וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הורסים טרנד: הסריג הקטן של בלה חדיד מתפוצץ לה בחזה

17.2.2020 / 7:00

הטופ מודל מדלגת בימים אלו בין שבוע אופנה אחד לאחר. בין לבין היא נתפסה מטיילת ברחובות ניו יורק עם סריג קטן שיכול היה להיות סופר מדויק - אם היא רק הייתה לובשת אותו נכון

AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

בלה חדיד מדלגת בימים אלו משבוע אופנה אחד לאחר. בסוף השבוע האחרון היא סיימה לצעוד על המסלולים של ניו יורק, וכבר עם תחילת השבוע המריאה ללונדון. רגע לפני שעזבה את ניו יורק, היא עוד הספיקה לבלות כמה שעות חופשיות לצד חברתה, העסוקה לא פחות, קנדל ג'נר וחברה נוספת - הזמרת ג'סטין סקיי.

להזכירכן, בחורף הנוכחי הקרדיגנים הקטנים והצמודים השתחלו לארונות של כולנו. גם חדיד, בתור טופ מודל עסוקה שמבלה עם מעצבי על על בסיס קבוע, אימצה את הטרנד ובסוף השבוע האחרון היא פופרצה כשהיא לובשת קרדיגן קטן בפרשנות מאוד לא מחמיאה. כי כשאמרנו קטן - לא התכוונו שהוא יהיה קטן עלייך, בלה. ואם הוא מתפוצץ לך בחזה - אולי זה סימן לקחת מידה יותר, כזו שתאפשר לך לסגור את הכפתורים.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד. splash
התקופה הכי עמוסה שלהן בשנה. בלה חדיד וקנדל ג'נר בניו יורק/splash

חדיד לבשה סריג כפתורים של המותג House of Sunny בגוון ורוד בייבי עם פסים לבנים בחלקו התחתון. הכל יכול היה להיות חמוד ומוצלח, אם הסריג היה מכופתר עד הסוף או לחלופין טי-שירט לבנה למטה. אל הקרדיגן הקטן צירפה חדיד מעיל עור וינטג', כובע ורדרד מתוק של המותג She Made Me, צ'וקר פנינים של ויויאן ווסטווד ומגפי ד"ר מרטינס.

עוד בוואלה! אופנה

מאירות את עיר האורות: ג'יג'י ובלה חדיד כובשות את שבוע האופנה בפריז

לכתבה המלאה
בלה חדיד. splash
קחי מידה יותר, בלה חדיד עם הסריג הקטנטן של House of Sunny/splash

באותו יום מהנה קנדל ג'נר התלבשה בצורה הרבה יותר נעימה לעין, ואפילו סיפקה לנו רגע קטן של גאווה לאומית. ג'נר בחרה במכנסי ג'ינס לבנים עם כתמים שחורים של המותג OTTOLINGER, צירפה להם טי-שירט לבנה של המותג הנגיש ברנדי מלוויל, עם מעיל עור של Danielle Guizio, מגפיים ותיק של פראדה, ועכשיו שימו לב - משקפי שמש של קרולינה למקה, מקולקציית השת"פ עם אחותה קים קרדשיאן.

ונחזור שוב לבלה. מלבד הלוק הבעייתי האחרון - דווקא בשבוע האופנה נרשמו כמה תמונות פפראצי יותר מוצלחות, מה שמוכיח שהיא לחלוטין יודעת להתלבש כשהיא רוצה - או כשהסטייליסטית הצמודה מימי קטרל מתערבת. כך למשל, אחרי התצוגה של מארק ג'ייקובס בניו יורק, התצוגה הסוגרת, היא נראתה לובשת מכנסיים בצבע ירוק זית של המותג HOLZWEILER עם קרופ טופ לבן, סניקרס לבנות של אוף וויט, תיק של דיור והמעיל הפופולרי של Saks Potts שנראה על לא מעט פאשניסטות, כבר מהחורף שעבר, וממשיך לעשות הדים גם בחורף הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully