק יוצרים משחק גאומטרי מעודן אך משובח. ולסיום אי אפשר להתעלם מהרצועה שמגיעה באורך ובעובי פשוט מושלמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully