וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנטה אישר? אליזבת הארלי מצטלמת בלי חזייה לכבוד חג המולד

25.12.2019 / 14:10

השחקנית והדוגמנית שכגם ככה מרבה להצטלם בביקיני, הפתיעה אותנו הפעם במיוחד עם פוסט לרגל חג המולד. מה יש לנו שם? תחתונים, בלייזר פאייטים - ומחשוף שאי אפשר להתעלם ממנו

מערכת וואלה!

(בווידיאו: הצצה לבית הישן של אליזבת הארלי)

אם תציצו בפיד האינסטגרם של אליזבת הארלי סביר שתמצאו בעיקר תמונות ביקיני או תמונות חשופות. השחקנית והדוגמנית שחגגה השנה 54 ממשיכה להשתובב ברשתות החברתיות עם שלל תמונות סקסיות, שם נראה כאילו הזמן עצר מלכת. אלא שהפעם היא החליטה לקחת את העירום המרומז צעד אחד קדימה ולהכניס אותו לפוסט חג המולד שלה.

הארלי שיתפה תמונה של תחתונים עם בלייזר פאייטים שחור ובלי חזייה מתחת. לצד התמונה כתבה: "הבית מקושט, האורחים הגיעו, הארונות מלאים באוכל". היא הוסיפה את ההאשטאג: "Mood" ו"Bring it on". אין ספק שככה מחכים לארוחת חג המולד שרק תתחיל. כמה שעות אחר כך כבר שיתפה את לוק חג המולד שלה המלא והאאוטפיט - שמלת נצנצים זהובה של בית האופנה Sylwia Romaniuk.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

התמונה החושפנית של חג המולד מגיעה כמה ימים לאחר תמונה נועזת אחרת מסט הצילומים של הסדרה "The Runaway" של הולו בה היא משתתפת. הארלי צילמה סלפי מראה לבושה באוברול שחור עשוי קטיפה עם מחשוף נדיב במיוחד ושרשרת עם תליון עצום של ראש ציפור, שמונח במרכז המחשוף ומושך אליו את כל תשומת הלב.

אבל כאמור, אלו ממש לא תמונות חריגות בנוף כשמדובר בהארלי, שכבר יותר משני עשורים מהווה מודל לסקסיות בלתי נגמרת. בהקשר הזה חשוב לציין כי הארלי מחזיקה במותג בגדי ים בעיצובה והיא גם הפרזנטורית של המותג, מה שלגמרי מצדיק את ערימות תמונות הביקיני בפיד שלה. בסופו של דבר, זה הכל ביזנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully