וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצאנו את הפסלון": ביונסה איחרה לגלובוס הזהב - והרשת משתגעת מהלוק

7.1.2020 / 11:18

קווין בי דפקה איחור אופנתי לטקס "גלובוס הזהב" ודילגה על השטיח האדום. זה לא מנע מתמונות שלה להגיע מהר מאוד לרשת - ולגולשים להגיב בהתאם. בין ההשוואה שלה לפסלון הפרס, דרך הממים של השמלה ועד התמונה המפתיעה מ-2007

מתוך טקס פרסי גלובוס הזהב® באדיבות yes ו- STINGTV

בעוד שכל המוזמנים לטקס גלובוס הזהב רק חיכו לרגע שהשטיח האדום ייפרס והם יוכלו לצעוד עליו לבושים במיטב בגדיהם ולעמוד מול עדר הצלמים, ביונסה רק חיכתה שהשטיח יתגלגל חזרה כדי שהיא תוכל להיכנס פנימה. קווין בי, שכבר כמה שנים נמצאת על תקן המגה-סנובית, החליטה שלא נאה לה לעמוד על השטיח האדום ודפקה איחור אופנתי לטקס הנוצץ.

ביונסה הוזמנה לטקס במסגרת המועמדות שלה לזכייה בקטגוריית השיר המקורי הטוב ביותר בסרט "מלך האריות". את הפרס היא הפסידה לאלטון ג'ון על השיר שלו ב"רוקטמן". ואולם, האפשרות שהיא תזכה גרמה לה להגיע לטקס - אבל בתנאים שלה, מינוס השטיח האדום.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אם חשבתם שזה מנע מהצלמים לתעד אותה ולהפיץ - כדאי שתחשבו שוב. התמונות של הדיווה הופצו במהרה ואי אפשר היה שלא לחגוג על הלוק. שמלה של סקיאפרלי שחלקה התחתון מדגיש היטב את הירכיים והאגן ובחלקה העליון שני שרוולים עצומים בזהב עם מחשוף נדיב. הגולשים כמובן לא נשארו אדישים.

עוד בוואלה! אופנה

רצינו לעוף באוויר - וזה לא קרה: השמלות מטקס גלובוס הזהב

לכתבה המלאה

בתמונה שהעלה אחד הגולשים לאינסטגרם הוא העמיד את ביונסה לצד פסלון הפרס בטקס גלובוס הזהב, גולש נוסף בטוויטר זיהה גם הוא את הדימיון בין הלוק של ביונסה לבין הפסלון וערך השוואה מצחיקה עם שיחה מדומיינת בין ביונסה לסטייליסטית שלה. יש כאלו הראו בשרוולים של ביונסה שק תפוחי אדמה והיו שנפעמו דווקא מהפנים של קווין בי. ביונסה של טקס גלובוס הזהב בשנת 2007 נראית בדיוק כמו ביונסה של היום. שוקינג, אבל אין זכר לנזקי הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully