וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופסי! מיילי סיירוס חשפה קצת יותר ממה שהיא תכננה?

14.2.2020 / 6:50

זואי דויטש בחליפה שכולנו משתוקקות ללבוש, ניקי מינאז' בהפתעה שיקית, בלייק לייבלי בנעליים נוראיות ומיילי סיירוס בפאשלה אופנתית מוגזמת בשבוע האופנה בניו יורק

טריילר "מראה שחורה" עונה 5/נטפליקס

1. אמבר הרד

אמבר הרד הגיעה השבוע לטקס פרסי ה-independent spirit בסנטה מוניקה בחליפה משגעת עם שרוולים תפוחים מבית פנדי. הטאץ' המדויק היה בהעמסת השרשראות מהקולר עם האבן המרכזית ועד לשרשראות הזהובות עם התליונים של אבני החן. טוטאל לוק מרהיב.

אמבר הרד. GettyImages
אמבר הרד בחליפה מטריפה של פנדי/GettyImages

2. מיילי סיירוס

הזמרת הפרובוקטיבית הגיעה לתצוגת האופנה של מארק ג'ייקובס בפאשן וויק בניו יורק במכנסי סיגר שחורים וטופ לבן וקטן משיפון. כשיצאה מהמתחם קרתה תאונה אופנתית קלילה של פטמה סוררת, והפפראצי כמובן - היו שם בכדי לתעד. לא משהו שלא ראינו בעבר, אפשר להתקדם.

מיילי סיירוס. splash
לא משהו שלא ראינו קודם. מיילי סיירוס והציץ שהציץ/splash

3. ניקי מינאז'

ניקי מינאז' היא קרקס מהלך, אך הפעם מיתנה בענק כשהגיעה לתצוגה של מארק ג'ייקובס עם בעלה הטרי, עבריין מין מורשע. שמלת מיני פרחונית עם אקסטרה ווליום בשרוולים, צווארון החולצה המכופתרת בצבץ מלמטה ומגפי ירך בצבע קאמל. יפה לך.

ניקי מינאז'. GettyImages
ניקי מינאז' משחקת אותה בענק אצל מארק ג'ייקובס/GettyImages

עוד בוואלה!

כי לכל אוסקר יש מוצאי אוסקר: הלוקים המטורפים מהאפטר פארטי

לכתבה המלאה

4. זואי דויטש

זואי דויטש היא אחת האושיות החביבות עלינו בחודשים האחרונים ואחרי השמלה המשגעת של ולנטינו באפטר פארטי של האוסקר, חליפת משבצות לא פחות ממושלמת של קרולינה הררה. אהבנו את המכופתרת למטה, הגזרה של המכנסיים, החגורה, הקארה, בקיצור - הכל!

זואי דויטש. splash
זואי דויטש בחליפת משבצות של קרולינה הררה/splash

5. בלייק לייבלי

השחקנית היפהפייה חוזרת לכותרות לרגל צאת סרטה החדש והגיעה לפרגן למעצב החביב עליה בשבוע האופנה בניו יורק. אנסמבל פרי יצירתו של קורס כמובן, בשורה התחתונה לא רע, אבל האמת שראינו דברים הרבה יותר מסקרנים אצלך לאחרונה. איפה נפלת את שואלת? בנעליים!

בלייק לייבלי. GettyImages
מה קורה שם עם הנעליים? בלייק לייבלי בתצוגה של מייקל קורס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully