וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדר וומן חוזרת: גל גדות חושפת את הטריילר לסרט בשני לוקים הורסים

9.12.2019 / 10:40

הכוכבת הישראלית נמצאת בפסטיבל "קומיק-קון" בברזיל, שם חשפה את הטריילר לסרט החדש בסדרת "וונדר וומן". לאירועים הרשמיים היא הגיעה בשני לוקים: אחד בגווני אש של אדום וכתום והשני בלבן עם נגיעות זהובות. אנחנו התאהבנו מחדש

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

הסרט החדש בכיכובה של גל גדות, "וונדר וומן 1984" ייצא לאקרנים ב-4 ביוני 2020, ואמש (ב') פורסם הטריילר שלו. מעבר להתרגשות ולציפייה לקראת יציאתו של הסרט, משמעות הדבר היא שהחל מאתמול ועד סוף הקיץ צפויות לנו המון השקות, אירועים, כנסים ופרמיירות בינלאומיות בנוכחותה של גל גדות, שממשיכה לפזר את הגלאם שלה ברחבי העולם ולתחזק קהל עצום של מעריצים.

את הטריילר חשפה אמש גדות בפסטיבל "קומיק-קון" בסאו פאולו שבברזיל, כשהיא לובשת טופ סטרפלס כתום עם פפיון קשירה במרכז, וחצאית עיפרון אדומה באורך מידי עם כפתורים בצד. ללוק בגווני האש היא צירפה סנדלים אדומות, שפתון אדום, לק שחור על הציפורניים וחיוך ענק שלא ירד לה מהשפתיים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

גל גדות וונדרוומן קומיק קון ברזיל. GettyImages
טופ כתום וחצאית אדומה. גל גדות חושפת את הטריילר ל"וונדר וומן 1984"/GettyImages
גל גדות וונדרוומן קומיק קון ברזיל. GettyImages
מתחזקת קהל מעריצים עצום/GettyImages

מוקדם יותר באותו יום הגיעה גדות לאירוע נוסף לקראת חשיפת הטריילר לבושה בשמלה של ז'יבנשי. שמלה לבנה שהחלק העליון שלה עשוי בד סריג והחלק התחתון בצבע קרם-זהוב. במרכז השמלה יש חיתוך חושף בטן שנמצא ממש מתחת לחזייה המובנית בתוך השמלה. עם השמלה נעלה גדות סנדלים בצבע ניוד. במהלך השהות שלה בברזיל היא הגיעה לאירוע נוסף לבושה בשמלה פרחונית של ג'יאמבטיסטה וואלי.

הבחירה בצבעים של שני הלוקים שלבשה לאירועים הרשמיים אינה מקרית. הצבעים הללו מתכתבים בצורה מסוימת עם החליפה של וונדר וומן. כך למשל, האאוטפיט האדום-כתום מסתדר עם החלק העליון בחליפה של גיבורת העל והשמלה הלבנה מסתדרת עם החלקים הזהובים. הימור שלנו, הלוק הבא יהיה כחול.

גל גדות וונדרוומן קומיק קון ברזיל. GettyImages
יש מחשבה מאחורי בחירת הלוקים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully