וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה קוראים קאמבק: קלי רולנד שכרה סטייליסט - והתוצאות מדברות בעד עצמן

8.12.2019 / 7:10

אחרי תקופה ארוכה של שתיקה, קלי רולנד מקדמת סרט חדש - מה שאומר שהיא בכל מקום. בתור מי שמכירה את השואו ביז, היא יודעת שכדי שנדבר עליה היא צריכה לוקים מוצלחים. אז היא חברה לסטייליסט של קארדי בי וסיפקה לנו ארבעה אאוטפיטים ששווה להתעכב עליהם

קלי רולנד. splash
מחייכת כי חזרנו לדבר עלייך? קלי רולנד/splash

השנה אינה 1999, אלא 2019 - אבל כן, אנחנו הולכים לדבר אתכם על קלי רולנד. אקס דסטניז צ'יילד, שלא הצליחה לפרוץ בענק כמו ביונסה, חוזרת עכשיו לכותרות עם סרט חדש שהיא מקדמת - מה שגורם לה להיות בכל פינה. פרמיירות, תצוגות, שטיחים אדומים ותכניות אירוח בקצב מסחרר. וכמי שמכירה את השואו ביז מקרוב, היא יודעת שלפעמים כל מה שצריך שיחזרו לדבר עלייך זה בחירות אופנתיות מוצלחות.

אז מה היא עשתה? חברה לסטייליסט של קארדי בי, קולין קרטר, והחליטה שלכל מקום שאליו היא מגיעה היא לובשת בגד שידברו עליו. כך נוצר מצב שלרולנד (38) יש לאחרונה לפחות ארבעה אאוטפיטים ששווה להתעכב עליהם. אבל רגע לפני, החליטה רולנד ללכת על צעד שיכריז רשמית שהיא מעודכנת אופנתית. היא בחרה בשינוי ויזואלי בלתי ניתן להסתרה: תסרוקת חדשה. רולנד קיצרה את שערותיה והציגה קארה מדויק וסופר שיק.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קלי רולנד. GettyImages
בד נכון של מכנסיים, גזרה מוצלחת של סוודר/GettyImages

הלוק הראשון מבין שורת הלוקים המוצלחים שלה לאחרונה כולל מכנסי עור וסוודר צמות לבן אוברסייז. מדובר בשילוב מוצלח בין מכנסיים שעשויים מהבד הנכון של העונה לבין סוודר בגזרת רטרו מדויקת. גם הנעליים הכבדות בשיא הטרנד. הלוק השני עולה במדד הסקסיות, אבל סובל מאובר-חשיפה. רולנד לבשה שמלה של המותג ALIÉTTE עשויה רשת בצבע ירוק זית. הרשת חושפת בגד גוף בצבע תואם. אבל זה לא מספיק כנראה, כי בשמלה יש גם שסע עמוק במיוחד ומחשוף עמוק אפילו יותר. להשלמת הלוק הוסיפה רולנד חגורת מותן, שכנראה באה בילד-אין עם השמלה, ועקבי סטילטו בצבע זהב.

עוד בוואלה! אופנה

אחרי שרשרת אסונות: ביונסה בשמלת קריסטלים, נוצות ושסע קטלני

לכתבה המלאה
קלי רולנד. אינסטגרם, צילום מסך
סופר סקסי, אובר חשיפה. קלי רולנד בירוק זית של ALIÉTTE/צילום מסך, אינסטגרם

הלוק השלישי הוא היפה ביותר מבין הלוקים שראינו לאחרונה על רולנד - בלייזר שחור של אלכסנדר מקווין שנראה כמו שתי שכבות. אותו היא לבשה על גרביונים שחורים דקים - מינוס המכנסיים כמובן. אך לא רק הגזרה של הבלייזר מעניינת אלא גם מה שתפור עליו - סיכות כסופות, כפתורים נוצצים וקישוטים שמחוברים בסיכות ביטחון. מעין עץ אשוח, רק של סטייל. להשלמת הלוק היא הוסיפה עגילים גדולים, סטילטו שחור וצללית שחורה מעושנת על העפעפיים.

מצעד הלוקים של רולנד טרם נגמר. הזמרת חגגה את חג ההודיה לבושה בחליפת קטיפה שחורה של טום פורד פלוס כפפות משובצות אבנים נוצצות של בריאן הרנס ומגפיים של סן לורן. גם כאן היא לא ויתרה על הצמדת עגילים דומיננטיים ללוק, שמתכתבים עם הכפפות וחגורת המותן. התוצאה מגה אלגנטית. האם זו ההזדמנות שלה להתעלות סוף סוף על ביונסה?

קלי רולנד. splash
אחד הלוקים היפים שראינו לאחרונה. קלי רולנד באלכסנדר מקווין/splash
  • עוד באותו נושא:
  • קלי רולנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully