וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון בחדר כושר או סט צילומים? ג'ניפר לופז עובדת על הפיגורה

16.12.2019 / 13:25

המולטי טאלנט בת ה-50 יצאה לאימון בחדר כושר במיאמי וסיפקה לנו הצצה נוספת אל קולקציית בגדי הספורט המשגעת שלה. הפעם הטוטאל לוק היה לבן וכלל נעליים שכבר סולד אאוט, קרופ טופ עם מחשוף ואת כוס השתייה שלה, ממנה היא לא נפרדת

ג'ניפר לופז/ניר פקין

(בווידיאו: ג'ניפר לופז בישראל)

ג'ניפר לופז לא הגיעה לאן שהיא הגיעה מלשבת רגל על רגל ולעשות בינג', אלא בעבודה קשה ומאומצת. אחת הדרכים לשמר את הנכסים שהיא השיגה היא להמשיך לעבוד קשה, וכשאנחנו אומרות לעבוד קשה אנחנו מדברות על שעות ארוכות בחדר הכושר, וכשאנחנו אומרות נכסים - אנחנו מתכוונות לישבן הפלדה.

המולטי טאלנט בת ה-50 יצאה אתמול לאימון במיאמי וסיפקה לנו הצצה נוספת לקולקציית בגדי הספורט מעוררת הקנאה שלה. לופז לבשה טייטס ספורטיבי לבן, מנוקד באזור הירכיים ומטה, של המותג Beyond Yoga, שעלותו 52 דולר. אליו היא צירפה קרופ טופ לבן של המותג Staple and hue עם שרוולים ארוכים ומחשוף מכובד. לא הבנו - זה אימון בחדר כושר או סט צילומים?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'ניפר לופז. splash
סט צילומים או אימון בחדר הכושר? ג'יי לו ספורטיבית/splash

נעלי הספורט שבחרה הם שמייקרים את הלוק במיוחד. מדובר בדגם של The Kooples x Slick Woods, בעלות 325 דולרים. למקרה שרציתם להצטייד, הוא כבר סולד אאוט - אחרי שג'יי לו נעלה אותו כמה וכמה פעמים מאז אוגוסט האחרון. "אפקט לופז" מישהו?

לופז אבזרה את לוק חדר הכושר שלה בעגילי חישוק זהובים, אחד מהאקססוריז החביבים עליה, משקפי שמש לבנים של Quay, תיק קרוקודיל לבן של מקס מארה - וכמובן כוס המשקה משובצת היהלומים שלה, ממנה היא לא נפרדת ויהי מה.

ג'ניפר לופז. splash
מזהים פה את תחילתו של "אפקט ג'ניפר"?/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully