וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במיוחד בוולנטיינ'ס: כך תחגגי את האהבות הגדולות בחייך

בשיתוף PANDORA

5.2.2020 / 12:19

יש לנו בחיים הרבה אהבות: אהבה לבן הזוג, אהבה ל-BFF, אהבה לאמא וכמובן - אהבה עצמית. האקססוריז הכי מרגשים מחכים לך ב-PANDORA כדי שתוכלי להתפנק ביום הכי רומנטי בשנה

פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
תכשיטים מרגשים לוולנטיין ב-PANDORA/תוכ"ש

אז מה זאת בעצם אהבה? האם אהבה מוגבלת לזוגיות מרגשת, לפרפרים בבטן, שקיעות פסטורליות ודייטים רומנטיים? בפנדורה לא מגבילים את האהבה, ונותנים את הבמה לעוד נשים אהובות בחיינו. כי לפעמים האהבה הגדולה ביותר היא דווקא לבסטי שמכירה אותך הכי טוב, לאמא שתמיד נמצאת שם בשבילך והכי חשוב - תעופה עצמית. אז לקראת חג האהבה המתקרב - הוולנטיינ'ס, אנחנו הולכים לחגוג כמה אהבות שונות, חשובות ושמחות לא פחות.

פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
רומנטיקה ב-PANDORA/תוכ"ש

רומנטיקה

צמיד REFLEXTIONS: הצמיד המושלם שיאפשר לכם לציין כל אירוע משמעותי ומרגש בקשר ויכול בקלות להפוך לאחד התכשיטים הנוסטלגיים והסנטימנטליים ביותר. צמיד עם קליפסים בדמות לבבות בשיבוץ זרקונים שניתן להוסיף עליו עוד ועוד תוספות ככל שהקשר מתפתח.

סט עגילים ותליון לבבות מאוירים: זוגיות לא אמורה להיות רצינית וקלאסית. דווקא הצחוק, הטירוף והרגעים המביכים והמשוגעים הם אלו שהופכים את הזוגיות שלכם ל"שלכם". תליון ועגילים בצורת לבבות מאוירים משדרים קלילות ובולטים בין המוני הלבבות שהתרגלנו לראות בוולנטיינ'ס.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
צמיד REFLEXTIONS/תוכ"ש
פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
סט עגילים ותליון לבבות מאוירים/תוכ"ש

אין כמו אמא

האהבה הראשונה שמלווה אותנו תמיד ויום הוולנטיין הוא סיבה מעולה לשמח את האישה החשובה בחיינו. סדרת התכשיטים PURLEY PANDORA שמגיעה בשני סוגי מתכות - כסף סטרלינג ורוז מציעה צמידים, עגילים צ'ארמס וטבעות בעיצוב ייחודי של חרוזים מטאליים צמודים אחד לשני בגדלים משתנים.

מתנה מושלמת נוספת היא צמיד PANDORA קלאסי שעליו ניתן להוסיף צ'ארמס ותליונים שונים שמסמלים את האהבה שלכם ואת הרגעים המשפחתיים החשובים.

פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
אין כמו אמא. לפנק בוולנטיין את החשובים לך מכל/תוכ"ש
פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
צמיד פנדורה קלאסי בתוספת צ'ארמס/תוכ"ש

אהבה לבסטי

לכל אחת יש את החברה הזאת, האחת והיחידה שיודעת להתקשר בדיוק כשצריך, להוציא אותך למסיבה כשאת לא רוצה אבל צריכה או לשבת איתך בבית ולצפות בעשרות פרקים של סדרה גרועה תוך כדי אכילת גלידה.

טבעת חברות של לבבות מאוירים: החברה האינסטגרמית שיודעת להעריך ולצלם תמונה טובה של יד מחזיקה בגלידה, שייק או כוס קפה על רקע של בניינים אורבניים או חוף ים מושלם. טבעת עדינה שתהיה תוספת מושלמת לכל תמונה.

תליון O קרייר יחד עם צ'ארמס ותליונים: תליון ייחודי עליו ניתן להוסיף צ'ארמס מהמגוון העצום של פנדורה. זה הזמן להיזכר בחוויות המשותפות שלכן ולחפש את הצ'ארמ המושלם. תזכירי לה את החופשה הטרופית בה שכבתן עם בגד ים מתחת לעצים עם צ'ארמ של עץ דקל או שתבחרי בצ'ארמ של יוניקורן שיזכיר לה את הפעם ההיא שהיא צבעה את השיער לוורוד.

צמיד עם צ'ארמס אותיות: גם כאן מדובר בצמיד לו תוכלי להעניק את המשמעות האישית והייחודית שלכן - מילה אחת שאתן אומרות אחת לשנייה כדי לסמל רגעים שרק שתיכן מבינות, זיכרון של עיר שבה ביליתן, תאריך ואפילו האשטאג קבוע - זה הזמן להפעיל את הדמיון!

פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
לפנק את הבסטי/תוכ"ש
פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
מה הצ'ארמ שמסמל את החברות שלכן?/תוכ"ש

תעופה עצמית

לעיתים, עם כל ההתעסקות בסביבה, אנחנו שוכחות לאהוב ולקבל את עצמנו. תני לעצמך ליהנות עם צמיד שכולו אהבה וקבלה עצמית עם צ'ארמ לב מאויר מכסף ורוז, תליון כסף ורוז לב מאויר עם חריטת "All of me loves all of you", כי מי אמר שאת צריכה לחכות שמישהו אחר יביא לך מתנות כדי להתרגש?

פנדורה, תוכ"ש. תוכ"ש,
את לא צריכה לחכות לאף אחד כדי להתרגש/תוכ"ש

טווח מחירים:
צמידי כסף החל מ-295 שקלים
צ'ארמס החל מ- 149 שקלים
טבעות החל מ-209 שקלים
עגילים החל מ-149 שקלים

לקולקציית וולנטיינ'ס של PANDORA

פנדורה, בשיתוף PANDORA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully