וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה תל אביב 2020 יוצא לדרך

כמה יעלה כרטיס בשורה הראשונה, מי המעצבים הנחשבים שיציגו השנה ומה השינוי המרענן שנזכה לראות על המסלול? כל מה שאתן צריכות לדעת על שבוע האופנה הישראלי

יח"צ - חד פעמי

זו השנה השמינית בה שבוע האופנה תל אביב יוצא לדרך בהפקתו ויוזמתו של מוטי רייפ, שעל אף הקשיים הכלכליים שמטלטלים את תעשיית האופנה, מצליח להרים אירוע מכובד שנותן במה מרשימה לאופנה כחול-לבן.

במסיבת העיתונאים שנערכה היום (ג') במשרדי רני רהב סיפר רייפ כי השנה, נוסף לערב הגאלה יהיו ארבעה ימי תצוגות מלאים וכל המעצבים מחוייבים לקחת חלק בקידום אידיאל היופי החדש. "אנו ממשיכים לבסס ולהוביל את האג'נדה החברתית בה לכל אישה וגבר יש מקום ובמה מכובדת וראויה תחת מושג 'אידאל היופי החדש'", סיפר רייפ, "הצורך בשינוי האידיאל והגדרתו מחדש, הינו תהליך ארוך אותו התחלנו כבר ב-2018. בשבוע האופנה הקרוב זה עתיד להתעצם - זהו מאבק חברתי, ציבורי, כלכלי, תקשורתי, של כל הנשים והגברים כאחד, אשר נושק לכל תחומי החיים".

שחר אבנט. אבי ולדמן,
חוזרת גם השנה. התצוגה של שחר אבנט בשבוע האופנה 2019/אבי ולדמן

השנה, לראשונה בעולם, כל אחת מתצוגות האופנה תפתח עם אישה המציגה מודל יופי חדש ומגוון. על המסלולים יצעדו נשים וגברים בכל הגילאים, בכל הזהויות המגדריות, המידות, הגבהים, גווני העור והמוגבלויות הפיזיות.

על המסלול יציגו בתי האופנה המוכרים שמקפידים לשמור על מקומם בשבוע החשוב הזה - אלון ליבנה, משכית, דרור קונטנטו, שי שלום ועידן לרוס. מעצבת שמלות הכלה והערב ריקי דלאל תקח חלק בפעם הראשונה, שני צימרמן הצעירה תשוב להציג, הפייבוריטית של ביונסה, שחר אבנט, גם כן תחזור למסלול עם קולקציה חדשה, sprayground לראשונה בישראל, מותג הפלאס סייז RETEMA, בננהוט של נטע אלחמיסטר ועוד שיתופי פעולה מסקרנים.

עוד בוואלה!

טום פורד הרים תצוגה - וכל תעשיית האופנה התייצבה

לכתבה המלאה
נטע ברזילי. אבי ולדמן,
הרגע המדובר של שנה שעברה. נטע ברזילי שורפת את המסלול בתצוגת בגדי הים של בננהוט/אבי ולדמן

גם הפעם ימכרו כרטיסים לקהל הרחב, כשלוקחת החסות לאירוע האופנתי היא חברת DOVE. החל מ-129 שקלים ועד 402 שקלים למקומות מועדפים ובנוסף כרטיסים מיוחדים למאסטר קלאס כשהמאפר ומעצב השיער הראשי השנה הוא גילי אלגבי, שעמד בראש צוות הגלאם באירוויזיון בישראל.

שבוע האופנה תל-אביב 2020 יערך בין המועדים 15/3/2020-19/3/2020בהאנגר 11 בנמל תל-אביב.

מוטי רייפ. תום מרשק,
ממשיק לבסס אידיאל יופי חדש. המפיק והיזם מוטי רייפ/תום מרשק
עידן לרוס. רותם לבל,
מלי לוי מאחורי הקלעים בתצוגה של עידן לרוס/רותם לבל
גילי אלגבי. יח"צ,
לראשונה בשבוע האופנה, גילי אלגבי על האיפור והשיער/יח"צ
אלון ליבנה. אבי ולדמן,
מה מצפה לנו השנה? אלון ליבנה, 2019/אבי ולדמן
משכית. אבי ולדמן,
שביט ויזל צועדת למשכית, 2019/אבי ולדמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully