וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזכרו מה אמרנו לכם - קמילה מורונה הולכת להיות אושיית הסטייל של 2020

20.12.2019 / 6:41

היינו סקפטיות ולא האמנו שזה יחזיק מעמד, אבל הדוגמנית הצעירה והשחקן ההוליוודי ליאונרדו דיקפריו ביחד כבר שנתיים. הוא אולי פתח לה דלת לתעשייה, אבל היא שעטה קדימה בזכות עצמה. אנחנו מהמרות עליה לקראת שנה הבאה

צילום מסך

(בווידיאו: ליאונרדו דיקפריו מתוך "הזאב מוול סטריט")

אנחנו חייבות להודות שאנחנו מופתעות. לפני כמעט שנתיים - כשליאונרדו דיקפריו (45) חשף את בת הזוג החדשה שלו קמילה מורונה (22), הימרנו שזה לא יחזיק מעמד חודש. קראנו לה "הבלונדינית התורנית", אמרנו שבקרוב היא תהיה "אקסית" - וקראנו לכם לעקוב אחריה "רגע לפני שהיא הופכת ללא רלוונטית". אבל את הסקפטיות שלנו, שאולי מבוססת על ניסיון העבר אבל עדיין מלאת ציניות, פגשה המציאות והוכיחה שלפעמים דברים מסתדרים קצת אחרת. מאז עברו כאמור שנתיים וליאונרדו דיקפריו וקמילה מורונה ממשיכים לתחזק זוגיות יציבה, למרות פער הגילים ביניהם, של כמעט 23 שנה.

אבל לא רק הזוגיות היציבה הזו מפתיעה אותנו, אלא גם העובדה שמורונה - בלי אירועי שטיח אדום משותפים עם בן הזוג, בלי עודף פפראצי ובלי לשטוף לנו את העיניים ברשתות החברתיות ולהשוויץ בחבר המפורסם - הצליחה לייצב את מעמדה כדוגמנית עולה ומצליחה. אם אנחנו צריכות להמר, היא לחלוטין הולכת להיות השם הלוהט ביותר של שנת 2020, ולכו תדעו - אולי גם תהיה פה טבעת. אם ג'ורג' קלוני התחתן, אין סיבה שזה לא יקרה גם לדיקפריו.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קמילה מורונה. GettyImages
נפטרה מהבלונד. קמילה מורונה היא ההימור שלנו ל-2020/GettyImages

אז קצת פרטים יבשים, למי שלא זוכר. מורונה בת ה-22 היא דוגמנית ארגנטינאית שנולדה לזוג הורים שחקנים - מקסימו מורונה ולוסיה סולה. אמה ניהלה בעבר מערכת יחסים עם השחקן אל פצ'ינו (מ-2009 ועד 2018), עד שזה עזב אותה לטובת הישראלית מיטל דוהן. כך או כך, במשך כמה שנים שימש אל פצ'ינו סוג של אב חורג עבור מורונה. כאן אולי ראוי לציין שמערכת היחסים בינו לבין אמה היא כנראה מודל החיקוי לזוגיות עם פער גילים ניכר, שכן פצ'ינו מבוגר מאמה של מורונה בכ-40 שנה.

מגיל צעיר החלה מורונה לעבוד בתור דוגמנית, וגם לפני הזוגיות עם דיקפריו עשתה "וי" על כמה קמפיינים נחשקים. בין היתר הצטלמה לשערי ווג ועבדה עם ויקטוריה'ס סיקרט וטופשופ. בשנתיים האחרונות הקריירה שלה זינקה והתפתחה, בעיקר בתחום המשחק, אבל לא בקצב מטאורי שהיינו מצפים מבת הזוג הנוכחית של דיקפריו. כאמור, במערכת היחסים הזו יש לא מעט צניעות והסתרה, והשניים ממש נמנעים מלהשוויץ זה בחברת זו מול המצלמות. העובדה הזו מחזקת את התפיסה שהיא לא לגמרי משתמשת בבן הזוג כדי לקטוף עוד קמפיינים ושערים. לא שזה לא עוזר לה, אבל זו לא הסיבה היחידה שהיא מתקדמת. הוא פתח לה דלת, היא שועטת פנימה בכוחות עצמה.

ליאונרדו דיקפריו קמילה מורונה. GettyImages
ממעטים להיראות ביחד. קמילה מורונה וליאונרדו דיקפריו/GettyImages

בחודשים האחרונים היא פתחה את הפה בנושא כמה פעמים. כך למשל באחד הראיונות אמרה שנמאס לה שמדברים איתה על פער הגילים בין לבין דיקפריו. לדבריה, "יש המון זוגות עם פערי גילים גדולים, כך שזה ממש לא משנה". היא הוסיפה: "כל בן אדם צריך להיות מסוגל לצאת לדייט עם מי שהוא רוצה". בריאיון אחר טענה שנמאס לה שקוראים לה "בת הזוג של ליאונרדו דיקפריו". בשנה האחרונה יצא לאקרנים סרט בכיכובה - mickey and the bear - והיא סיפרה בריאיון איך היא מרגישה שהפרט החשוב הזה בקריירה שלה נבלע אל מול מערכת היחסים שלה.

קמילה מורונה. GettyImages
לא רוצות ללחוץ, אבל יפה לך לבן/GettyImages

אם שמים בצד את הזוגיות, זו באמת הייתה שנה טובה עבורה מבחינת קריירה ועשייה, מה שגורם לנו להמר ששנה הבאה צפויה לה הצלחה גדולה אפילו יותר. בימים האחרונים היא בילתה בפסטיבל סרטים במרקש, מינוס בן הזוג - שהיא ממש לא זקוקה שיחזיק לה את היד, וקידמה את הפרויקטים האחרונים בכיכובה. על הדרך היא משוויצה בבחירות סטייל מוצלחות ונוטפות גלאם. כך למשל, לאחד האירועים לבשה שמלה מוזהבת עם גב חשוף של Etro. באירוע אחר במרוקו לבשה שמלה שחורה ומנצנצת עשויה קומות בחלקה התחתון של המותג Ingie. באירוע שלישי לבשה שמלת סטרפלס שחורה של המעצב אוגוסט גטי שנוצרה בול לאירועי נשף מהסוג הזה ובאירוע האחרון לבשה שמלה בצבע פיסטוק פסטלי עם שרוולים תפוחים וחגורת מותן של המותג khoon hooi.

קמילה מורונה פסטיבל הסרטים מרקש מרוקו. GettyImages
לא רק "בת הזוג של ליאונרדו דיקפריו"/GettyImages
קמילה מורונה פסטיבל הסרטים מרקש מרוקו. GettyImages
לובשת במרקש שמלת סטרפלס שחורה של המעצב אוגוסט גטי שנוצרה בול לאירועי נשף/GettyImages

אבל לא רק פסטיבל הסרטים במרקש גרם לנו לשים עין על הסטייל של מורונה. גם הלוקים שלה בתכניות אירוח, שטיחים אדומים או צילומי פפראצי, גרמו לנו להתלהב ולזהות עקומת למידה מרשימה. לפני שנתיים היא לא הייתה איט גירל ראויה. או שהיא התלבשה והצטלמה בצורה ילדותית, בהתאם לגילה הצעיר - 20 בלבד, או שהיא נמשכה לבחירות סקסיות יתר על המידה, אולי בניסיון לשדר לעולם "אני ילדה גדולה". בכל אופן, זה כבר לא המצב. השנתיים האלה הפכו אותה למתלבשת ראויה עם בחירות בוגרות, מושכלות ובעיקר מלאות סטייל ושיק.

קמילה מורונה פסטיבל הסרטים מרקש מרוקו. GettyImages
עפה על הפיסטוק בשמלה של khoon hooi/GettyImages
קמילה מורונה פסטיבל הסרטים מרקש מרוקו. GettyImages
מנצנצת בשמלה של המותג Ingie/GettyImages
קמילה מורונה. GettyImages
למה להתחכם? חובבת שחור קלאסי ומנצח. מורונה/GettyImages
קמילה מורונה. GettyImages
מכירה את נושא פער הגילים בזוגיות מקרוב. קמילה מורונה לובשת מקס מארה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully