וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנבת את האאוטפיט מ"משחקי הכס"? קים קרדשיאן בלוק הדרקון

18.12.2019 / 10:45

כוכבת הריאליטי יצאה לבר קריוקי שנקרא "דרקון עיוור" בלוס אנג'לס ובחרה לוק שתואם את שם המקום. חוץ מסנדלי גלדיאטור ושרשרת צלב ענקית, היה שם מחוך מוזר של רוברטו קוואלי שנראה כאילו נוצר לפני הספירה

מסיבת טרום הלידה לילד הרביעי של קים קרדשיאן (אינסטגרם)

(בווידיאו: מסיבת טרום לידה שערכה קים קרדשיאן לפני לידתו של סאלם ווסט)

קים קרדשיאן מתלבשת לעתים קרובות בבגדים שגורמים לנו להרים גבה, אבל נראה שהפעם נחצו כל הקווים. הכוכבת נתפסה השבוע בעדשת הפפראצי כשהיא בדרכה לבר הקריוקי "Blind Dragon" (בעברית: דרקון עיוור) בלוס אנג'לס לבושה באאוטפיט שלחלוטין תואם את שם הלוקיישן.

קימי הגיעה לבר בלוק חייתי שכולל חלק עליון מחוכי של רוברטו קוואלי שנראה כמו גרסה לבישה של נחש או דרקון או קרוקודיל, או חיה שטרם הומצאה. מדובר בטופ בגוונים שונים של חום שמדגיש את המותניים הצרות של כוכבת הריאליטי, אחד מנכסיה הבולטים, אבל מצליח לעורר פליאה בגלל התוצאה הסופית שנראית כמו תחפושת או לכל הפחות בגד שהושאל מהתקופה שלפני הספירה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קים קרדשיאן. splash
טופ מחוך מוזר של רוברטו קוואלי. קים קרדשיאן/splash

אל המחוך המוזר צירפה קים חצאית מיני עשויה עור חום כהה, שחיזק את ההרגשה כאילו היא גנבה את האאוטפיט מחדר ההלבשה של "משחקי הכס". לסיום, היא נעלה סנדלי קשירה שהוסיפו נופך גלדיאטורי לכל החגיגה. על הצוואר ענדה שרשרת גדולה עם תליון צלב זהוב גדול שתלוי על חוטי עור חום, שתואמים את האווירה הכללית. בואו נגיד את זה ככה - היו לה לוקים מוצלחים יותר, אבל אין ספק שאנחנו לא בפליאה מההגזמה.

קים קרדשיאן. splash
שחררי את התוספות, בואי נחזור לקארה בוב/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully