וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא שלה: רנה זלווגר סוף סוף פיצחה את הנוסחה

הכוכבת הוותיקה כובשת לאחרונה כל שטיח אדום - כל הדרך לאוסקר, ועושה זאת עם ערימות של סטייל. היא מצאה את סגנון השמלות שהכי מחמיא לה והניחה לפנים שלה להיות מה שהן. ככה הופכים למרענן הרשמי של כל טקס נוצץ

רנה זלווגר/צילום

משהו טוב עובר על רנה זלווגר. לא רק שהשחקנית הוותיקה, שחגגה השנה 50, קוטפת פרסים אחד אחרי השני על תפקידה בסרט "ג'ודי - מעבר לקשת", גם נראה שהיא סוף סוף מצאה נחת בכל הקשר לעולמות הביוטי והסטייל.

תזכורת למי ששכח: לזלווגר יש עבר של ניתוחים פלסטיים לא מוצלחים שגרמו לכל העולם לתהות לאן נעלמו תווי הפנים שלה. מאחת הנשים היפות, היא הפכה ללא מזוהה. עד כדי כך, שהיו כמה תקריות בעשור הקודם בהן היא עמדה לצד אנשים - שדיברו על רנה זלווגר, בלי להבין שזו היא שעומדת לצדם. היא לקחה את ההזרקות והטיפולים צעד אחד רחוק מידי והסאגה הזו השאירה צלקת עמוקה אצל זלווגר, שזכתה לביקורות חריפות, ונצרבה עמוק בתודעת הקהל. ואולם, נראה כי לאחרונה היא קיבלה החלטה להפסיק עם המזרקים, או לפחות למתן את השימוש וזה נראה מעולה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

טקס פרסי SAG רנה זלווגר. GettyImages
סוס מנצח לא מחליפים. רנה זלווגר בטקס פרסי ה-SAG/GettyImages

אבל לא רק הפנים של זלווגר זוהרות לאחרונה ומשדרות השלמה עם הגיל, השנים והמציאות. תקופת הטקסים האחרונה הוכיחה שגם מבחינה אופנתית היא מצאה את הסגנון שעובד עבורה, ונצמדת אליו. וכאמור, לא תמיד צריך לנסות להמציא את הגלגל עם עיצובים מוגזמים, חיתוכים מקוריים והדפסים משוגעים. סולידי וקלאסי הוא לא פחות נכון, כשעושים אותו כזה.

בכמה מהטקסים האחרונים ראינו את זלווגר בשמלת סטרפלס צמודה, כל פעם של בית אופנה אחר, ארוכה, ישרה עם עיטור מעניין באזור החזה. זה הטריק. כך למשל, בגלובוס הזהב היא הלכה על שמלה תכלת של ארמני עם פס כסוף ושסע עמוק, בטקס פרסי המבקרים בחרה בשחור של דיור, בטקס פרסי ה-SAG העזה קצת יותר עם עיטור מעניין של כפלים בחלק הקדמי בחסות בית האופנה מרג'יאלה ובטקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע הלכה על הוורוד של פראדה. אנחנו מהמרות שלא צפוי שינוי סגנוני של ממש בטקס האוסקר שייערך שבוע הבא, אבל כן סקרניות לראות את הניואנסים הקטנים בעיצוב, את הצבע וכמובן - איזה בית אופנה היא בחרה למעמד.

עוד בוואלה! אופנה

רצינו לעוף באוויר - וזה לא קרה: השמלות מטקס גלובוס הזהב

לכתבה המלאה
באפטא רנה זלווגר. GettyImages
בית אופנה שונה, צבע אחר - אותו סגנון. בטקס פרסי האקדמיה הבריטית לקולנוע/GettyImages

על אף הטעויות הקשות שעשתה זלגוור בכל הקשר לפנים שלה, דווקא הבחירות האופנתיות שלה מעולם לא היו אסון של ממש. מאז ומתמיד היא העדיפה שמלות צמודות וארוכות או לכל היותר בגזרת A נפוחה. היא לא חובבת פרינטים משוגעים וכמעט תמיד לאורך ההיסטוריה בחרה בצבע אחד או שניים שיוביל את הלוק. בעוד שתמצאו אצלה כמה צבעים עם נוכחות כמו אדום, צהוב או ירוק - אף פעם לא תראו גוון בוהק יתר על המידה.

גם בגזרת השיער לא נרשמו הפתעות אצל זלווגר לאורך השנים. היא חובבת תסרוקת אסופה או קצוצה, ולעתים רחוקות מגוונת עם פזור. גם כאן אין גימיקים או תסרוקות משוגעות, וגם הצבע לא השתנה - מאז ומתמיד הבלונד המוכר. הסולידיות האופנתית תמיד שיחקה לטובתה, אבל עכשיו היא פשוט מהודקת יותר, מדויקת יותר ומשדרת קלאסיות שעושה עמה חסד. אין ספק שהיא בשיא.

טקס פרסי המבקרים 2020 רנה זלווגר. GettyImages
סולידיות אופנתית. לובשת דיור בטקס פרסי המבקרים/GettyImages
גלובוס הזהב 2020 רנה זלווגר. GettyImages
אין חידושים גם בגזרת התסרוקת. ארמני תכלת בגלובוס הזהב/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
גם בחליפות היא עושה את זה נכון. לובשת טום פורד לפסטיבל סרטים, 2019/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
מדויקת. בפרמיירה בטורונטו, 2019/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
המטרייה הצבעוניות היא השואו האמיתי. עם הגזרה האהובה עליה בשמלה של אמיליה ויקסטד בפרמיירה של הסרט בלונדון/GettyImages
רנה זלווגר. GettyImages
לא חייבים גימיקים. בשמלה שחורה ומוצלחת באפטר פארטי של אחרי אוסקר 2019/GettyImages
רנה זלווגר בגאלת המט, ניו יורק, מאי 2011. Larry Busacca, GettyImages
היסטוריה של לוקים מעודנים. מט גאלה, 2011/GettyImages, Larry Busacca
רנה זלווגר בטקס פרסי האוסקר, הוליווד, 24 פברואר 2013. Frazer Harrison, GettyImages
קלאסית בשמלה של קרולינה הררה בטקס האוסקר של 2013/GettyImages, Frazer Harrison
רנה זלווגר גלובוס הזהב 2006. GettyImages
שחור זה הצבע שלה. גלובוס הזהב 2006/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully