וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ באמצע החורף: גווינת' פאלטרו מזמן לא נראתה טוב כל כך

השחקנית הוותיקה הצטלמה לשער והפקת אופנה של מגזין הארפר'ס בזאר באווירה קיצית שמחממת לנו את הימים הקרים. טופ מטאלי, בגד ים ותנוחות יוגה הפכו את ההפקה הזו לאחת הצבעוניות שראינו

אתר רשמי

גווינת' פאלטרו כבר שנים בתעשיית הבידור העולמית ואיכשהו מצליחה להמציא את עצמה כל פעם מחדש. עכשיו, כשהיא עובדת על סדרה דוקומנטרית חדשה לנטפליקס, היא זוכה להיות הפנים של גיליון פברואר של הארפר'ס בזאר האמריקאי, עם סדרת צילומים צבעונית ושמחה באווירת הקיץ - שכרגע קצת מרגיש רחוק ולכן כל כך כיף להיזכר.

פלאטרו (47), שאולי לא ממש הרשימה אותנו על השטיח של גלובוס הזהב, יכולה להיות מרוצה מההישג השבועי שלה. בכתבת השער, פלוס הפקת האופנה שצורפה לה, היא נראתה רעננה מתמיד. זה לא רק הבחירה בה לשער של מגזין נחשב, אלא גם התוצאה הסופית שהוציאה אותה הכי טוב שיש. פלאטרו הצטלמה לשני שערים שונים של המגזין. בראשון היא לובשת טופ ורוד מטאלי של טום פורד ובשני שמלה כתומה של גוצ'י ותכשיטים של Van Cleef & Arpels.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מלבד תמונות השער, פאלטרו הצטלמה גם להפקה בחוף הים. באחת התמונות היא נראית לובשת בגד גוף של G. Label עם נעלי עקב של סן לורן, בתמונה אחרת היא בשמלת אוף שולדרס ורודה עשויה משכבות טול שנראות כמו ערימת נוצות של אלכסנדר מקווין. בתמונה שלישית היא לובשת שמלה של בלנסיאגה ומדגימה "גשר", תנוחת יוגה מוכרת, על גלשן באמצע המים, ובתמונה רביעית היא בטוטאלוק של סלין שכולל ג'ינס, חולצה, ז'קט, חגורה ונעליים.

עוד בוואלה! אופנה

רצינו לעוף באוויר - וזה לא קרה: השמלות מטקס גלובוס הזהב

לכתבה המלאה

להפקת האופנה מתווסף ריאיון עומק עם השחקנית הוותיקה. בריאיון היא מדברת בין היתר על הילדים שלה, מיזם הלייפסטייל Goop, השפעות קמפיין Metoo וחיי הנישואים. בין היתר, היא דיברה על ההחלטה שלה ושל בעלה לגור בבתים נפרדים כמעט שנה שלמה. בספטמבר האחרון נישאה פאלטרו לבן זוגה בראד פלצ'וק ועד הקיץ האחרון הם לא גרו ביחד, עד שאיחדו כתובות. "מאז שעברנו לגור יחד חיי המין שלנו נגמרו", היא מתבדחת. "חבר טוב אמר לי שלא כדאי לגור ביחד כי זה הורס את המסתורין ושכדאי שלכל אחד יהיה פינה משלו. אני מנסה לזכור את זה, עכשיו כשהתמזגנו".

בעלה פאלצ'וק הגיח גם הוא להופעת אורח קצרה בריאיון, כשכל מטרתו הוא להרים לאשתו. "יש את גווינת' פאלטרו הציבורית ויש את גווינת' פאלטרו האמיתית, והיא הרבה יותר מדהימה", הוא אמר. "אני עדיין לא מאמין שאני נשוי לה. יש בה סקרנות, ענווה, חוסר שיפוטיות, תשוקה לגדול ולצמוח, פתיחות והתלהבות מהעולם. כשזו אשתך, איך לא תהיה לך את אותה הגישה לחיים?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully