וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טלטלה בעולם הביוטי: היוטיוברית המוכרת בעולם יצאה מהארון - "אני טרנסג'נדרית"

14.1.2020 / 12:01

המאפרת מהולנד שמחזיקה במיליוני עוקבים ברשתות החברתיות העלתה סרטון ליוטיוב ובו חשפה כי היא טרנסג'נדרית. "זו שנה חדשה ואני רוצה לפתוח אותה עם האמת. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה לכל העולם, אבל זה מרגיש טוב לשחרר את זה"

nikkietutorials

הביוטיוברית המצליחה ביותר בעולם, ניקי דה ג'אגר, המוכרת יותר בתור "ניקי טוטוריאלס" חשפה סוד אישי עם העוקבים שלה. ניקי, שמחזיקה ב-12.7 מיליון מנויים ביוטיוב ו-13.2 מיליון עוקבים באינסטגרם סיפרה בסרטון שהעלתה כי היא טרנסג'נדרית.

ניקי, צעירה בת 25 שמתגוררת בהולנד, העלתה וידאו של 17 דקות ליוטיוב ובו חשפה כי היא טרנסג'נדרית. בסרטון סיפרה באיזה שלב בחיים היא הבינה שהיא אישה שנמצאת בגוף של גבר, על תהליך המעבר, הודתה לאימה על התמיכה וסיפרה כי את ערוץ האיפור שלה פתחה מיד כשסיימה את המעבר. לסרטון יש בינתיים 14 מיליון צפיות, אבל ייתכן מאוד שהמספרים מטפסים ועולים בעודנו כותבות שורות אלה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

"אני פה כדי לשתף אתכם במשהו שתמיד רציתי, אבל חשוב היה לי לעשות אותו בתנאים שלי", מספרת ניקי, "היכולת הזו נלקחה ממני - אז עכשיו אני לוקחת את הכוח בחזרה ועושה את הצעד הזה". בכך, היא רומזת כי אנשים שידעו את הסוד שלה איימו להדליף אותו לתקשורת. ניקי פחדה כי לא תשלוט בסיטואציה ועל כן החליטה להקדים את הבשורה ולשתף בעצמה את העוקבים.

"זו שנה חדשה, 2020 הגיעה - ואני רוצה להתחיל את השנה הזו עם האמת - אני הולכת לחשוף חלק מחיי, חלק ממה שהופך אותי למי שאני. לא מאמינה שאני אומרת את זה לכל העולם, אבל זה מרגיש טוב סוף סוף להתמודד עם זה, לשחרר את זה ולהיות חופשיה - אני טרנסג'נדרית".

עוד בוואלה! אופנה

צפו: הבחורה שאיפרה רק חצי מפניה ועוררה סערה ברשת

לכתבה המלאה

בהמשך המונולוג מוסיפה ניקי כי היא לא אוהבת הגדרות או תוויות. "לא צריך תוויות. אני ניקי - ואני אני. אתם רוצים לשים תוויות על זה? אז שימו. אני טרנסג'נדרית. אבל אני לא רואה בזה צורך, אין שום סיבה לקטלג. אני ניקי. אני עדיין ניקי. דבר לא השתנה. הדבר האחרון שאני רוצה זה שתסתכלו עליי אחרת או תחשבו שהשתניתי, כי זה לא נכון".

את הסרטון היא סיימה בכמה דקות של הודיה. "אני רוצה להודות קודם כל לכם. תמיד תמכתם בי ואני מקווה שהיום תהיו שם בשבילי יותר מתמיד. אני רוצה להודות לאמא שלי, היפה והחזקה, אמא, אני אוהבת אותך. אני בטוחה שנהיה בסדר".

סרטון הווידוי שעלה ליוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully