וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השסע של בר זומר, המחשוף של טיילור מלכוב: הישראליות מככבות על השטיח האדום

בין שלל הדוגמניות ואנשי התעשייה הנחשבים שהגיעו אמש לטקס פרסי האופנה הבריטיים, היו גם שלוש נשים ישראליות שניצלו את ההזדמנות לפרגן לאופנה מקומית. אסתי גינזבורג מרהיבה בלבן, בר זומר וטיילור מלכוב מנצנצות

אסתי גינזבורג. GettyImages
יפהפייה. אסתי גינזבורג בשמלה של לי גרבנאו/GettyImages

לונדון הייתה עמוסה אמש (ב') בכל הקודקודים של תעשיית האופנה הבינלאומית, אך גם נוכחות ישראלית מכובדת נרשמה בטקס פרסי האופנה הבריטיים לשנת 2019. אסתי גינזבורג, הדוגמנית בר זומר והכוכבת הצעירה טיילור מלכוב שהו בעיר לצורך ביקור ברשת מועדוני הכושר 1rebel, שבקרוב יפתחו גם סניף ראשון בישראל, ודאגו לכניסת Vip לאחד האירועים הכי חמים של השנה.

אסתי גינזבורג צעדה על השטיח האדום ופירגנה בענק לבסטי שלה, מעצבת שמלות הכלה לי גרבנאו. שמלה לבנה ושקפקפה עם עיטורי פרחים, שכמייה קלאסית ושסע עמוק ברגל. הגלאם, שניתן בחסות צוות מקומי, נתן דרור לנתונים המשובחים של גינזבורג - וויבי קליל בשיער הבלונדיני הארוך, צללית כסופה וליפסטיק בגוון טבעי.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בר זומר, טיילור מלכוב. GettyImages
ליידיז. טיילור מלכוב ובר זומר על השטיח האדום/GettyImages

מלכוב בת ה-17 לבשה שמלה מהקולקציה האחרונה של ברטה עם מפתח נדיב באיזור החזה פלוס שני שסעים דרמטיים ברגליים שחשפו מחטב מנצנץ. בר זומר לעומתה בחרה בשמלת גולף כסופה עם יד אחת של המעצבת הישראלית אוריה עזרן. שסע עמוק במיוחד ברגל ועגילי יהלומים של Yanush. נעדכן כי השסעים והמחשופים היו אתגר של ממש בקרב הבנות, שכן הטמפרטורות בלונדון בימים אלו הן בסביבות החמש מעלות בשעות הערב. תנורי חימום שהוצבו בכניסת האירוע הפכו לפריים לוקיישן, וכן, מסתבר שבשביל להיות יפה עדיין צריך לסבול.

עוד בוואלה!

יותר נוצץ מהאוסקר והאמי גם יחד: טקס פרסי האופנה הבריטיים היה חגיגה לעיניים

לכתבה המלאה
בר זומר. GettyImages
בר זומר כסופה בשמלה של אוריה עזרן/GettyImages
טיילור מלכוב. GettyImages
טיילור מלכוב בשמלה של ברטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully