וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעלי לואי ויטון הפכו לסנסציה ברשת כי אף אחד לא מצליח לקבוע מה צבען האמיתי: לבן או שחור?

31.1.2020 / 0:01

לכאורה מדובר בשאלה פשוטה: מה צבען של נעלי הלואי ויטון שלפניכם - לבן או שחור? אך מתברר שהתשובה כלל אינה חד משמעית, כשרבים רואים שחור ואחרים לבן. לעוד מישהו זה מזכיר את השמלה הכחולה-שחורה-לבנה-זהובה מ-2015?

Louis Vuitton New Runners Sneakers

בסרטון - פרסומת לנעלי הסניקרס של לואי ויטון

לא שלואי ויטון זקוק לאיזשהו פרסום נוסף, אך האשליה האופטית שצוברת תאוצה ברשת בימים האחרונים בהחלט עושה לו את העבודה הזאת. בחברת לואי ויטון אימצו את הנוסחה המוצלחת של השמלה הכחולה-שחורה (לבן-זהב זה לא) והביאו לנו תמונה של נעלי הספורט בעלות ההדפס המפורסם שלהם, כשאף אחד לא מצליח לקבוע מה צבען - שחור או לבן? בעוד רבים רואים בתמונה נעליים שחורות עם הדפס לבן, אחרים רואים נעליים לבנות לגמרי.

את התמונה שיתף בטוויטר ג'ינו, תושב בריטניה, וכתב: "צייצו אם אתם רואים לבן או שחור, כי כל מה שאני רואה זה לבן". בתמונה ניתן לראות בבירור את הנעליים כשהן מונחות על רקע שחור מעוטר בלוגו החברה (כדי שלא נשכח לרגע שאלו נעלי לואי ויטון), אך זה צבען של הנעליים שמצליח לבלבל הרבה מאוד משתמשים ברשת. "אני רואה נעליים שחורות עם דפוס לבן. אני לא מבין על מה המהומה", כתב אחד ואחר הוסיף: "הנעליים שחורות, אולי כחולות כהות, אבל ממש לא לבנות". אחרים ראו לבן: "הנעליים לבנות, שפשפו את העיניים", כתב אחד ואחר הוסיף: "בהתחלה יכולתי לראות רק שחור ולא הצלחתי להבין איך אתם רואים לבן. עכשיו כל מה שאני מסוגל לראות זה נעליים לבנות. מה לעזאזל?".

שימו לב לתמונה:

אז מה התשובה הנכונה?

אלה שרואים לבן סיפקו גם נימוקים משכנעים - "מדובר בנעליים לבנות עם דפוס זוהר. התמונה צולמה כשהאור כבוי", כתב אחד ואחר הוסיף: "הן לבנות וחשוך שם. האיש צילם את התמונה עם פלאש". אחרים הציעו פתרון למחלוקת: "פשוט תשנו את הבהירות אצלכם בנייד ותוכלו לראות שהן לבנות", כתב אחד אך אחר הגיב לו: "שיניתי את הבהירות והן עדיין שחורות אצלי. הצילו!". אז הנימוק הוא ככל הנראה נכון: הנעליים אכן לבנות והפלאש בשילוב הדפוס המחזיר אור והאור הכבוי בחדר יצרו אשליה שמדובר בנעליים כהות.

הנה המקוריות:

נעלי לואי ויטון. לואי ויטון, צילום מסך
נעלי לואי ויטון/צילום מסך, לואי ויטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully