וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרח בגנה: טיילור סוויפט חוגגת את התפקיד החדש שלה בשמלת נשף

17.12.2019 / 13:00

זמרת הפופ שחגגה בשבוע שעבר יום הולדת 30 הגיעה לבכורה העולמית של סרט חדש בכיכובה המבוסס על המחזמר המצליח Cats. האאוטפיט הנבחר: שמלת נשף אדומה עשויה סאטן שמתאימה בול למעמד שכזה

טיילור סוויפט מתוך טקס פקסי MTV 2019. צילום מסך/טיילור סוויפט מתוך טקס פקסי MTV 2019. צילום מסך

(בווידיאו: טיילור סוויפט מופיעה בטקס פרסי MTV, ב-2019)

אם יש משהו שטיילור סוויפט אוהבת בחיים האלה, הרי שמדובר בחתולים - ואם היא יכולה לגלם אחת, אז למה שלא תעשה זאת? זמרת הפופ המצליחה, שלא מפסיקה לגרוף פרסים פחות או יותר מהרגע שבו היא שחררה סינגל ראשון ועד עצם היום הזה, מככבת בימים אלו בסרט שיצא השבוע לאקרנים - Cats, המבוסס על המחזמר המפורסם משנות ה-80. בעיבוד הקולנועי משחקת סוויפט את התפקיד המרכזי בדמותה של בומבלורינה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טיילור סוויפט cats. GettyImages
אאוטפיט שתואם את המעמד. טיילור סוויפט בשמלה של אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

סוויפט הגיעה אמש (ב') לחגוג את הבכורה העולמית של הסרט בניו יורק כשהיא לבושה בשמלת נשף שהולמת את המעמד. לא רק שהיא מגיעה לפרמיירה של סרט בכיכובה, אלא שגם מדובר בתפקיד הקולנועי הגדול ביותר שלה עד כה. סוויפט, שחגגה בשבוע שעבר יום הולדת 30, פתחה את העשור החדש בחייה עם הישג קולנועי. לאירוע היא לבשה שמלת סטרפלס עשויה סאטן בצבע אדום עם עיטורים צבעוניים של אוסקר דה לה רנטה מקולקציית פרה-אביב 2020.

את הלוק אבזרה סוויפט בעגילים נופלים עדינים עם אבנים צהובות ואדומות, בהתאם לצבעי השמלה ואת השיער היא שמרה אסוף פלוס הפוני המזוהה עמה. האיפור המדויק התרכז בשפתון האדום, שהיה בולט ודומיננטי והעיניים אופרו בצבעים נוצצים שהוסיפו גלאם ללוק הזוהר גם ככה, יחד עם אייליינר חתולי.

טיילור סוויפט cats. GettyImages
עגילים בצבע השמלה, שפתון אדום ואיילינר חתולי/GettyImages
טיילור סוויפט cats. GettyImages
האם בקרוב היא תגרוף פרסים גם על משחק ולא רק על שירה?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully