וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק מפזרת סטייל בניו יורק - וחכו שתראו את הבת שלה

30.12.2019 / 7:38

הדוגמנית המצליחה בילתה את חג המולד בניו יורק יחד עם בתה הקטנה, והציגה שני לוקים מוצלחים במיוחד. הראשון הוא פרשנות מודרנית לסנטה קלאוס, והשני גרם לנו לתהות אם ליה קופר הולכת להיות סופרמודל בקרוב

ז'אן פול גוטייה, פרסומת עם אירינה שייק/יח"צ

(בווידיאו: פרסומת לבושם של ז'אן פול גוטייה בכיכובה של אירינה שייק)

אירינה שייק מסתובבת בימים אלו בניו יורק בלוקים כל כך לא מתאמצים אבל כל כך נכונים, שלא נותרה לנו ברירה אלא לחשוק בטירוף במלתחה שלה. הדוגמנית המצליחה, שרק לאחרונה שבה לארצות הברית אחרי שבילתה בפסטיבל מוזיקה בערב הסעודית, חגגה את חג המולד עם בתה הקטנה ליה בת השנתיים בניו יורק. במשך ימי החג היא סיפקה לצלמי הפפראצי שהקריבו את הזמן המשפחתי לטובת פריימים של כוכבים, לא מעט תמונות שוות להתגאות בהן.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלוק הראשון שיחקה אותה שייק (33) סנטה קלאוס ונתפסה מסתובבת עם שקיות עמוסות מתנות, כאלה שהיא בטח הניחה לצד עץ האשוח אצלה בבית. שייק לבשה מעיל שחור של ברברי, שמחירו 1,700 פאונד, ומתחתיו מכנסי פלנל משובצים בצבע אדום שהם בעצם פיג'מה של אינטימיסי. במקריות שכזו שני מותגים שהיא מדגמנת עבורם. בנוסף עקבים של המותג Reformation שעלותם 270 פאונד, ואבזרה את הלוק במשקפי שמש של סלין ותיק של הרמס. לוק אולטימטיבי לשופינג.

אירינה שייק. splash
ליה קופר מתבררת כאושיית סטייל. אירינה שייק ובתה/splash

ואולם, הקניות, הארוחות והחגיגות כנראה עייפו את שייק, ויום אחרי החג היא כבר נצפתה בעיר בלוק קצת פחות מוקפד, אבל עדיין נוטף שיק בזכות בחירה בסגנון סטריט קולי לחלוטין. הדוגמנית יצאה לטייל עם בתה וחברתה הסטייליסטית אניה זיוורה ובילתה קצת בגן השעשועים. שייק לבשה חליפת פוטר אפורה של Danzy עם מעיל ניילון שחור של המותג GCDS וסניקרס של ורסצ'ה. היא התאימה כובע בייסבול כדי לנסות ולהסתתר מצלמי הפפראצי ולא ויתרה על משקפי השמש החביבים עליה. מי שמשכה את תשומת לבנו יותר בסיטואציה הזו, הייתה דווקא בתה הקטנה ליה קופר, שחבשה כובע של ברברי ואאוטפיט של בלנסיאגה - פלוס הנעליים. פאשן אייקון בהתהוות.

אירינה שייק. splash
מנסה להסתתר מהפפראצי? אירינה שייק בניו יורק/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully