וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתחממות בסטייל: סורי קרוז וקייטי הולמס במעילים תואמים

דברים שגילינו בזכות קייטי הולמס ובתה: קולקציות מיני-מי עדיין ממיסות את הלב, אפילו כשהילדה בת 13. סורי קרוז מדגימה את הטרנד הלוהט של החורף בכל צבעי הקשת

סורי קרוז, קייטי הולמס. splash
מתאימות בגדים. סורי קרוז וקייטי הולמס במעילי פוך/splash

קולקציות מיני-מי - שכוללות בגדים זהים לאם ולבת - הן אחד הדברים הכי חמודים שיש. בעוד שהיינו בטוחות שהן גורמות לנו להתמוגג רק כשמדובר בילדות קטנות, השבוע גילינו שלא כך הדבר. נחשפנו למיני-מי קצת אחר, שעזר לנו להבין שאין גיל ליחסי אימא-בת אופנתיים.

קייטי הולמס ובתה סורי קרוז בת ה-13 יצאו ביום שבת האחרון לטייל ברחובות מנהטן הקרירה כשהן לבושות במעילים תואמים. קייטי במעיל פוך שחור, שנלבש על חולצת ג'ינס וטייטס שחור, וסורי במעיל פוך תכלת לצד מכנסיים ורודים (אהבנו את השילוב). סורי הצעירה כבר מיצבה את מעמדה כפאשניסטה בהתהוות ואחרי השנה המוצלחת של אמה, ללא ספק יש לה לאן לשאוף.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סורי קרוז, קייטי הולמס. splash
סטייל אייקון בהווה לצד סטייל אייקון בעתיד/splash

אבל אל תטעו, לליידי הקטנה שמתגוררת בניו יורק יש כבר אמירה משלה. המסר הראשון - מעיל פוך הוא המחמם הנכון של העונה, אם נשפוט כמובן לפי המלתחה של סורי הצעירה. תמונות פפראצי בעיר הגדולה חושפות שהיא מחזיקה בארון לפחות ארבעה מעילי פוך, אבל אנחנו כל כך בטוחות שיותר.

חוץ ממעיל התכלת שהיא לבשה כשיצאה לטייל עם אמה קייטי, היא גם נצפתה במעיל אדום ומגפי אגס (Uggs) בפעם אחרת. המעיל המדובר הוא של המותג היוקרתי מונקלר ועולה לא פחות מ-1,200 דולר. כסף קטן כשאת הבת של שני מגה סלבס, אבל לא מעט כשמדובר בסך הכל במעיל של ילדה בת 13. המגפיים, למקרה שתהיתם, עולות 200 דולר.

עוד בוואלה! אופנה

בא לנו לגנוב את הלוק של קייטי הולמס!

לכתבה המלאה
סורי קרוז. splash
עם מעיל פוך של מונקלר שעולה לא פחות מ-1,200 דולר/splash

את אותן הנעליים, שידועות כמחמם הרשמי של החורף בניו יורק, נעלה סורי בהזדמנות אחרת בצבע ורוד עם מעיל פוך ורוד בגזרת ז'קט ומכנסי פיג'מה עם הדפס נשיקות כשיצאה לסיבוב עם הכלבים שלה. בהזדמנות אחרת הלכה על מעיל פוך לבן פחות נפוח השייך גם כן למותג מונקלר. זול זה לא היה.

סורי קרוז. splash
עם מגפי אגס ורודות לצד מעיל פוך ורוד ומכנסי נשיקות/splash
סורי קרוז. splash
שוב מונקלר, הפעם בלבן. סורי קרוז בעיר הגדולה/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully