וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעצבנת אבל יעילה": אנחנו בקראש רציני על ג'מילה ג'מיל

13.12.2019 / 8:21

אם אתם עדיין לא מכירים, אז עכשיו זה הזמן. ג'מילה ג'מיל היא לא רק שחקנית מוכשרת ואושיית סטייל רותחת, אלא גם אקטיביסטית חריפה שיש לה מה להגיד על הכל. היא לא מפחדת להביע את דעתה ולא מפחדת להשתגע כשזה מגיע למלתחה

יח"צ - חד פעמי

(בווידיאו: קטע מתוך "המקום הטוב", עונה 2)

בזמן האחרון לא יכולנו שלא להבחין בסטייל של השחקנית ג'מילה ג'מיל, שפוקדת שלל אירועים מסוקרים ושטיחים אדומים. השחקנית בת ה-33, שמוכרת בישראל בעיקר בזכות תפקידה בסדרה הקומית "המקום הטוב", מספקת לנו בחירות אופנתיות משובחות, דרמטיות ונוצצות ומשלבת איתם אופי דומיננטי שלא מפחד לבקר את כל מה שלא מתיישר עם האג'נדות שלה.

ג'מיל נולדה בלונדון לאב הודי ואם פקיסטנית. היא החלה את דרכה בשואו ביז בבריטניה ב-2008 כמגישה בטלוויזיה ושדרנית ברדיו. ב-2016 היא היגרה לארצות הברית ושם מצאה את דרכה אל עולם המשחק. מאז היא הפכה למפורסמת בקנה מידה עולמי וזכתה לככב בלא מעט הפקות אופנה ושערים של מגזינים נחשבים, כמו ווג, גלאמור, הארפר'ס בזאר וקוסמפוליטן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'מילה ג'מיל. GettyImages
אחת האקטיביסטיות הבולטות שעולם הבידור ידע בזמן האחרון. ג'מילה ג'מיל בשמלה של גרטה קונסטנטין/GettyImages

אבל ג'מיל היא הרבה יותר מפנים יפות או כישרון משחק. מדובר באחת האקטיביסטיות הבולטות שעולם הבידור ידע בזמן האחרון. לפעמים נראה שיש לה דעה על הכל ושהיא לא מפחדת להשמיע אותה ולהילחם עליה. החל מפמיניזם, דרך איכות הסביבה, פרו-הפלות, ביקורת על מערכת בריאות הנפש, שוויון לקבוצות אתניות ועד קרב חייה נגד דיאטות ורזון. בטוויטר שלה, שם יש לה כמעט מיליון עוקבים, היא אפילו כותבת על עצמה - "אני מעצבנת אבל יעילה". באינסטגרם, שבו יש לה 2.6 מיליון עוקבים, היא ממשיכה להפיץ את משנתה.

כך למשל, ג'מיל, שחשפה בעבר כי סבלה בעצמה מאנורקסיה כשהייתה בת 15, שולפת ציפורניים כל פעם שנושא אידיאל היופי עולה לסדר היום. אחד מהמאבקים הבולטים שלה בזמן האחרון הוא נגד מוצרי דיאטה לא בריאים. על הכוונת שלה נמצאת רשימה ארוכה של מפורסמים, החל מקארדי בי ועד בנות משפחת קרדשיאן. אבל כאמור, זו לא הזירה היחידה שבה היא פועלת. לאחרונה גם דיברה רבות על נושא ההפלות וחשפה כי היא בעצמה עברה הפלה בעבר. לדבריה, חייה חשובים יותר מחייו של עובר שטרם נולד והיא קוראת לקדם את חופש הבחירה לנשים בנושא זה.

ג'מילה ג'מיל ג'יימס בלייק. GettyImages
לובשת שמלה נוצצת של פמלה רולנד לטקס פרסי המוזיקה של אמריקה, מלווה בבן הזוג ג'יימס בלייק/GettyImages

באינסטגרם שלה, חוץ מקידום האג'נדות, אפשר למצוא גם רגעים רומנטיים עם בן הזוג בארבע השנים האחרונות, המוזיקאי ג'יימס בלייק, וכן רגעי סטייל מגוונים, בעיקר מצילומים או מאירועים מתוקשרים. כשזה מגיע לאופנה, לג'מיל אין גבולות. היא יכולה ללבוש את כל הצבעים וכל הגזרות. אפשר למצוא אותה לובשת שמלה מנומרת סקסית אל מול בגד שחור רומנטי, אאוטפיט זרחני או שמלה בצבעי פסטל, בגד עם פרנזים ונוצות או גזרת סליפ רגילה, שמלות נשף עם שרוולים תפוחים או חליפות עוצמתיות. מי שעוזר לה לבחור את האאוטפיטים הייחודים הוא הסטייליסט הצמוד לואו רואץ', שבין לקוחותיו המפורסמות נמצאות גם סלין דיון וזנדאיה.

מלבד בחירות אופנתיות מגוונות, ג'מיל גם לא משעממת בגזרת הביוטי. היא תמיד מצליחה לרתק עם צבע, צורה ומרקמים, כשבמרבית המקרים היא זו שמאפרת את עצמה - ועל זה היא לחלוטין ראויה להערכה. לכל זה תוסיפו לוק ייחודי שמקורו במוצא הודי-פקיסטני - וקיבלתם אושיית סטייל עוצרת נשימה. אם אתם עדיין לא מכירים, חוץ מלעשות בינג' של "המקום הטוב", אתם גם צריכים לסמן פולו באינסטגרם ולהתחיל לעקוב. השראה לסטייל ולעולם מתוקן יותר.

ג'מילה ג'מיל. GettyImages
באאוטפיט זרחני של כריסטופר ג'ון רוג'רס. על מברשות האיפור - ג'מילה עצמה/GettyImages
ג'מילה ג'מיל. GettyImages
ז'קט מושלם של ANNAKIKI. גם כאן האיפור הוא מעשה ידיה של ג'מיל בעצמה/GettyImages
ג'מילה ג'מיל. GettyImages
גם ביונסה לבשה את הבגד הזה. ג'מיל בבלמיין/GettyImages
ג'מילה ג'מיל. GettyImages
עפנו על החליפה/GettyImages
ג'מילה ג'מיל. GettyImages
בשמלת נוצות של פראבל גורונג/GettyImages
ג'מילה ג'מיל. GettyImages
שימי לב לאייליינר. ג'מיל בחליפה מנצנצת/GettyImages
ג'מילה ג'מיל. GettyImages
אוף שולדרס עם שרוולים תפוחים/GettyImages
ג'מילה ג'מיל. GettyImages
אוהבת שלל צבעים, גזרות וסגננות./GettyImages
ג'מילה ג'מיל קארה דלווין קייט הדסון. GettyImages
מסתחבקת עם קארה דלווין וקייט הדסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully