וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקר טורקי סוחט מעצב אופנה ישראלי

מעצב שמלות הכלה המקומי עידן כהן נדהם לגלות כי דף האינסטגרם שלו נפרץ ועל אף פניות חוזרות ונשנות לחברה, אין אף גורם שמעוניין לסייע. כעת הוא נדרש לשלם אלפי דולרים בכדי שישיבו את החשבון לידיו: "זה עושה לי נזק תדמיתי מטורף, אני מאבד עבודה ככה"

עדן בן זקן, עידן כהן. יח"צ עידן כהן,
עדן בן זקן עם שמלת מראות בעיצובו של עידן כהן/יח"צ עידן כהן

בתחילת החודש נפרץ חשבון האינסטגרם של גלית גוטמן על יד האקר טורקי שהשתלט עליו. ההאקר, לא מתוחכם במיוחד יש לציין, העלה בסטורי את הכיתוב H*cked Turkey Hello Israel ודרש מגוטמן סכום סימלי של 100$ במידה והיא מעוניינת שיחזיר לה את השליטה על דף האינסטגרם. לאחר מספר שעות הפוסט הוסר מהרשת וכל העניין התפוגג.

סיפור דומה אך מטריד הרבה יותר קורה לאחרונה למעצב שמלות הכלה והערב עידן כהן. לפני מספר שבועות נפרץ חשבונו העסקי של כהן, גם כן על ידי מי שמזדהה כהאקר טורקי, רק שבניגוד לגוטמן אותו לא הסכימו לשחרר כל כך בקלות. התמונה הראשית בדף האינסטגרם הוחלפה לתמונה של איש זר וארבעת התמונות האחרונות כלל לא קשורות לעסק של כהן. בנוסף, אין למעצב יותר גישה לצפות בנתוני הדף,
בהודעות ואפילו קטגוריית ה-Bio שלו שונתה לחלוטין.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטגרם

עידן כהן, אופנה בלעדי. בלעדי אופנה,
דף האינסטגרם הרשמי של עידן כהן שנפרץ על ידי האקר טורקי/בלעדי אופנה

עם כל הכבוד לטרור הרגעי שחוותה גוטמן, הסיוט של כהן הוא ממשי ומתורגם לפגיעה מידית בפרנסה: "הפריצה הזאת עושה לי נזק תדמיתי מטורף", מספר כהן, "העסק שלי לא יכול להכיל את זה, כל כך הרבה עבודה נסגרת דרך האינסטגרם היום. יש לי 143,000 עוקבים, רוב הפגישות שנקבעות הן עם נשים שמגיעות לסטודיו שלי דרך האינסטה".

כהן (31), שהעביר לפני חצי שנה את הסטודיו שלו לראשון לציון ואף נפרד מהשותף העסקי טוען כי הוא ניסה לפנות למנהלי אינסטגרם בישראל מספר פעמים בכדי שיסייעו לו עם המשבר, אך נענה בתגובה שלילית: "נעזרתי בכמה אנשי מקצוע שיסייעו לי בהתכתבות מול הגורמים האחראיים באינסטגרם ויסבירו להם שפרצו לי לדף. התגובה היחידה שלהם הייתה כי הם לא רואים שהעמוד נפרץ. אני כל כך לא מבין את זה, זה ממש ניכר שזה לא אני שמעלה את התכנים לחשבון יותר".

עוד בוואלה!

לראווה: ג'ניפר אניסטון מזדקרת בשמלת קוטור

לכתבה המלאה
עידן כהן, אופנה בלעדי. בלעדי אופנה,
רוצה את החשבון בחזרה? 2,000$ בבקשה/בלעדי אופנה

כהן מצידו לא מתכוון להיכנע לסחיטות. ההאקר דורש 2,000$ לחשבונו, במידה וכהן רוצה שיחזירו לשליטתו את החשבון העסקי ובו בזמן מעביר מסרים ברורים: "יש לי המון הודעות קוליות איתו וזה מאוד ברור שזה על רקע אנטישמי", מציין כהן, "הוא יצא בכמה אמירות מוגזמות על ישראל". השלב הבא הוא לצאת בתביעה מסודרת, "אני עובד עם עורכי הדין שלי על תביעה לאינסטגרם העולמית. במידה והעמוד לא יחזור לידי בימים הקרובים זה לחלוטין יתקדם לכדי תביעה".

בר זומר, חתונה. אורי חיון,
בר זומר בשמלת כלה של עידן כהן/אורי חיון
עידן כהן, בר זומר. עידן כהן,
כהן מגשים לבר זומר חלום עם שלוש שמלות כלה/עידן כהן
נטע ברזילי, עידן כהן. יח"צ עידן כהן,
נטע ברזילי לובשת עידן כהן/יח"צ עידן כהן
ניקי מינאג', עידן כהן. יח"צ עידן כהן,
ניקי מינאג' על שער מגזין קוסמופוליטן עם בגד גוף של כהן/יח"צ עידן כהן
עידן כהן, חן רוזנבלום. עידן כהן,
"זה פוגע לי בעסק", עידן כהן עם חן רוזנבלום, בתה של פנינה, ביום חתונתה/עידן כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully