קאבר באפטא קייט מידלטון מרגו רובי סקרלט ג'והנסון. עיבוד תמונה
קאבר באפטא קייט מידלטון מרגו רובי סקרלט ג'והנסון/עיבוד תמונה

קייט מידלטון, התעייפנו

3.2.2020 / 10:50

על אף ההזדמנות לזרוח בתור האורחת הכי מעניינת בטקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע, קייט מידלטון שיעממה בענק עם שמלה ממוחזרת של אלכסנדר מקווין. תודה לאל שהכוכבות ההוליוודיות הגיעו לתת פייט. כל הלוקים מהערב הגדול

טקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע (באפטא) התקיים ביום ראשון וכמו בכל שנה, האורחת החשובה ביותר הייתה הדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון. כי עם כל הכבוד לשחקנים ההוליוודים, גלאם של משפחת מלוכה מנצח. אלא שמידלטון עושה הכל כדי לא לשדר גלאם. בתקופה הקצרה אחרי ה"מגזיט", כלומר - פרישתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל ממשפחת המלוכה, מידלטון הגיעה ללא מעט אירועים כשהיא לבושה בלוקים מוצלחים. ודווקא בשטיח האדום הכי נוצץ, שבעבר היא התלבשה אליו נהדר - זה היה ליד.

באפטא קייט מידלטון הנסיך ויליאם. GettyImages
שמלה שלא מנצחת את ממד הזמן. קייט מידלטון בשמלה של אלכסנדר מקווין לצד הנסיך ויליאם/GettyImages

קוד הלבוש השנה בטקס היה קיימות וזו הייתה הזדמנות מעולה בשביל מידלטון למחזר בלי רגשות אשם. אנחנו בעד מחזור לוקים ולכן לא הייתה לנו שום בעיה עם העובדה שהיא בחרה ללבוש שמלה של אלכסנדר מקווין שהיא כבר לבשה ב-2012. איפה כן הבעיה? היא בטוח יכולה יותר טוב! שמלה לבנה עם עיטורים זהובים, חיתוך מאוד לא מחמיא בחזה (שם נעוצה הבעיה העיקרית) וקו אנכי מיותר כל כך שעובר בדיוק במרכז ומשבש את הגזרה. גם התכשיטים התואמים - שרשרת ועגילים - כאילו נלקחו מ-2012, בלי שום ניסיון לחדש ולהתאים את הלוק לתקופה. התוצאה הסופית - מראה דודתי. חשוב לציין כי אופנה היא דבר משתנה, לכן, ניסינו רגע לחשוב במונחים של תחילת העשור שעבר, אבל נראה שגם אז השמלה הזו לא הייתה מתקבלת באהדה. ההסבר היחיד לתופעה הזו היא שבית האופנה מקווין ב-2012 עדיין היה מוכה תדהמה מההתאבדות של המעצב הראשי, ולכן הוציא לשוק שמלה כה לא מחמיאה.

קייט מידלטון

באפטא קייט מידלטון. GettyImages
התכשיטים התואמים, מה איתם?/GettyImages

בגזרת יתר האורחות לא נרשמו יותר מדי הפתעות מרגשות. שרליז ת'רון בשמלת סטרפלס פליסה סגולה עם מחשוף מהונדס של דיור, סקרלט ג'והנסון בשמלת נוצות ורודה של ורסצ'ה, סירשה רונאן בשמלה שחורה קלאסית עם גוצ'י ורנה זלגוור שלא מחליפה סוס מנצח וממשיכה עם הגזרה המדויקת שעובדת לה לאחרונה על שטיחים אדומים, כשהפעם בחרה ללבוש פראדה. לורה דרן, שלבשה שמלת קטיפה של ולנטינו, חזרה הביתה עם פסלון על תפקידה בסרט "סיפור נישואים", אבל אם היו מחלקים פרסים על לוקים - היא הייתה חוזרת בידיים ריקות. זואי קרביץ התחפשה לפסלון בעצמה כשלבשה שמלה חנוטה בצבע זהב של סן לורן.

מי שכן הצליחו לספק לנו קצת נחת הן מרגו רובי, לחלוטין המתלבשת הטובה של האירוע, שבחרה בשמלה שחורה של שאנל עם גב חשוף ועליונית תחרה והזכירה לנו שלא צריך גימיקים כדי להצטיין. לצדה ברשימת המתלבשות גם אמיליה קלארק, שהלכה על שמלה מנצנצת של בית האופנה סקיפארלי שעושה כבוד לאחד העיצובים הכי איקונים של אלזה סקפיארלי עצמה, שהלכה לעולמה כבר לפני כמעט 50 שנה. מי שעוד הצליחה לעניין היא פלורנס פיו בשמלה שחורה-ורודה של דריס ואן נוטן, שמקדימה מציגה מיני ומאחורה שובל עצום ומתנפח. עם כיווצים, כתפיים בולטות והמון בד - נוצרה שמלה לא בהכרח הכי חיננית, אבל לגמרי כזו שהעירה אותנו מהשיעמום.

סקרלט ג'והנסון

באפטא סקרלט ג'והנסון. GettyImages
לפעמים הניסיון להיות סקסית לא עובד. בשמלת נוצות של ורסצ'ה/GettyImages

שרליז ת'רון

באפטא שרליז ת'רון. GettyImages
בשמלת סטרפלס פליסה סגולה של דיור/GettyImages

מרגו רובי

באפטא מרגו רובי. GettyImages
המצטיינת. בשמלה שחורה עם גב חשוף ועליונית תחרה של שאנל/GettyImages

רנה זלגוור

באפטא רנה זלווגר. GettyImages
סוס מנצח לא מחליפים. שמלת סטרפלס של פראדה/GettyImages

אמיליה קלארק

באפטא אמיליה קלארק. GettyImages
עושה כבוד לאלזה סקיפארלי האייקונית/GettyImages

זואי קרביץ

באפטא זואי קרביץ. GettyImages
מישהו איבד את פסלון הפרס? בשמלה נוצצת של סן לורן/GettyImages

לורה דרן

באפטא לורה דרן. GettyImages
ולנטינו, התאכזבנו/GettyImages

פלורנס פיו

באפטא פלורנס פיו. GettyImages
העירה אותנו לחיים עם שמלה של דריס ואן נוטן/GettyImages

לילי רוז דפ

לילי רוז דפ. GettyImages
שקופה בשאנל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully