וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בלי בתי: דמי מור עושה כבוד לתמונת העירום האייקונית שלה

דמי מור ובתה הבכורה רומר ויליס הגיעו לתערוכה בה מוצגת תמונת העירום המדוברת של האם. חוץ מלהצטלם ליד התמונה כאילו אין מבוכה בעולם, הן גם הציגו איך צולחים בקלות התאמת לוקים

אימג'בנק GettyImages
דמי מור רומר ויליס תערוכה ואניטי פייר. GettyImages
מצטלמות ליד השער האייקוני. דמי מור ורומר ויליס/GettyImages

ב-1991 הצטלמה דמי מור, שהייתה אז בחודש השביעי להריונה, בעירום מלא לשער מגזין ואניטי פייר. מדובר היה בהיריון השני שלה עם בתה סקאוט, והתמונה, בה היא עם שיער קצוץ ועגילי יהלומים, הפכה איקונית למדי. השבוע, כמעט 30 שנה אחרי, נפתחה תערוכה של המגזין בלוס אנג'לס עם שלל שערים - ועל הקירות חיכתה גם התמונה הזו, של הצלמת אנני ליבוביץ'. מור (57) הוזמנה לפתיחת התערוכה כדי להתענג על הזיכרונות המתוקים מהתקופה ההיא.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

דמי מור רומר ויליס תערוכה ואניטי פייר. GettyImages
צבעים מנוגדים של המעצב פראבל גורונג/GettyImages

גם סקאוט, מי שמככבת בעל כורחה במובן מסוים בשער ההוא, כנראה הוזמנה לתערוכה אך החליטה לוותר על התענוג. מור, שלא רצתה להגיע לבד, הביאה איתה את בתה הבכורה, רומר ויליס (31), מנישואיה לברוס ויליס. מלבד החיוכים שפיזרו והנינוחות ששידרו, השתיים גם הציגו ניגודיות מושלמת בין השמלות שלהן. דמי הלכה על טוטאל לוק שחור ורומר בחרה בטוטאל לוק לבן - שתיהן בחסות המעצב פראבל גורונג.

מור לבשה שמלה שחורה עם שקיפות עדינה ומעט כיווצים, סנדלים תואמים ותיק קלאץ' עשוי קטיפה וצירפה גם עגילי סטייטמנט ארוכים בצבע ירוק. רומר הלכה על שמלה לבנה עם כיווצים בצד, שסע מחמיא וסנדלים תואמים. בגזרת האקססוריז נרשמו עגילים גדולים והמון טבעות. שחור, לבן, אקססוריז והרבה סקס-אפיל - ככה עושים כותרות באירוע מנומנם.

דמי מור. GettyImages
26 שנים הבדל, מי היה מאמין? דמי מור ורומר ויליס/GettyImages
רומר וויליס, סקאוט וויליס, דמי מור. GettyImages
דמי מור עם שתי בנותיה - רומר וסקאוט/GettyImages
דמי מור ורומר וויליס. Jason Merritt, GettyImages
השתנו? דמי מור ורומר ויליס ב-2012/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully