וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקסית, עוצמתית - ועם אג'נדה ברורה: שי מיטשל בתמונת הנקה לוהטת

11.12.2019 / 10:51

השחקנית והדוגמנית פרסמה תמונה שלה מניקה את בתה הבכורה וזכתה לשלל תגובות אוהדות. מיטשל מצטרפת לשורה של כוכבות שיוצאות בהצהרה החשובה הזו בניסיון לנרמל את ההנקה בציבור

עריכת וידאו:אביעד בללי

(בווידיאו: הדוגמנית מארה מרטין מניקה על המסלול של ספורט'ס אילוסטרייטד, 2018)

כשזה מגיע ללידת בתה הבכורה, שי מיטשל אוהבת לעשות את הכל בגדול. החל מחשיפת ההיריון - תמונה טופלס עם בטן במצב מתקדם, דרך תיעוד ההיריון עם שלל צילומים סקסיים ועד ההודעה על הלידה וחשיפת שמה של בתה, אטלס נועה, עם פוסט מרגש שכתבה האם הטרייה. עכשיו היא מפרסמת באינסטגרם תמונה עוצמתית למדי ובה היא נוקטת עמדה ברורה בעד הנורמליזציה של ההנקה בציבור.

מיטשל (32) פרסמה אמש (ג') תמונה שלה לבושה במעיל עור ירוק ובו רואים אותה מניקה את בתה אטלס. ולצד התמונה כתבה "Breast friends", שנשמע באנגלית כמו Best friends, כלומר - חברות הכי טובות אבל עם משחק מילים חביב שכזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

שי מיטשל מניקה הנקה. אינסטגרם, צילום מסך
חברות הכי טובות. שי מיטשל מניקה את בתה הבכורה אטלס נועה/צילום מסך, אינסטגרם

שורה ארוכה של כוכבות פרגנו למיטשל על ההצהרה והתמונה העוצמתית עם תגובות מרגשות. כך למשל, אשלי גרהאם, היריונית בעצמה, כתבה לה: "אלו מטרות של אימהות", והילארי דאף כתבה: "בדיוק מה שרציתי לראות". טרויאן בליסאריו, מי ששיחקה לצדה ב"שקרניות קטנות", כתבה לה: "זה אדיר".

בעשור האחרון יותר ויותר נשים בתעשיית האופנה מנסות לנרמל את ההנקה בציבור על ידי פרסום תמונות שלהן מניקות את הבייביז. אותן דוגמניות שרגילות להצטלם בעירום - מלא או מרומז - מנסות להעביר מסר שאם עירום נתפס כאומנותי ויפה ובעיקר מקובל, גם הנקה בפומבי לא צריכה להפריע לאף אחד, שכן אין הבדל בין השניים. בין מי שיצאו בהצהרה הזו אפשר למצוא את ג'יזל, מירנדה קר, כריסי טיגן, קנדיס סוונופול ואפילו הדוגמנית מארה מרטין, שעלתה למסלול של ספורט'ס אילוסטרייטד בבגד ים בעודה מניקה את בתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully