וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית סטייל חדשה להתאהב בה: לליאה מישל יש את המלתחה המושלמת

16.12.2019 / 6:52

אף פעם לא חשבנו על השחקנית בתור אושיית סטייל, אבל מאז תחילתו של החורף היא לא מפסיקה להפציע בבחירות אופנתיות משובחות שגורמות לנו לרצות לבזוז לה את כל הארון. תראו בעצמכם

באדיבות YES

(בווידיאו: קליפ מתוך הסדרה Glee בכיכובה של ליאה מישל)

אם יש מישהי שאנחנו לא יכולות להוריד ממנה את העיניים לאחרונה זו השחקנית ליאה מישל. אף פעם לא דיברנו עליה במונחים של אושיית אופנה, אבל אין ספק שמשהו טוב עובר על המלתחה שלה. עם שורה של לוקים מאוד מוצלחים, אין לנו ברירה אלא להכניס אותה לרשימת הנשים מעבר לים שמספקות לנו השראות סטייל, במיוחד לחורף הקרוב.

בימים אלו מקדמת מישל (33) סרט חדש בכיכובה שיוצא היישר לתקופת החגים בארצות הברית וכמו שאנחנו כבר יודעים, כל כוכבת שיש לה פרויקט לקדם - מוצאת את עצמה מפזזזת בין אירועים מתוקשרים בקצב מסחרר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ליאה מישל. splash
אאוטפיט חג המולד האולטימטיבי. ליאה מישל/splash

המשותף למרבית מהלוקים המוצלחים שראינו על מישל לאחרונה זו בחירה מדויקת של מעילים. החורף הקרוב, בעיקר מעבר לים שם כבר צנחו הטמפרטורות והתקרבו אל האפס, זה מעילים גדולים - הן מבחינת האורך והן מבחינת הגזרה. מישל מציגה מלתחה משובחת של מעילים גדולים בשלל גזרות, הדפסים וצבעים, ובאמת שבא לנו לאמץ הכל.

כך למשל, לצעידה בניו יורק לבשה מעיל אוף-וויט של סיינט ג'ון על טוטאל לוק שחור שכולל מכנסיים וחולצת גולף, ששילבה עם מגפי סטילטו ותיק של שאנל. כמה ימים לאחר מכן בחרה במעיל משובץ בגווני ירוק-לבן-אדום של המותג Duncan על שמלה אדומה מכופתרת של Novis, שוב עם תיק של שאנל, הפעם בצבע אדום שתואם לאווירה. אם זה לא אאוטפיט חג המולד האולטימטיבי, אנחנו באמת לא יודעות מה כן.

מעיל אוף-וויט של סיינט ג'ון על טוטאלוק שחור

מעיל אדום פרוותי של סאלי לה פוינט

ברזומה שלה יש גם מעיל אדום פרוותי עם אאוטפיט סאטן של מכנסיים וחולצה מתחתיו בעיצוב של סאלי לה פוינט, עם עקבים בצבע אדום של סטיוארט ויצמן להשלמת ההופעה. שמלת ניוד מושלמת של Markarian, ביום אחר - וסט מפוספס של אולה ג'ונסון שלבשה על לוק שחור לאיזון הצבעוניות פלוס עם אותו תיק שחור של שאנל שפגשנו בעבר, ועוד לוק נקי על טהרת הלבן עם מעיל אפרפר של ברנדון מקסוול.

היינו עוצרות כאן, אבל מה לעשות שיש לה עוד כל כך הרבה לוקים מוצלחים? בין היתר, מכנסי פלדפון בוורוד עתיק של ננושקה עם מעיל משובץ ותיק קופסה של פופ אנד סוקי. עוד לוק כולל מעיל מעטפת בצבע אדמה של המותג Zeynep Arcay, אותו שילבה עם מכנסי דמוי עור ועקבים בצבע לבן של סטיוארט ויצמן.

ליאה מישל. splash
לוק נסיכותי. שמלת ניוד מושלמת של Markarian/splash
ליאה מישל. GettyImages
ככה נראה סתיו. וסט מפוספס של אולה ג'ונסון על אאוטפיט שחור לאיזון הצבעוניות/GettyImages
ליאה מישל. splash
המראה הנקי. אאוטפיט של ברנדון מקסוול/splash
ליאה מישל. splash
בא לנו את התיק. מכנסי פלדפון של ננושקה עם מעיל משובץ ותיק קופסה של פופ אנד סוקי/splash
ליאה מישל. splash
משיקה. מעיל מעטפת בצבע אדמה של המותג Zeynep Arcay עם מכנסי דמוי עור/splash
ליאה מישל. GettyImages
קלאסית. שמלה של ברוק קולקשן/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • ליאה מישל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully