וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה החדשה של אסוס: חליפת שומן שצוחקת על נשים במידות גדולות

10.12.2019 / 6:46

בלוגרית אופנה שיתפה תמונה של פריט שנמכר באסוס תחת הטייטל "משחק במסיבות". בפועל מדובר על "חליפת שומן" של בלרינה. "למה שתשווקו פריט שצוחק על נשים כמוני?", כתבה הבלוגרית. התגובות נגד אסוס נערמו, והתשובה שלהם אכזבה

ASOS

(בווידיאו: טריק הגרב הגאוני של אסוס)

אחת לכמה זמן אסוס מפרסמים מוצר שגורם לכולנו לעצור ולתהות - מה לעזאזל? אלא שהפעם אלו לא היינו אנחנו, אלא בלוגרית אופנה מלונדון שמחזיקה ב-116 עוקבים באינסטגרם. הבלוגרית, דניאל ונייר בת ה-30, גללה את פיד האסוס שלה - ונדהמה לגלות פריט לבוש, שלטענתה לגמרי צוחק על נשים פלאס סייז.

מדובר בחליפת בלרינה מתנפחת שמשווקת כ"שובר הקרח האולטימטיבי ומשחק למסיבות". ונייר, בלוגרית שפונה לקהל נשים במידות גדולות, פרסמה את התמונה ל-15 אלף העוקבים שלה בטוויטר, תייגה את אסוס וכתבה: "מה זה?". בהמשך הוסיפה: "למה שתשווקו משהו שבבירור צוחק על גוף שנראה כמו שלי?". הפריט, שמשווק כ"משחק", אך למעשה הוא יותר כמו "חליפת שומן", נמכר באתר עבור 30 פאונד.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אסוס חליפת שומן בלרינה. אסוס, צילום מסך
"המטרה של המשחק הזה היא לצחוק על אנשים גדולים שמנסים לרקוד בלט?". חליפת הבלרינה של אסוס/צילום מסך, אסוס

עוקביה של ונייר התעצבנו אף הם על הפריט ודרשו מאסוס להסיר אותו מהחנות המקוונת. "סליחה? וואט דה פאק? המטרה של המשחק הזה היא לצחוק על אנשים גדולים שמנסים לרקוד בלט?", כתבה אחת הגולשות והוסיפה: "מי אישר את הפריט הזה?". אחרת כתבה: "הם מרחיקים מעצמם לקוחות שקונים רק באסוס כי יש להם מגוון מידות ואיכות טובה (כמוני). ערך עצמי ז"ל".

אסוס בתגובה, הסירו את הפריט מהאתר והגיבו לסערה בתשובה לקונית למדי. "בתור רשת אופנה אחראית אנחנו מודעים לחשיבות של קידום דימוי גוף חיובי. אנחנו מעריכים את התגובות שלכם".

אסוס חליפת שומן בלרינה. אסוס, צילום מסך
"הם מרחיקים מעצמם לקוחות". הגולשות מאוכזבות/צילום מסך, אסוס

הבלוגרית דניאל ונייר

  • עוד באותו נושא:
  • אסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully