וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד המעילים: כשאיוונקה ומלניה טראמפ הפיחו חיים באירוע יבשושי

22.12.2019 / 12:00

נשות הסטייל של הבית הלבן הצטרפו לנשיא ארצות הברית לאירוע בבסיס צבאי בארה"ב, ורגע לפני שהן יצאו לחופשת החגים - הן זכו להשוויץ במעילים השיקים שלהן. באמת שחסרים לנו עוד אירועים שלהן יחד

רויטרס

אין הרבה אירועים שכוללים גם את הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ וגם את בתה החורגת איוונקה טראמפ, שתי אושיות הסטייל הרותחות של הבית הלבן, אבל הנה בסוף השבוע נרשם אירוע שאיגד את שתיהן יחד. הנשיא טראמפ לקח את כל בני משפחתו לטקס בבסיס צבאי במרילנד, רגע לפני שהם יוצאים לחופשה משפחתית לרגל חג המולד.

טראמפ הגיע לאירוע הכרזה על הקמת זרוע החלל של צבא ארצות הברית וחתם על התקציב הצבאי לשנת 2020. את האירוע הפיננסי והביטחוני הזה פלפלו שתי השנים שכרגיל משכו את תשומת הלב שלנו נוכח הבחירות האופנתיות שלהן. הראשונה היא מלניה טראמפ, שהגיעה לאירוע עם מעיל הטרנץ' הכי נכון לעונה בצבע בז', של ברברי כמובן. מתחתיו היא לבשה טוטאל לוק בצבע תואם - סוודר ומכנסיים מחויטים בגוון ניודי. מה שהפך את הלוק למעניין היה החיבור בין התיק לנעליים של לובוטין - שניהם בצבע אדום בפרינט קרוקודיל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלניה טראמפ איוונקה טראמפ מייק פנס קארן פנס. GettyImages
צריכות עוד אירועים שלכן יחד. איוונקה ומלניה לצד סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ורעייתו קארן/GettyImages

איוונקה חגגה גם היא את העונה הקרה עם מעיל בצבע קרם שלו כובע קפוצ'ון וכפתורים גדולים בחלק הקדמי. ללוק היא הוסיפה מגפיים שמגיעים כמעט עד הברך בצבע חום-קאמל בהיר. למי שעדיין לא זוכרת נחדד כי המגפיים הגבוהים לגמרי השתלטו על המלתחה של החורף הנוכחי, שאולי בישראל עדיין לא הגיע - אבל בחו"ל כבר היכה במלוא הדרו. אז לפני שהוא קופץ לביקור קצרצר גם בישראל, עדכנו את המלתחה והיפטרו מהמגפונים הנמוכים לטובת מגפיים גבוהים. אחרי האירוע בבסיס הצבאי עלתה משפחת טראמפ על מטוס למאר א-לאגו בפלורידה, שם נמצא בית הנופש שלהם בו הם מבלים את תקופת החגים.

עוד בוואלה! אופנה

מפגש פסגה: כשמלניה טראמפ קברה לבנות המלוכה של בריטניה

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ. GettyImages
מעיל של ברברי לצד תיק ונעליים אדומות דמוי קרוקודיל של לובוטין/GettyImages
מלניה טראמפ דונלד טראמפ. GettyImages
טוטאל לוק ניודי. מלניה/GettyImages
איוונקה טראמפ מייק פנס קארן פנס. GettyImages
מעיל עם קפוצ'ון וכפתורים גדולים/GettyImages
מלניה טראמפ דונלד טראמפ בארון טראמפ איוונקה טראמפ. GettyImages
חדל ענייני מדינה - יוצאים לחופש/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully