וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורת האינסטוש: הטופ ששבר החודש את הרשת

30.1.2020 / 7:12

גם במהלך ינואר נברנו באובססיביות בפידים הכי לוהטים באינסטגרם וליקטנו עבורכן את המגמות הנכונות שהאיט גירלז אימצו. כל מה שאתן צריכות ללבוש על פי הפאשניסטות החמות בעולם

פפיטה, אינסטגרם. צילום מסך
הפפיטה משתלט על האינסטגרם/צילום מסך

פפיטה במחיר נגיש

דפוסים משובצים בעונה הקרה אף פעם לא יוצאים מהאופנה אבל אין ספק שהגלגול האחרון שלהם הוא בגדר טרפת המתמשכת כבר חורף שלישי ברציפות. בתקופה האחרונה נראה שדפוס הפפיטה הפך להיות המרענן הרשמי בקטגוריה, כשיותר ויותר פאשניסטות הפכו אותו לפייבוריט המתועד שלהן. הפפיטה הקלאסי הוא אריג בדמות משבצות קטנות בגווני שחור/לבן ובטקסטורה מפוקסלת. ברמה ההיסטורית הוא נחשב כמוטיב אופנתי מרכזי בשנות החמישים של המאה הקודמת ומאז התקבע כקלאסיקה הנקראת גם Houndstooth - שיני כלב ציד בעברית.

במשך השנים הפפיטה המסורתית מזוהה עם בתי אופנה צרפתים כמו שאנל, בלמן, ז'יבנשי וכריסטיאן דיור כשגרסאות חדשות ומגוונות שלה מגיחות לסיבוב טרנדי פעם בכמה עונות. אז לפי אלוהי האינסטה עכשיו זה הרגע של הפפיטה שמשוגררת במרץ על תיקים, שמלות, מעילים, טופים ואף על מגפיים בגובה הברך. תעיפו מבט בתמונות ורוצו לאתר משהו ייחודי בחנויות וינטג' או במלתחה של סבתוש.

עוד בוואלה!

שחררו את השוונץ: התסרוקת הרותחת של העונה

לכתבה המלאה

ג'ינס הפייפר-בג

כבר סיקרנו פה לא מעט את מגמת מכנסי הבאגי ששבה לחיינו היישר מהאייטיז. תהליך האימוץ וההפנמה של הסיפור לקח קצת זמן, בכל זאת מדובר בגזרה מאתגרת. לאחרונה נראה שהקליטה הושלמה בהצלחה ויחד איתה הגיעה גם חלוקה לתתי קטגוריות. הבולטת ביותר נכון לינואר 2020 היא ה-Paper-Bag בגרסת הדנים, ובתרגום לעברית הכוונה היא לג'ינס באגי גבוה גבוה שנחתם בהידוק מחמיא באזור המותן ומשאיר מעליה רצועת בד נוספת ומתרחבת מעט.

הכינוי שפירושו שקית נייר מעיד על הכיווצים שנוצרים מעודף הבד מעל ומתחת לאזור המתניים כשבאגף הקרסול מתקבלת סיומת צרה בשל מפתח הרגל שמצטמצם כלפי מטה. הגזרה הזו, באופן מפתיע, מחמיאה למגוון גדול של מבני גוף והיא מוצעת בזארה וברשתות נוספות כך שאין צורך במשכנתא על מנת להתנסות.

טופ ג'אקרד מ-other stories&

טרנד הטופים במחשוף מרובע ושרוולים תפוחים נטחן באינסטגרם בקיץ החולף כך שדי הופתענו לגלות את הבהלה סביב דגם אחד ספיציפי של רשת other stories & מבית H&M שמגיעה בקרוב לארץ הקודש. הלולויה. הסיבה להיסטריה סביב הטופ, שנמצא כרגע בסייל ועולה 71$במקום 89$ נעוצה כנראה בטאץ' החורפי בו שמוגש מטקסטיל ג'קארד המזכיר בד לריפוד כורסא ומוצע בשחור או בוורוד. להשלמת הפאן והחליפה ניתן לרכוש חצאית תואמת ומי שמעוניינת יכולה לאתר גם שמלת מיני בעלת חגורת מותן מובנת שירדה ל- 103$ במקום 129$.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully