וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטובה ומעוררת קנאה: פיפה מידלטון נופשת בביקיני זעיר

29.12.2019 / 11:21

אחותה של הדוכסית מקיימברידג' יצאה לנופש באיים הקריביים עם בעלה וההורים והשתעשעה במים בביקיני קטנטן שחשף גזרה חטובה להפליא. בניגוד ל"אפקט קייט", את בגד הים של פיפה עדיין אפשר להשיג בחנות

צילום: רויטרס

(בווידיאו: החתונה של פיפה מידלטון וג'יימס מתיוז)

אחותה של הדוכסית מקיימברידג' וכוכבת בזכות עצמה, פיפה מידלטון, החליטה להתרחק מהקור של תקופת החגים והמריאה ללוקיישן הפוטוגני סיינט בארטס שבאיים הקריביים, לבלות שם את חג המולד והשנה החדשה במזג אוויר קצת יותר חמים. לחופשה היא לקחה איתה את בעלה, ג'יימס מתיוז, את הבן הקטנטן ארתור ואת ההורים - קרול ומת'יו מידלטון. האחות קייט נשארה בארמון בלונדון עם משפחת המלוכה והאח המאורס הטרי ג'יימס מידלטון נעדר גם הוא מהבילוי המשפחתי.

במהלך החופשה שטופת השמש צולמה פיפה (36) משתעשעת במים בביקיני זעיר והציגה גוף חטוב להפליא. זה כמובן הזמן להזכיר שרק לפני שנה היא ילדה את בנה הבכור. אבל אנחנו לא מופתעות, זו לא הפעם הראשונה שהיא משוויצה בפיגורה שאחרי הלידה. בשנה שעברה, חודשיים בלבד אחרי הלידה היא כבר עלתה על בגד ים ובכדי לדייק כי מדובר בגנטיקה משובחת - גם אחותה, הדוכסית קייט, הראתה יכולת מדהימה לחזור לגזרה דקיקה אחרי הלידות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

פיפה פופרצה בביקיני לבן עם נקודות שחורות של המותג היידי קלין, שמחירו מאוד לא נגיש, אבל גם לא בלתי אפשרי - 107 דולר לחלק העליון ו-102 דולר לחלק התחתון. בניגוד ל"אפקט קייט", שבמסגרתו כל בגד שלובשת מידלטון אוזל מהמדפים במהירות שיא, בגד הים של פיפה עדיין זמין לרכישה, אם חשקה נפשכן בהשקעה הכלכלית הזו.

לצדה של פיפה, מי שטבלה איתה במים הקסומים של האי הקאריבי, היתה אמה קרול מידלטון, שמהווה הוכחה חיה לגנים המשובחים של בנות המשפחה. קרול בת ה-64 לבשה גם היא ביקיני שחלקו העליון שחור וחלקו התחתון בהדפס שחור-לבן והציגה גזרה חטובה ומעוררת קנאה. עכשיו הכל ברור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully