וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה או בדיחה? הלוקים מגמר "הכוכב הבא" לא סתם מוכרים לכם

5.2.2020 / 11:16

אם צפיתם אמש בתכנית הגמר והבגדים שלבשו רותם סלע ושירי מימון נראו לכם מוכרים - אתם לא טועים. ראיתם את הבגדים האלה בדיוק על מנחות האירוויזיון בישראל בר רפאלי ולוסי איוב. ומה נגיד על הלוקים של נועה קירל ובן אל תבורי?

גאיה שאקי בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון"/קשת 12

גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" שנערך אמש (ג') עורר אצלנו פלאשבק לתחרות האירוויזיון שנערכה בישראל לפני פחות משנה. ולא, הסיבה לכך לא הייתה ההופעות הנוצצות, הזמרים המוכשרים, צורת השיפוט או כמות הפעמים שנאמרה המילה "דוז פואה", אלא דווקא בגלל האאוטפיטים שנבחרו לנשים שהובילו את המשדר.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

רותם סלע, אסי עזר, הכוכב הבא. אורטל דהן,
נראה לכם מוכר? גם לנו. המנחים והשופטים בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון"/אורטל דהן

שירי מימון, אחת מהשופטות הבולטות בפאנל וזו שגם יודעת דבר או שניים על תחרות האירוויזיון, אחרי שהגיעה למקום הרביעי בשנת 2005, לבשה לתכנית הגמר שמלת מיני שחורה בגזרת וואן שולדר עם פפיון עצום על הכתף ואלמנט שנראה לנו מוכר - נשיקות. להשלמת הלוק היא גייסה את הגלאם טים שלה - הסטייליסטית סיון חימי, המאפרת תהילה גוטליב ומעצב השיער מאור קידושים, לאיפור שכולל אייליינר דרמטי ושיער אסוף שלא משתלט על הלוק, שדומיננטי די והותר הודות לשמלה.

פשפוש קל בזיכרון שלנו העלה שמדובר בפרינט המוכר של המעצבת הישראלית גליה להב. רק לפני חודשיים הייתה זו אניה בוקשטיין שלבשה שמלה דומה מאוד של גליה להב לאירוע של עמותת איגי. אותו הבד, אותה גזרת אוף שולדר, מינוס הפפיון, פלוס אורך מקסי. מלבד בוקשטיין, גם בר רפאלי, שהנחתה את האירוויזיון בישראל במאי האחרון, לבשה שמלת נשיקות של להב עם חצאית טול בסגנון בלרינה. השמלה השנייה שלבשה מימון להופעה המשותפת שלה עם איתי לוי על במת הגמר, הייתה פרשנות אדג'ית ומדליקה יותר לנשיקות של להב - שמלת מיני שחורה משובצת סברובסקי.

עוד בוואלה! אופנה

ראש בראש: ג'ניפר לופז השאירה לשאקירה אבק

לכתבה המלאה
מפוצלת גמר הכוכב הבא לאירוויזיון בר רפאלי שירי מימון אניה בוקשטיין. יח"צ, עיבוד תמונה
נשיקות בכל מקום. בר רפאלי באירוויזיון, שירי מימון בגמר "הכוכב הבא", אניה בוקשטיין באירוע של עמותת איגי. כולן בגליה להב/עיבוד תמונה, יח"צ

אבל לא רק מימון עשתה הומאז' לאירוויזיון בישראל, מתברר כי גם מנחת הערב רותם סלע לבשה בגד שכבר ראינו באירוע ההוא. שמלה אפורה, לגמרי הצבע הכי טרנדי העונה, עם שקיפות עדינה ונוצות בקצה של המעצבת ענבל דרור. הסטייליסט הצמוד ראובן כהן בחר בתכשיטים דומיננטים של המעצבת מיה גלר, בהם שרשרת עצומה עם השם שלה, גורמט ושלל טבעות, והגלאם טים שלה - אסף באבו על האיפור ויניב זאדה על השיער נתן את הטאצ' הסופי. סלע נראתה נהדר, וזה לא סותר את העובדה שלוסי איוב, מנחה נוספת של האירוויזיון בישראל, כבר לבשה את זה קודם. לפני כמעט שנה את אותה השמלה בדיוק של ענבל דרור רק בצבע אחר - גוון פודרה ניודי ומחוך עם קאפים.

מפוצלת גמר הכוכב הבא לאירוויזיון רותם סלע לוסי איוב. אינסטגרם, עיבוד תמונה
אותה שמלה, צבע שונה. לוסי איוב באירוויזיון ורותם סלע במשדר הגמר לובשות ענבל דרור/עיבוד תמונה, אינסטגרם

נועה קירל, שקפצה להופעה של שיר אחד בלבד, לבשה אוברול שנתפר במיוחד עבורה על ידי חברת רנואר, שעבורה היא משמשת פרזנטורית, ועליו קולאז' תמונות שלה מהפקות, קליפים ושערים. בגד שנמצא על הגבול הדק שבין מגלומניה מוחלטת ליציאה גאונית. רון קאהן, המעצב הקריאייטבי של רנואר, הסביר: "בחרנו ללכת על הכיוון הזה כדי לחזק ולהדגיש את מעמד כוכבת הפופ האולטימטיבית. נועה מקפידה להביא אמירה אופנתית, בועטת ומתקדמת בלוקים שלה, והעובדה הזו בשילוב המעמד הספציפי של גמר "הכוכב הבא", השתלבו מצוין לבגד שהוא אמירה אופנתית חזקה ובטוחה". ללוק היא הוסיפה פאוץ' ורוד, כמובן, וגם דאגה לעיצוב שיער שגרר לא מעט תגובות - חלק קדמי אסוף בקוקו בצבע ורוד, וחלק אחורי בצבע הטבעי של השיער שלה.

עוד מישהו שהצליח לגרור תגובות, כמו תמיד, הוא בן אל תבורי. אם בשנה שעברה הוא הגיע לגמר עם כנפיים, הפעם הוא החליט שחלוק אמבטיה זה מספיק. תבורי הגיע לגמר בחלוק אדום פלוס נעלי בית תואמים וזכה לשלל עקיצות ברשת, ואפילו על המסך מאסי עזר עצמו. רק מזכירות שריטה אורה כבר עשתה את זה קודם, אי בשם ב-2017. סטטיק היה יותר סולידי, עד כמה שאפשר לצפות מהצמד הצבעוני הזה, וצירף לשיער הכחול שלו אאוטפיט על טהרת הוורוד של ורסצ'ה.

ריטה אורה בחלוק אמבטיה ומגבת על הראש בטקס פרסי אם טי וי בלונדון נובמבר 2017. GettyImages
עשתה את זה קודם. ריטה אורה לובשת חלוק לשטיח האדום ב-2017/GettyImages

עוד תקרית של "מי לבשה את זה קודם" נרשמה דווקא אצל הזוכה, עדן אלנה, נציגת ישראל לאירוויזיון בהולנד. אלנה לבשה לביצוע הזוכה אוברול לבן בעיצובה של גליה להב, שלבשה אותו קודם לפניה לא אחרת מאשר דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם אשלי גרהאם. מי עשתה את זה טוב יותר? את זה אתם תחליטו.

מפוצלת גמר הכוכב הבא לאירוויזיון אשלי גרהאם עדן אלנה. יח"צ, עיבוד תמונה
עדן אלנה, אשלי גרהאם, אותו אוברול של גליה להב/עיבוד תמונה, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully