וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מאחלים למישהי שיש לה הכל? ג'ניפר אניסטון חוגגת 51

11.2.2020 / 7:33

השחקנית הוותיקה סוגרת את אחת השנים המוצלחת של חייה. עם נוכחות ראשונה ברשת החברתית, פרסים על תפקידה בסדרה חדשה ומצליחה, רכילות חמה, שערים נחשבים ותובנות אופנתיות

ג'ניפר אניסטון ובראד םיט בטקס פרסי ה-Sag/צילום: GETTYIMAGES

ג'ניפר אניסטון חוגגת היום יום הולדת 51, ואם צריך לסכם - השנה האחרונה לגמרי הייתה השנה שלה. עד כדי כך, שלדעתנו לשנה הנוכחית יהיה קשה מאוד לתת פייט, אבל לכו תדעו איזה הפתעות עוד מחכות לנו.

בראש ובראשונה, הייתה זו השנה שג'ניפר אניסטון הצטרפה לאינסטגרם. כמעט עשור אחרי שהושקה אפליקציית התמונות הפופולרית, הבינה ג'ן שמי שלא ברשת - לא קיים. היא אמנם בת 50 אבל עם אטטיוד של בת 25, והטירוף סביב ההצטרפות שלה לרשת החברתית שברה שיאים. תוך פחות מיממה כבר צברה כמה מיליוני עקבים וכל פוסט זכה למיליוני לייקים והמוני תגובות. אין ספק שעכשיו הרבה יותר קל לעקוב אחרי הלוקים שלה והמקומות בהם היא מבלה. בסופו של דבר, אם תרצו או לא - זה מה שמשאיר אותך רלוונטית.

גלובוס הזהב 2020 ג'ניפר אניסטון. GettyImages
תמיד בשחור. אניסטון בגלובוס הזהב עם שמלה של דיור/GettyImages

מלבד הנוכחות המסקרנת באינסטוש, היא גם עבדה לא מעט השנה. זה לא שהיא אי פעם יצאה לחופשה ארוכה או הפסיקה לעבוד, אבל השנה השכילה לבחור לקחת חלק בסדרה עטורת הפרסים "תכנית הבוקר" לצד ריס וית'רספון, שהכניסה לה לא מעט מרשרשים לכיסים וגרמה לה לזכות בפרסים.

תוסיפו לזה את העובדה שהשנה ציינו 25 שנה לסדרת האייקונית "חברים", זו שבמידה רבה נתנה לה את הבוסט הנחוץ לקריירה אי שם בשנות ה-90. היום כבר אי אפשר להתכחש לזה שרייצ'ל גרין היא חלק בלתי נפרד מג'ניפר אניסטון, ונראה שהשתיים לעולם לא באמת יפרדו. המספר העגול גרם לכל הערוצים לפמפם את התכנית בשידורים חוזרים וראלף לורן אפילו הוציאו קולקציית רייצ'ל גרין מוצלחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, ליסה קודרו. GettyImages
רייצ'ל גרין תמיד תהיה חלק ממנה. אניסטון עם קורטני קוקס וליסה קודרו הקולגות מ"חברים"/GettyImages

אניסטון כבשה לא מעט שערים נחשבים השנה - הארפר'ס בזאר, אינסטייל, אל ונוספים ובכולם הפקות אופנה מוצלחות שחיזקו את השיק הבלתי מתאמץ של אניסטון ואת הפיגורה מעוררת הקנאה שהיא דואגת לטפח כל השנים.

בגזרת הסטייל יש מילת מפתח אחת, נוסחה מנצחת אותה אניסטון לא מחליפה והאמת, כשזה נראה כל כך טוב - אין שום סיבה. החיבה העצומה לצבע הקלאסי, שחור כמובן, אליו נצמדת הכוכבת באדיקות. שמלת מיני מעור של סלין, סטרפלס שחורה של דיור לטקס גלובוס הזהב, מקסי נשפכת עם גב חשוף של ג'יימס גלנוס גם כן בשחור ועוד ועוד ועוד. ואולם, דווקא באירוע בו היא חרגה ממנהגה ובחרה לבן - היא בלטה הכי הרבה. טקס פרסי ה-SAG, בשמלת וינטג' של דיור עם צווארון נשפך, שם גם נרשם חיבוק עם האקס בראד פיט - אחד הרגעים המסעירים של השנה.

ג'ניפר אניסטון. splash
שחררה את הפן החלק והפתיעה בשמלת אזיקים/splash

לצד הקלאסיקה המנצחת בצבעוניות, אניסטון מקפידה לשמור על צלליות חובקות גוף, גזרות שמדגישות את הנתונים המרשימים ולא מתחכמות יתר על המידה, לעולם לא משתוללת עם אקססוריז ובגזרת הגלאם מפגינה נאמנות מרשימה לאחד הנכסים הכי גדולים שלה - הגוונים הבלונדינים שהפכו לשם דבר. רק תמשיכי כך, מזל טוב גורג'ס.

ג'ניפר אניסטון. GettyImages
לבן דווקא עושה לך טוב. שקופה בדיור וינטג'/GettyImages
טקס פרסי SAG ג'ניפר אניסטון בראד פיט. GettyImages
קאמבק כן או לא? אניסטון והגרוש בראד פיט/GettyImages
ג'ניפר אניסטון ריס ווית'רספון. GettyImages
ווית'רספון בסלין, אניסטון בג'יימס גלנוס/GettyImages
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
משגעת בשמלת מיני מעור של סלין/GettyImages
ג'ניפר אניסטון. splash
עוד לוק שחור ומעולה מבית היוצר של אניסטון/splash
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
התפרעה והוסיפה פסים. אניסטון בשמלה א-סימטרית/GettyImages
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
עם נוסחה מנצחת לא מתווכחים. שמלה קטנה שחורה/GettyImages
ג'ניפר אניסטון. GettyImages
הגזרה מפתיעה, אבל הצבע - סיים סיים. ג'ניפר אניסטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully