וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק חושפת: "הרגשתי שהייתי צריכה להיוולד גבר"

בהפקת אופנה חדשה למגזין ווג הבריטי מגלה הטופ מודל אירינה שייק כי בתור נערה חשה פעמים רבות מבולבלת לגבי המיניות שלה. על האקס בראדלי קופר הוסיפה: "היינו ברי מזל"

אמש (ג') חשפו את כוכבת השער של גיליון מרץ למגזין ווג הבריטי, אך ההלם הגדול הגיע בעקבות הריאיון הנלווה להפקה המשובחת של צלמי האופנה הידועים מרט ומרקוס. אירינה שייק (34), האקסית של בראדלי קופר, שהסכימה סוף סוף לדבר על הפרידה ביניהם, היממה דווקא בנושא אחר וחשפה באומץ תחושות שחוותה בתור נערה, כאלו שעוברות על לא מעט ילדות בעולם.

"תמיד הרגשתי כאילו אני חיה בגוף הלא נכון", שיתפה שייק, "הרגשתי שהייתי צריכה להיוולד גבר. כשהייתי בת 14 ואבא שלי נפטר זה התחזק ואמרתי לעצמי: 'מכיוון שאני הבן במשפחה, אני צריכה לדאוג להם'". הטופ מודל הוסיפה ואמרה כי הימים האלו חלפו מזמן וכיום אין מאושרת ממנה להיות אישה - "אני מאוד שלמה עם העובדה שאני אישה היום, אבל אני זוכרת את תחושת הבלבול הזו בבירור".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אירינה שייק. GettyImages
"תמיד הרגשתי כאילו נולדתי בגוף הלא נכון". אירינה שייק (צילום: Gettyiamges)/GettyImages

שייק המשגעת, שדיגמנה בשבוע הקוטור בפריז בתצוגת האופנה האחרונה של ז'אן פול גוטייה, הוסיפה גם על הפרידה המתוקשרת מבראדלי קופר, אך שם היא כבר הקפידה להישמע מאוד פוליטיקלי קורקט: "שני אנשים נהדרים לא בהכרח נועדו להיות זוג נהדר. אני חושבת שהיינו ברי מזל בתקופה הטובה שהייתה לנו, החיים בלי בראדלי הם קרקע חדשה עבורי".

בהפקה המדוברת עם סטיילינג מיוחד של העורך הראשי אדוארד אנינפול, נראית שייק במעיל טרנץ' של ברברי, כיאה לפרזנטורית של המותג, מתחתיו בגד גוף של אינטימיסמי, מגפיים מגושמים וכובע מצחייה הפוך. בשער היא מצולמת בשמלה ורדרדה של אמיליה וויקסטד מקולקציית אביב-קיץ 2020 ובפריים נוסף מולטי אירינה נראית בעליונית פליסהשל גוצ'י בצבע סלמון.

אירינה שייק. splash
מה שנשאר זה רק הלוקים של ה'טום בוי'. אירינה שייק (צילום: splash)/splash
ז'אן פול גוטייה חוגג 50 תצוגה שבוע אופנה קוטור פריז אירינה שייק. GettyImages
אירינה שייק צועדת בתצוגה האחרונה של ז'אן פול גוטייה בפריז (צילום: Gettyiamges)/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully