וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולקציית התכשיטים שתהפוך את יום האהבה הזה לבלתי נשכח

בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

4.2.2020 / 10:05

טבעת, צמיד או עגילים יכולים להביע רגשות עזים בלי לומר מילה. מעיצובים גדולים ונוצצים ועד לקו מאופק ואלגנטי - קולקציית חורף 2020 של רשת הבורסה לתכשיטים מאפשרת לך לבחור את המתנה האולטימטיבית והמרגשת שכל אחת תשמח לקבל

עומר נודלמן, קולקציה הבורסה לתכשיטים. איתן טל,
רשת הבורסה לתכשיטים מציגה קולקציה חדשה של תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן/איתן טל

זה מרגיש כאילו בכל וולנטיינז דיי אנחנו מתחילים מחדש במרוץ אחר המתנה המקורית ביותר, מנסים להמציא את עצמנו מחדש עם הפתעות ורעיונות יוצאי דופן שבסופו של דבר מתגלים שלא נחוצים ולא מרגשים. האמת היא שבסופו של דבר יש סיבה לכך שיש מתנות על זמניות שהן תמיד נכונות, נצחיות ומרגשות - ובגלל זה הן גם אף פעם לא יוצאות מהאופנה. תכשיטים, ובעיקר תכשיטי יהלומים, הם מתנה שתגרום לכל אישה לחייך, והם נשארים לנצח.

זו הסיבה שרשת הבורסה לתכשיטים מציגה השנה קולקציה חדשה של תכשיטי זהב, יהלומים ואבני חן בעיצובים עכשוויים, אלגנטיים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, כדי להפוך את יום האהבה הזה לבלתי נשכח עם תכשיטים שכל אחת ואחת תשמח לקבל.

פשוט אי אפשר לחגוג את חג האוהבים בלי תכשיטים המבוססים על סמל ה"לב" המוכר. נכון, יש עוד צורות יפות ויש עוד אפשרויות טרנדיות, אבל טבעת, צמיד, עגילים או שרשרת לבבות הם מתנה שאומרת את כל מה שהקונה רוצה, מבלי שהוא יצטרך לומר מילה. כי לב זה רגש, וכשהיא עונדת את הלב שלך, זה מסמל משהו עבור שניכם.

קולקציה הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
אי אפשר לחגוג את חג האוהבים בלי תכשיטים המבוססים על סמל ה"לב" המוכר/יח"צ
קולקציה הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
קולקציה הבורסה לתכשיטים/יח"צ

לאישה שמעדיפה תכשיט ייחודי ומפתיע נמליץ על תכשיטים שמשחקים בין הקלאסי לטרנדי, עם עיצובים מעניינים ואלגנטיים שמתאימים לכל אופי, סגנון ואירוע, וכאלו שיהיו תוספת מושלמת לכל קופסת תכשיטים. בין אם היא האישה שאוהבת סגנון קלאסי ומתרגשת מצמידי טניס או עגילי יהלומים עדינים או דווקא כזו שתתלהב משרשת יהלומים עדינה בצורת עין או כזו עם תליונים בעיצובים גיאומטריים. כל מה שצריך לעשות זה לבחור על פי הסגנון האישי שלה.

קולקציה הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
עיצובים מעניינים ואלגנטיים שמתאימים לכל אופי, סגנון ואירוע/יח"צ
קולקציה הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
קולקציה הבורסה לתכשיטים/יח"צ

תכשיטים צבעוניים הפכו בשנים האחרונות לתוספות שמושכות את העין ומאפשרות לאישה שעונדת אותם להראות קצת אופי בצורה מעניינת. השילוב בין אבני חן אדומות, ירוקות או כחולות עם יהלומים הופכת את התכשיטים למעניינים ומחמיאים יותר, הכול עם עיצוב אופנתי ואמירה אישית. אבני הרובי הסקסיות משדרות תשוקה ואש, הכחולות גורמות לנו לחשוב על הדוכסית קייט מידלטון עם טבעת האירוסין הבלתי נשכחת ומשרה אווירה מלכותית והירוק הוא שובב ומתריס, ואהוב במיוחד על נשים עם עור בהיר ושיער ג'ינג'י. בין אם מדובר בנגיעה עדינה של צבע או כזו שמושכת אליה מיד את המבט, מדובר בתכשיטים שיהפכו לחלק מהיום יום שלה.

קולקציה הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
השילוב בין אבני חן אדומות, ירוקות או כחולות עם יהלומים הופכת את התכשיטים למעניינים ומחמיאים יותר/יח"צ
טבעת יהלומים ואבן חן, זהב 14K הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
טבעת יהלומים ואבן חן, זהב 14K הבורסה לתכשיטים/יח"צ
עומר נודלמן, קולקציה הבורסה לתכשיטים. איתן טל,
עיצובים עכשוויים ואלגנטיים במחירים אטרקטיביים/איתן טל
קולקציה הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
קולקציה הבורסה לתכשיטים/יח"צ

תליון אבן חן (ספיר/רובי/אמרלד) זהב 14K במחיר 1,990 שקלים

אמרלד

ספיר

רובי

אחת הדרכים הטובות ביותר להגיע לליבה של אישה היא עם תכשיטים שהיא מעולם לא הייתה קונה לעצמה - עיצובים גדולים ונוצצים שמושכים את העין וגורמים לה להרגיש כמו כוכבת קולנוע. כך נוצרה קולקציה עדינה שמזכירה נוצה רכה, תכשיטים שהיא תוכל לענוד כסט לאירוע נוצץ אבל גם כפריטים בודדים שישדרגו את המראה שלה במשרד או במפגש עם חברים, כאלו שהיא לא חשבה על לרכוש, אבל בהחלט תתרגש לקבל.

את הקולקציה ניתן להשיג ב-16 הסניפים של רשת הבורסה לתכשיטים או באתר הרשת www.thebursa.co.il

קולקציה הבורסה לתכשיטים. יח"צ,
קולקציה הבורסה לתכשיטים/יח"צ
בשיתוף הבורסה לתכשיטים, בשיתוף הבורסה לתכשיטים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully