וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצצות לגבות: מה ההבדל בין מיקרובליידינג לשיטת השערה?

רוב הנשים כבר הבינו את כוחן של צמד הגבות בכל הנוגע למבנה הפנים - ומה שלא נתן הטבע ייתן הצבע. מאסטרית לעיצוב גבות, כזאת ששמה את ידיה על לא מעט כוכבות מקומיות, עושה סדר בבלאגן: מה זה מיקרובליידינג, מהי שיטת השערה, מה עושים אם נמאס. וגם: ממה הכי חשוב להישמר?

ג'ני צ'רוואני. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
הכי טבעי שיש, אבל לא! המיקרובליידינג של ג'ני צ'רוואני/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

שאלון הטיפוח השבועי שלנו מציב בפני הכוכבת המקומית את השאלה הגורלית הבאה בנוגע ל... גבות שלהן. האם בכל הקשור לקבוצות השיער מעל העיניים הן מעדיפות את "שיטת השערה", מותירות אותן טבעיות ככל שניתן או שמא מתקשטות בצללית משובחת? ובכן, הבנו כי אפילו כמה מהליידיז המטופחות ביותר נותרות מבולבלות מהשאלה, כך שלבקשת בנות מערכת וואלה! אופנה, הגיע הזמן לעשות סוף כל סוף סדר ולהבין כיצד ניתן להגיע למראה המושלם.

לירון כהן, מי שמגדירה את עצמה כ"מאסטרית גבות" מקומית, לא רק משרטטת שערות למחייתה, אלא עושה הפעם סדר ולא עם הפינצטה. "מיקרובליידינג היא טכניקת עבודה ידנית לציור שערות דקיקות המדמות מראה של שערות בגבה. זו בעצם 'שיטת ההשערה' המקורית והטכניקה המקורית של ציור שערות, בשונה ממילוי מלא של כל אזור הגבה, מה שנקרא 'פודרה'", היא מפרטת על ההבדל בין ה'מיקרובליידינג' ל'שיטת השערה'. "השוני היחיד בין שיטת השערה למיקרובליידנג הוא המכשיר. מיקרובליידינג זו עבודה ידנית, מציירים מסגרת בעזרת עיפרון סימון וממלאים אותה בציור של שערות דקיקות עם כיוון הצמיחה של השערות. שיטת השערה זו בעצם אותה טכניקה רק עם מכשור שונה, חשמלי".

גבות, מיקרובליידינג, מאסטר לירון כהן. לירון כהן, ביוטי אנג'לס,
כך זה נראה רגע אחרי טיפול. צ'רוואני/לירון כהן, ביוטי אנג'לס

אז אנחנו מדברות בעצם על קעקוע, איך שלא נסובב את זה.
"זה לא בדיוק נכון. קעקוע זה לכל החיים, להבדיל ממיקרופיגמנטציה שזה איפור זמני. אפשר לומר שזו ורסיה של קעקוע זמני".

לאחרונה שמענו על חידוש בשם מיקרושיידינג. למה הכוונה?
"בעצם מוסיפים לשערות רקע עדין של פודרה על מנת לקבל מראה מעט יותר מודגש, לאוהבות גבה עם ווליום. במקרים שאין שיער כלל או ממש מעט שיער מומלץ לשלב גם שיידינג לקבלת מראה תלת מימדי ומלא יותר".

השוק מוצף בבעלי מקצוע בתחום הזה ובהגדרה שלך את מכונה 'מאסטר' - מה זה אומר בעצם?
"את תואר המאסטר הראשון שלי קיבלתי ב-2016 מאקדמיית פיבראוס האירופאית שהיא אחת המובילות בתחום. הייתי המאסטר הראשונה והתלמידה הראשונה שלהם מישראל שהוכתרה כמאסטר למיקרובליידינג ומיקרושיידינג ובין המאסטרים הראשונים שלהם בעולם".

"אני מספר 49 וכיום יש כבר מעל 200. עד לפני חצי שנה הייתי גם בעלת האקדמיה והסניף הרשמי בישראל, אבל אחרי תקופה של התלבטויות החלטתי להביא לארץ את החברה האמריקאית המובילה ביוטי אנג'לס. הם לדעתי הדבר הבא בתחום".

לירון כהן. ביוטי אנג'לס,
מאסטרית לגבות, מספר 49 בעולם. לירון כהן/ביוטי אנג'לס

צורת הגבה, כך מתברר, ממש עשויה לשנות את מראה הפנים של כל אחת ואחד. לדבריה של כהן, לגבות יש חשיבות מאוד גדולה במראה הכללי ולא רק לאלה שמסתכלים לכן בעיניים. "אם הן מעוצבות נכון, ממוקמות במקום הנכון ובגוון הנכון, הגבות יכולות לשפר משמעותית את מראה הפנים ואת ההבעה", היא טוענת, "גבות נכונות מעניקות מראה צעיר ורענן יותר. גבות מדוללות למשל יכולות ליצור רושם של מראה חולה וחיוור, גבה דקה מדי לעומת זאת - מראה מבוגר וגבה נפולה - מראה עייף".

חן אלקבץ, המאפרת הצמודה של שרה נתניהו ושאר כוכבות מקומיות, טוענת גם היא כי אסור לזלזל בגבות וצריך להקדיש להן את תשומת הלב הראויה: "גבות סופר חשובות בעיני למראה הפנים", טוענת אלקבץ, "זה ממש קריטי לכל איזור העיניים".

את מאפרת נשים 24/7, בחנת עבודת מיקרובליידינג מקרוב?
"נתקלתי לאחרונה על מאופרת שלי שאפילו לא שמתי לב בהתחלה שזה לא שלה. זה היה נראה כל כך טבעי ורך לעומת איפור קבוע שהיו עושים בעבר".

אז היית ממליצה לנשים ללכת לשדרג את מראה העין בשיטות החדשניות?
"כל עוד זה רך, עדין ומטושטש היטב בין השיער הטבעי של הגבה זה עובד לטעמי. אני אישית רגילה לאפר את הגבות עם מעט צללית. אם מוצאים איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו שיעשה את האיפור הקבוע ברמה גבוהה אז שווה ללכת על זה. הכי חשוב לראות עבודות לפני, רק לא ללכת סתם".

ומי שלא רוצה לקחת את הסיכון, טיפ קטן?
"מסקרה וג'ל גבות זה מוצר חובה! גם על איפור קבוע וגם לגבה טבעית לחלוטין. כשהגבות מסורקות כלפי מעלה בעזרת ג'ל כל איזור העיניים מתרומם".

איפור חן אלקבץ. אתר רשמי
גבות טבעיות עם צללית. מראה האיפור של חן אלקבץ/אתר רשמי

הכוכבות המקומיות גם הן משקיעות לא מעט זמן בענייני טיפוח כדי להיראות בשיאן מול צלמי הפפראצי ואצל כהן מבקרות באופן קבוע קסניה טרנטול, ג'ני צ'רוואני, שירלי בוגנים ועוד. אז מי מתהדרת בגבות מושלמות? "קשה לי לענות על השאלה הזאת כי לכל אחת אני בוחרת מראה שונה שיתאים לה", מסבירה כהן, "זה כמו לשאול איזה שמלה את הכי אוהבת בארון שלך. כל אחת והגבה שהכי נכונה לה".

אם הייתה לך האופציה - באיזה כוכבת בינלאומית היית שמחה לטפל?
"וואו יש המון. ג'וליה רוברטס, אנג'לינה גולי, קייט מידלטון, קריסטן סטיוארט, טיילור סוויפט, ג'ניפר לורנס, כריסטינה אגילרה, ג'ניפר אניסטון ועוד. הרשימה ממש ארוכה".

למי יש גבות טבעיות מושלמות לטעמך?
"סופיה ורגרה, ביורק ולילי קולינס".

קייט מידלטון. GettyImages
נגיעה קטנה לא תזיק. הגבות של קייט מידלטון/GettyImages

לא לכולן יש כוח לבקר אצל מומחה לגבות אחת לתקופה. מה קורה אם נמאס והחלטת שאת לא מעוניינת לחדש יותר. אז זהו, שמתברר שעם הזמן הפיגמנט הצבוע הולך ונחלש. "כיוון שהפיגמנט מוחדר לעור ברמה מאוד שטחית (לתוך שכבת פני השטח של הדרמיס - השכבה הפפילרית) שם מתחלפים התאים בתדירות של 3-5 שנים, זה הזמן המקסימלי שהצבע ישרוד", מגלה כהן. "הוא דוהה בהדרגה בשונה מקעקועי גוף החודרים לשכבה האמצעית של הדרמיס שם התאים מתחלפים בתדירות נמוכה מאוד ונשארים לנצח. מי שכבר כן רוצה לחדש מומלץ להגיע אחת לשנה לבעלות עור רגיל, כאשר הפיגמנט כבר דהוי ובעור שמן מאוד כל 6-8 חודשים".

גבות, מיקרובליידינג, מאסטר לירון כהן. לירון כהן, ביוטי אנג'לס,
אחותה של דניאל גרינברג, קארין. שמאל - לפני, ימין - אחרי מיקרובליידינג/לירון כהן, ביוטי אנג'לס

מה את יכולה להמליץ לנשים שמעוניינות במיקרובליידינג? ממה חשוב להיזהר?
"קודם כל לעשות מחקר ולהבין שמדובר גם בהוצאה. לבדוק חוות דעת וביקורות במדיה חברתית, לשים לב שהעבודות המוצגות נראות אותנטיות ולא עברו פוטושופ או מוצגות עם הרבה פילטרים, שהעור נראה אמיתי ולא 'שיש'. לרוב, אם צולמה תמונה מיד בסיום עבודה ויש מעט אדמומיות על העור, זה מעיד על כך שלא נעשה שימוש בפילטרים מוגזמים על מנת לשפר עבודה לא מוצלחת".

"חשוב גם לבדוק איזו תעודה הטכנאי מחזיק והאם הוא חבר באירגון המיקרופיגמנטציה הישראלי. לוודא שהעבודה מתבצעת עם כלים חד פעמיים (פלסטיק) ואם נעשה שימוש במכשיר רב פעמי (מתכת) לוודא שכולו עשוי מתכת אל-חלד ואין לו חלקים מפלסטיק. אני רואה הרבה מקרים של עבודה עם כל מיני מכשירים עם נצנצים וקריסטלים שמאוד יפים למראה אבל חשוב לדעת שהם לא סטריליים. לשים לב שיש פח מחטים כמו בקופת חולים, כפפות, מסיכת פנים, סביבה נקיה וכן, גם מצעים חד פעמיים".

ביוטי אנג'לס, גבות, לירון כהן. יח"צ,
גם בשערות בגוון בהיר במיוחד יש תוצאות מרשימות. למעלה - לפני, למטה - אחרי/יח"צ
גבות, מיקרובליידינג, מאסטר לירון כהן. לירון כהן, ביוטי אנג'לס,
שירלי בוגנים ביקשה שינוי מינימלי. רגע אחרי הטיפול/לירון כהן, ביוטי אנג'לס
גבות, מיקרובליידינג, מאסטר לירון כהן. לירון כהן, ביוטי אנג'לס,
שילוב מושלם עם הגבה הטבעית - קסניה טרנטול/לירון כהן, ביוטי אנג'לס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    6
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully