קולקציית אוראו/עידו שחם

קולקציית האופנה המהממת שתרצו לטרוף

בשיתוף OREO

22.1.2020 / 7:37

כשחברת העוגיות האהובות OREO פוגשת את המעצבת הלוהטת שירנקה, ברור שיצאו ניצוצות. מבגדים ואקססוריז בדמות העוגייה האייקונית ועד לפריטי home styling הורסים - צפו בהפקת האופנה ובמראה המיוחד של אושיות הרשת, רגע לפני שתרוצו לקנות בחנות או באתר

חברת העוגיות הכי אהובות בשוק הישראלי OREO ומעצבת האופנה שוברת הרשתות החברתיות וציידת הטרנדים שירן כדר מילר, נפגשים לשיתוף פעולה שכולו FASHION וטרנד. הקולקציה רק הושקה וכבר רואים ניצנים ל-SOLD OUT, אז כדאי לרוץ עם האצבעות לחנות או לאתר של SHIRANKA.COM כדי להספיק ליהנות מאחד הפריטים השווים: מבגדים ואקססוריז בצבעי שחור לבן בדמותה של העוגייה הכי אייקונית בעולם, ועד לפריטי home styling הורסים בעיצוב טרנדי. ואם זה לא מספיק, אז כל ההכנסות נתרמות לעמותה החשובה "אח בוגר אחות בוגרת ישראל".

צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: דפי מקל

כבר כמה שנים שהעולם האמיתי מתערבב עם עולם הדיגיטל, מה שהביא לשינוי בדרישות שלנו מהבגדים, האקססוריז ומוצרי העיצוב שלנו. להיות יפים, נוחים או אופנתיים זה כבר לא מספיק, אנחנו רוצים שהאביזרים שלנו ירגשו אותנו ויתאימו לא רק לחיים האמיתיים, אלא גם לפיד האינסטגרם שלנו.

ובדיוק בנקודה הזו מפציע שיתוף הפעולה החדש והמגה טרנדי בין חברת העוגיות הכי אהובות בשוק הישראלי OREO ומעצבת האופנה שוברת הרשתות החברתיות וציידת הטרנדים שירן כדר מילר, שכבר מזמן הבינה את החיבור בין האמיתי לדיגיטלי, ובשנים האחרונות אנחנו רואים את טביעת האצבע הייחודית שלה לא רק בפיד האינסטגרם שלה, אלא גם באלו של המשפיענים הגדולים ביותר בישראל. מדובר בשיתוף פעולה שכולו FASHION וטרנד, בגדים ואקססוריז בצבעי שחור לבן בדמותה של העוגייה הכי אייקונית בעולם ופריטי home styling הורסים בעיצוב טרנדי שנוצרו מתוך רעיון של קולקציה חורפית שמשתלבת בצורה אורגנית ונעימה בחיים ובסטורי.

מקפה הבוקר עוברים לחדר השינה שכבר מזמן הפך מפרטי למצולם ומוכר. כמו שרוני שינקמן מראה לנו עם סט ציפיות פוטוגני שיהיה מושלם לתמונה במיטה, לבד, עם בן הזוג או עם הילדים.

"כל פריט מתחבר מאחד לשני, והם מאוד מאוד מתאימים לאווירה החורפית: לשבת מכורבלים עם כירבולית, שותים משהו חם בספל, עם צנצנת עוגיות לידנו, עם גרביים ממותגים ועם HOODIE", אומרת שירן על המוצרים.

ואין ספק שנוצר בקולקציה עולם שמח וכיפי שנותן אווירה צבעונית למרות השימוש בשחור ולבן בלבד. בקולקציה ניתן למצוא בגדים דוגמת קפוצ'ון, גרביים, סט טישרטים ופאוץ', בזמן שבמוצרי ההום סטיילינג תמצאו כירבולית, ציפיות לכריות, ספלים, ספלי אספרסו וצנצנת עוגיות ששירן מצהירה שהיא "מושלמת, הפריט האהוב עליי".

אין צבע טוב יותר משחור - הוא יכול להראות הכי אלגנטי בעולם, אבל גם אם הסגנון שלך הוא צבעוני וזוהר כמו של עמנואל לוי, הוא יהיה תוספת טרנדית ומתאימה שמתחברת בצורה מושלמת ללוק.

מי אמר שצנצנת העוגיות חייבת להישאר בבית? קחו דוגמה מגל זהבי, שלוקח את ה-OREO שלו איתו לכל מקום.

הקולקציה כולה עושה חשק להתיישב בבית, לראות סדרה טובה בנטפליקס, להתכבל כמו קורן וויט עם צנצנת עוגיות ולהתחיל ליהנות לבד או עם אדם שאנחנו אוהבים. והכי חשוב, לא לשכוח לצלם לאינסטגרם, להעלות ולתייג! בעיקר כשכל ההכנסות נתרמות לעמותה החשובה "אח בוגר אחות בוגרת ישראל".

המחשבה מאחורי הקולקציה היא להתחבר לכל שלב ביום. כך למשל תמונת הקפה הראשונה של הבוקר של ירדן ויזל, הופכת למעניינת יותר בזכות ספלי קפה ייחודיים (וכמובן צנצנת עוגיות ליד הקפה).

ואין טוויסט מגניב יותר ללוק פשוט מאשר הטוויסט של אבישג, שמחברת בין ג'ינס וטי שרט לגרביים מגניבים, שמקפיצים את הלוק ברגע.

וזה בכלל לא משנה אם אתם במיטה או בסלון, אם אתם רואים סדרה או סרט ואם אתם לבד או ביחד - אין כמו כירבולית כיפית ומחממת, גם להרגשה וגם לסלפי מושלם.

בשיתוף OREO
  • עוד באותו נושא:
  • קולקציה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully