וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם 2020! כך תתלבשו בשנה החדשה

1.1.2020 / 7:00

החנות החדשה של גוצ'י בכיכר המדינה, התיקים המשגעים של Furla, הלוקיישן החדש של בוטיק מימוזה ושיתוף הפעולה של ג'יג'י חדיד עם Reebok. הרכבנו לכן שלושה לוקים מנצחים עם פריטים מהקולקציות החדשות

ג'יג'י חדיד, ריבוק. יח"צ,
ג'יג'י חדיד בשיתוף פעולה מיוחד עם Reebok/יח"צ

עשור חדש בפתח כמו גם החלפת קידומת מציינים הזדמנות להמון דברים חשובים: עשיית חשבון נפש, החלטות חשובות, סיכומי עבר, מסקנות ותובנות לעתיד, פתיחת דף חדש וכאלה. בעשור החדש, למשל, נאכל נקי יותר, נקנה פחות, נתלבט לפחות שבועיים לפני כל רכישה, נכניס לארון רק מה שנוח לנו, נלבש יותר בגדי ספורט - כי נעשה יותר ספורט, וגם נחליף בגדים עם חברות לפני שנשלוף את האשראי.

כחלק משינוי הגישה וכדי לעזור לעצמנו להבין מה אנחנו צריכות באמת חשבנו על התכווננות לעבר מגמה של slow shopping - קנייה איטית. אז מה זה קנייה איטית? פה בדיוק נכנס הקטע של ההתלבטות מלמעלה, כי הרי מדובר פה בהרגלי צרכנות שלקחו את המושג סיפוק מידי לרמה לא נורמלית - אפשר להזמין תיק באמצע הלילה אחרי כמה דרינקים, לרכוש חולצה שלא הייתה במידה שלנו בסניף של המארה לפני שהגענו לסניף של סן-ז'רמן ולשלם סכום משוגע על מגפיים לא נוחים בעליל.

גוצ'י. יח"צ,
לעמידות ומבינות דבר - החנות החדשה של גוצ'י בכיכר המדינה/יח"צ

הפתרון: אם כבר נתקענו עם אובסס, במקום לרוץ לבזבז אפשר לנתב אותו למשחקי אילוסטרציה בכל אותן אפליקציות קולאז'ים חינמיות שיש ב-App store. ככה נוכל גם לראות אם זה מתאים למה שיש לנו בארון, האם אפשר לחרוש על זה וגם איך זה יראה בפועל כטוטאל לוק ובמקביל נאכיל את מפלצת האובססיה במשיכת זמן לא מזיקה. בכדי לחזק את האג'נדה סימנו פריטים נבחרים מהקולקציות החדשות בחנויות והנה כמה דוגמאות:

עוד בוואלה!

דרמה קווין

לכתבה המלאה

סטריט סטייל

ג'ינס דנים כהה בגזרה משוחררת מהקולקציה החדשה של אתא (590 ש"ח), נעלי סירה שטוחות במרקם פרוותי ודפוס זברה בחרטום מחודד של אמריה (950 ש"ח), סווטשירט קטיפה כחול ברקמת טניס מהבוטיק החדש של גוצ'י (3,970 ש"ח), מתחת חזיית ספורט א-סימטרית (כבר הצהרנו שאנחנו רוצות להגיע ליוגה היום בערב) מהקולקציה של ג'יג'י לריבוק (199.90 ש"ח), מעיל פוך ירוק פרחוני של מארק קיין (כעת ב-2,278 ש"ח), משקפי שמש עגולים בשחור וזהב של מיו מיו (1,289 ש"ח) ותיק שמתאים כמעט לכל הופעה מבית מייקל קורס (990 ש"ח).

אילוסטרציה, אופנה. מערכת וואלה! NEWS
ג'ינס - אתא, סווטשירט - גוצ'י, משקפיים - מיו מיו, גוזייה - ריבוק, נעליים - אמריה, תיק - מייקל קורס/מערכת וואלה! NEWS

סופיסטית במשרד

מעיל טרנץ' בדפוס משבצות של מארק קיין (3,525 ש"ח), מעל סריג גולף שמנת בעיצוב לורנה אנטוניאזי לבוטיק מימוזה שעבר לקניון רמת אביב (2,490 ש"ח), מכנסיים שחורים בגזרה סופר גבוהה של ba&sh בחנות בנווה צדק (855 ש"ח), תיק אדום כהה של פורלה (1,610 ש"ח), מגפיים קאמל של אירו (1,405 ש"ח) ומשקפי שמש מהאייטיז בשחור אדום של אלן מיקלי (1,200 ש"ח).

אילוסטרציה, אופנה. מערכת וואלה! NEWS
מעיל - מארק קיין, סריג - בוטיק מימוזה, מכנסיים - ba&sh, תיק - פורלה, מגפיים - IRO, משקפי שמש - אלן מיקלי/מערכת וואלה! NEWS

פארטי טיים

חצאית עיפרון פאייטים של מייקל קורס (1,190 ש"ח), חולצת wow של מוסקינו בוטיק במימוזה (כעת 1,305 ש"ח), פאוץ' תכשיט של A by Anabelle בפופ-אפ החדש בקניון גינדי (190 ש"ח), מיולס רשת ניוד של A by Anabelle (1,890 ש"ח), מעיל פרווה סינטטית כחולה של מייקל קורס (1,849 ש"ח), משקפי ראייה מוזהבים של ולנטינו (1,890 ש"ח).

אילוסטרציה, אופנה. מערכת וואלה! NEWS
מעיל וחצאית - מייקל קורס, נעליים ופאוץ' - אנאבל, משקפי ראייה - ולנטינו, חולצה - מוסקינו לבוטיק מימוזה/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully