וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיק שיק: האפודות חוזרות לחיינו בסערה

2.12.2019 / 8:17

אחרי ששבו לחיינו הפאוצ'ים, ד"ר מרטינס ושאר נעלי טיפוס - קשה לתפוס אותנו לא מוכנות. הטרנד שמזוהה עם סבוש וסבתוש רושם נוכחות אצל הפאשניסטות הגדולות בעולם ויש כבר הצעות מסקרנות ברשתות העממיות

אמנם איתותים רציניים על בואו של החורף עדיין לא נחתו כאן בישראל, אבל לפחות ברמת העדכונים אנחנו לא מסירות את העין משעון הדופק, כך שכשהוא יואיל להופיע לפחות נהיה מוכנות עם 'וויש ליסט' של מלתחה שנשקלה בקפידה בול בזמן עונת הסיילים. אז הנה עוד משהו שאפשר להוסיף ברצינות לרשימת השופינג הלא ממומשת שלנו: אפודה.

בנקודה זו של העונה קשה לתפוס אותנו מופתעות, כבר ראינו קאמבקים של מגמות עבר קשוחות בהרבה, כמו למשל ד"ר מרטינס, נעלי טיפוס ופאוצ'ים. אפשר אף לקבוע שאחרי סדנת הפאוצ'ים שעברנו השנה שעברה אנחנו מסוגלות להתמודד עם הכל, ובמקרה הנידון של האפודה - זה ממש קטן עלינו.

עכשיו נבקש רגע של ריכוז בו תוציאו מהז'רגון את אסוציאציית סבתוש וסבוש מהראש, למרות שהם חמודים להפליא, ותתחילו לדמיין מה אפודה יכולה לתרום לכן לטוטאל לוק. רמז: שכבות, שילובי טקסטורות, משחקי טונים וגוונים. לאלו הסובלות מהקור יש יתרון נוסף של אקסטרה חימום מבלי תוספת נפח באזור הכתפיים והזרועות שמכבידה על תזוזה בתוך המעיל. ובימים הפחות קרים האפודה יכולה להיכנס כשכבת ביניים בין הבלייזר לחולצה שמתחתיו.

גם ברמת בתי האופנה ששילבו אפודות בקולקציות הסתיו-חורף שלהם ניתן להתרשם שמדובר בקטגוריה שיש לתת עליה את הדעת ביניהם גוצ'י, גאני, מרג'יאלה, סטיין גויה, מיו מיו ואשיש. אופציות נוספות ולא פחות מקפיצות כבר נמכרות ברשת זארה וההמלצה שלנו במקרה זה היא ללכת על צרכנות נבונה ולאתר אפודה בחנויות וינטג'.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
זארה. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
אפודה עם צמות קלועות מזארה - 199 ש"ח/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
זארה. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
מגיעה גם בשמנת. זארה/אתר רשמי, יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully