וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרענן הרשמי של החורף: מגפוני קולור בלוק בשחור לבן

9.2.2020 / 7:23

הלייבל התורכי החביב עלינו מציג מגפוני קולור בלוק חדשים שכבר מציגים נוכחות מרשימה במיוחד באינסטגרם. האם מדובר בגחמה רגעית או דווקא בפריט על-זמני? התשובה בפנים

בעוד אנחנו חוות את אחד החורפים הכי חורפיים שישראל ידעה בעשור האחרון, קצת קשה לזכור אבל הוא הופיע השנה באיחור ניכר. בזמן ההמתנה מורטת העצבים לימים קרים יותר כתבנו פה על מגפוני הקולור בלוק בגווני קרם, חום ושחור של Manu Atelier שהפכו לאובססיה ברחבי הרשת ואומצו בהתלהבות על ידי קהל הפאשניסטות באינסטגרם.

אז עכשיו זה קורה שוב, הלייבל התורכי מציג להיט ויראלי נוסף בדמות מגפוני קולור בלוק בצבעים של שחור ולבן-וניל ומעמיד אותנו בפני התהייה - האם נמצאו המגפונים הכי יפים העונה? התשובה שלנו היא לגמרי כן. יש לציין שהטיימינג הוא לא בול לרכישת נעלי חורף חדשות במחיר מלא של 540 אירו, ולכן צריך לתת את הדעת על רמת הרלוונטיות העתידית של הדגם הזה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מדובר במגפונים בעלי עקב בשייפ נוח של שעון חול ריבועי בגובה של שמונה סנטימטרים כשגפת העור מעוצבת בחרטום ריבועי. החיבור בין הצבעים מציג פרשנות חדשה לקולור-בלוק בדוגמת מעויינים גאומטרית, שבשילוב החרטום הקטום יוצרת זוויות מחטבות המצרות את כף הרגל והקרסול לצד אפקט הארכה כללי של הרגליים. השאלה המתבקשת אם כך היא האם המגפונים יהיו שימושיים עבורנו גם בחורף הבא? הכי כן.

עוד בוואלה!

ותודה לאודרי הפבורן: האקססורי המפתיע שכולן מאמצות לאחרונה

לכתבה המלאה

מעבר לעובדה שקאדר הפאשניסטות שמדגמנות אותם מוכיחות שהם מתאימים למגוון לוקים עשיר, המראה שלהם ניחן בתכונות קלאסיות על-עונתיות למרות העיצוב הלא שגרתי. אופציה נוספת וקצת פחות על-עונתית היא בשילוב של שחור וחום ועליה היינו מוותרות, אך מי שנרתעת מהשקעה בדגם חורפי יכולה לבדוק את גרסת המיולז בעקב חשוף בעלות הגיונית יותר של 375 אירו. גם המותג ההולנדי הנחשק Wandler מספק לאוהבות הז'אנר הקולור-בלוקי מגפונים בחרטום ריבועי במתכונת סימטרית של שחור-לבן עם Isa Boot ובמחיר של 585 אירו או מיולז מאותה סדרה ב-395 אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • מגפיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully