וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה לך בגדים: אמילי רטאייקאוסקי היא המתלבשת הטובה של השבוע

14.1.2020 / 7:00

הדוגמנית הוכיחה לנו שלפעמים כשהיא זונחת את תמונות העירום ובגדי הים הקטנטנים היא אחת המתלבשות הטובות שיש. קבלו שמלה מוצלחת לשטיח האדום וסטריט סטייל מנצח ברחובות ניו יורק

LUISDA FILMS

אמילי רטאייקאוסקי אולי אוהבת לעורר פרובוקציות ולהתלבש בצורה חשופה כדי לקדם את ה"אני מאמין" שלה או את עסק בגדי הים שלה, אבל כשהיא לא בלבוש מינימליסטי, היא מתגלה כאחת המתלבשות המחוננות שיש. הדוגמנית והאקטיביסטית הוכיחה בשבוע האחרון שבמלתחה שלה מחכים לא מעט פריטים מעולים ושיש לה את הכישרון, הידע והיכולת לשלב ביניהם בצורה חכמה.

הלוק הראשון מטקס פרסי המבקרים, אליו הגיעה הדוגמנית (28) כדי לתמוך בבעלה המפיק סבסטיאן בר מקלארד, שעומד מאחורי הסרט "יהלום לא מלוטש", שהתמודד על פרס בארבע קטגוריות. רטאייקאוסקי הפציעה בטוטאל לוק לבן של אוסקר דה לה רנטה שכולל שמלת מיני עם שובל בד מאחור, בלייזר אוברסייז תואם שעידן את המיני הקצרצר, סנדלי עקב ותיק קלאץ' עשוי עור לבן. בגזרת התכשיטים נרשמו עגילי יהלומים גדולים ואת הטבעות הקבועות והעצומות שלה. בעלה סיפק לה את הקונטרה הנחוצה, כשהגיע על טהרת השחור מהחליפה ועד לנעליים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן בר מקלארד. GettyImages
מושלמים יחד בשחור ולבן. אמילי רטאייקאוסקי ובעלה סבסטיאן בר מקלארד/GettyImages
אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
קלאסיקה של אוסקר דה לה רנטה/GettyImages

זהו כאמור אינו הלוק המוצלח היחיד שלה מהשבוע האחרון. יממה קודם לכן פופרצה הדוגמנית לצד בעלה ברחובות ניו יורק כשהיא בסטריט סטייל טרנדי ולחלוטין מנצח. מאם-ג'ינס כחול, מגפוני עקב מנוחשים בצבע אדום של סלין, טי-שירט עם פרינט, בלייזר שחור גדול וכובע של המגזין הראפר'ס בזאר. ולפי מה שראינו על המסלולים בזמן האחרון, נראה כי כובעי הבייסבול עתידים להיות הפריט החם של האביב הקרוב.

אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן בר מקלארד. splash
סטריט סטייל מושלם/splash
אמילי רטאייקאוסקי. splash
בקרוב כולנו נחבוש כובעי בייסבול?/splash
אמילי רטאייקאוסקי. GettyImages
כשהיא רוצה - היא יכולה! רטאייקאוסקי/GettyImages
אמילי רטאייקאוסקי סבסטיאן בר מקלארד. GettyImages
ציפו לחזור עם פרסים, חזרו בידיים ריקות. אמילי רטאייקאוסקי וסבסטיאן בר מקלארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully