וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פריז לטקסס נמצאים המגפיים היפים בעולם

23.12.2019 / 7:34

המותג האיטלקי הוקם בשנת 2015 ותוך ארבע שנים בלבד הפך לשם דבר בענף הנעליים הבינלאומי. הכוכבות הרוסות עליו ולפני כחודש זכתה המעצבת הראשית בפרס הכישרון העולה של השנה. זה הזמן לשים עין (ורגל) על פריז טקסס

בתחילת החודש נערך בניו יורק טקס פרסי ההישגים בתחום הנעליים השנתי של מגזין FN, או בשמו המלא Footwear News, טקס המאחד שלוש אובססיות בולטות בתעשיית האופנה: לחלק לעצמה פרסים, לדפוק הופעה כי יש שטיח אדום ונעליים. זוהי השנה ה-33 בה המגזין מחלק עיטורים לפועלים במלאכה תחת קטגוריות כמו נעל השנה, הרשת המשווקת של השנה, שיתוף הפעולה של השנה, מותג השנה, משפיען הרשת, פרס מפעל חיים וכדומה.

נכון, מהצד שלנו זה אולי נראה קצת כמו חשיבות עצמית מעוררת גיחוך שיצאה מפרופורציה, אבל עדיין מדובר בתעשייה ענקית שאחראית על אחד הפריטים החשובים שיש לכל אחת מאיתנו בבית, והרבה, ואם כולם נהנים ולא פוגעים באף אחד אז למה לא בעצם?

את פרס הכישרון העולה בתחום השוז קיבלה השנה המעצבת אנמריה בריוויו, בעלת המותג 'פריז טקסס', בזכות ליין המגפיים שלה שנחשב לסנסציה בקרב משפעניות רשת. בריוויו שמגיעה מארץ המגף, איטליה, מספרת שמאז שהיא זוכרת את עצמה היא אהבה שני דברים - מגפיים וצבע ורוד. פריז טקסס שהקימה עם אחותה מרגריטה לפני ארבע שנים נכנס לתודעה האופנתית הגלובלית לפני קצת יותר משנה, ספטמבר 2018 אם נהיה מדויקות, במהלך שבוע האופנה במילאנו בעזרת אמילי רטאייקאוסקי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא נועלת זוג מגפיים מנוחשות בשחור ולבן.

בראיון ל-Footwear News אנה מריה מספרת שהבהלה שנוצרה בעקבות אותו תיוג של רטאייקואסקי תפסה אותן לא מוכנות, "לא ציפינו לזה. זה קרה בתחילת הדרך ולא היה לנו מלאי מספיק גדול כדי לספק את הביקוש". מאז כמובן תהליך הייצור הדביק את הפער לצד מפורסמות נוספות המזוהות עם המגפיים המטריפות של המותג ביניהן קנדל, ג'יג'י, אווה צ'ן וקיארה פראני. מי שעוד האמינה במגפיים של פריז טקסס בתחילת הדרך הייתה טיפאני סו, הקניינית של האתר MyTheresa, שראתה בהם "קומבינציה של אסתטיקת אופנה גבוהה במחירי ביניים נגישים. האיכות נהדרת והמוצר בכללותו ממלא פער בשוק ההנעלה".

אז מה סוד הקסם? מגפיים עם סטייטמנט שמגיעים בדמות צבעים שחורגים מתחום השחור/חום/לבן, בעלות נוכחות של אופנה גבוהה עם טקסטורות מקפיצות ועקבים סבירים שמאפשרים סקס אפיל לצד נוחות, ומחירים בטווח של 300 עד 500 אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully