וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוהנת הגדולה קבעה: אלה הפריטים שאתן חייבות בארון כרגע

4.12.2019 / 9:31

על אף הדעה הרווחת כי אנה וינטור מעודדת צריכה מופרזת, בריאיון שמסרה לאחרונה היא מודיעה כי נשים צריכות להעריך יותר את הבגדים שברשותן ולחרוש עליהם כמה שיותר. עוד היא מצהירה - 7 פריטים שכל חובבת אופנה צריכה לאמץ לארונה

אנה וינטור. GettyImages
"יש לטפח בגדים". אנה וינטור/GettyImages

"יש לטפח בגדים, ללבוש אותם שוב ושוב ואפילו להוריש אותם לדור הבא", זו הכותרת החדשה שיצאה מפיה של אנה וינטור (70) ערב חג ההודיה והיא ללא ספק מפתיעה בכמה רמות. ולא שלא ידענו שהמפגש בין תעשיית האופנה לתעשיית הצרכנות הוא חור שחור שמאיים על הקיימות הגלובלית ומעלה שאלות קשות לגבי תנאי ההעסקה של אוכלוסיות מהעולם השלישי. אבל לשמוע את זה ממי שבאופן כזה או אחר אחראית לבעיה זה כבר משהו אחר.

"אני חושבת שלגבי כולנו זה אומר יותר תשומת לב לאומנות וליצירה ופחות לבגדים שהם חד פעמיים", אמרה הגברת הראשונה של עולם האופנה בראיון ל-Reuters, וחיברה בין משמעות ההודיה לטירוף השופינג של הבלאק פריידיי-סייבר מאנדיי שהפך לעגל הזהב המודרני שכולנו חווים בשבוע האחרון.
וינטור, סרבנית ראיונות ידועה, היא אחת האשמות הראשיות באובססיית האופנה שיש לכולנו בתור מי ששנים עוסקת בלהציג מודל בלתי אפשרי של אשה בעלת גזרת בלתי ניתנת להשגה עם מלתחה מטורפת, מה שיוצר מרדף בלתי פוסק אחר פיגורה מושלמת ועוד בגדים שיתלו עליה כמו על קולב.

אנה וינטור. GettyImages
על הסנדלים האלה היא כידוע חורשת. אנה וינטור במנולו בלניק/GettyImages

הבוס של התעשייה מקדמת בימים אלו גישה שמטרתה להעביר לקהל העוקבות של ווג את המסר של להעריך את הבגדים שברשותן, לחרוש עליהם כמה שיותר ובסוף ולהעביר אותם הלאה למישהו אחר שיהנה מהם. וזה לא רק קול שהיא מעוניינת לחקוק לנצח בערוב ימי הקריירה המפוארת שלה. מדובר גם במהלך ההצטרפות של קונדה נאסט, התאגיד בו היא משמשת כעורכת האומנותית, לוועידת האו"ם בנושא שינויי האקלים במטרה להחזיר לאופנה את השימוש החוזר בבגדים ולקדם פיתוח של בדים ידידותיים לסביבה.

עוד בוואלה!

מסיבת התחפושות של אנה וינטור: כל הלוקים המטורפים מהמט גאלה

לכתבה המלאה
חתונה מארק ג'ייקובס אנה וינטור. GettyImages
פרחוני זה מאסט. ושוב, הסנדלים/GettyImages

במקביל ובאותו עניין, האורים והתומים בתחום ומי שהפכה את ווג ממגזין אופנה לתנ"ך פרסמה בווידאו החדש בסדרת Go ask Anna מה הם הטרנדים הגדולים של 2020. אז נא להוציא עט ומחברת ולרשום:
1. נעליים שטוחות.
2. מכנסי ברמודה.
3. פריטים עם רקמות ואלמנטים של עבודת יד מסורתית.
4. מעיל טרנץ'
5. דפוסים פרחוניים בכל הגדלים.
6. צבעוניות חזקה עם דגש על ורוד, ירוק ואדום.
7. רפייה, קש וראטן קלועים.
אם תשימו לב זה לחלוטין מתכתב עם הנושא בו פתחנו ומתרכז בקלאסיקות על זמניות לצד שימור מסורת של עבודת יד דקדקנית. החיים על פי אנה.

אנה וינטור. splash
לא לוותר על הטרנץ'. מי שיכולה לאפשר לעצמה ברברי - היידה!/splash
אנה וינטור. splash
מתכננת לרדת מהעקבים/splash
אנה וינטור. splash
לשים דגש על פריטים עם רקמות. וינטור/splash
אנה וינטור על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
מכריזה על שנת 2020/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully